Fitness Seller

Zijn er hier belgian hardcores?

The warlord

Novice
15 jaar lid
Waardering
2
Lengte
1m83
Massa
130kg
Even mijn allereerste berichtje plaatsen met de vraag om even te polsen of hier op het forum wat belgen vertoeven die ook hardcore met bodybuilding bezig zijn? Heavyweights & lifers (eventueel ook (ex-)contesters), musclecandy-snoepers, the - total package - way of life dus. En/of zitten jullie eventueel alsook op feezboek?

denk het niet, ben de enigste die hier traint.......

skinnie is de enigste die hier traint

nope, enkel Vlamingen, Belgen zijn hier niet welkom en skinnie is idd de enigste die hier traint

skinnie enige die traint, en weet niet of hij feesboek heeft :(

Alleen skinnie traint hier..

• Topic Starter Topic Starter
Skinnie (nice tatts by the way) is inderdaad het type dat ik bedoel, maar is nederlander/hollander? En bedoel inderdaad vlamingen, walen zullen eerder op french bodybuilding forum vertoeven me dunkt. Enfin, hardcore nederlanders zijn ook welkom uiteraard, ben van mechelen dus breda of roosendaal bijvoorbeeld is minder ver dan de belgische kust ofzo.

wou je naar me toekomen?

Ik doe al wel eens dagje(s) nederland dus waarom niet ja. De nederlandse gyms eens verkennen etc.

Yup , alleen Skinnie traint. De rest zit hier gewoon voor de lol en gaan zelfs niet naar de gym.

• Like
Waarderingen: Lork
Dat maakt u destemeer one of my people want train ook zowat sinds de eeuwwisseling zo goed als altijd thuis (uitgezonderd beentraining), dit meen ik en is niet gezwanst of gelogen. Een armomtrek van 55cm kweken home alone, who needs a gym ...

de belgische skinnie!:)

alleen skinnie traint hier.

verder niemand :(

Met andere woorden, Skinnie is hier dus de enige die op dit forum min of meer thuishoort. De belgische Skinnie, zou inderdaad best kunnen, heb nu ook armtattoos (op profielfoto nog blanco). Als de nederlandse Skinnie nu ook nog piercings heeft dan we have a match.

alleen skinnie traint idd.
warlord woon je ook nog bij je moeder?
misschien mogen jullie eens bij elkaar gaan spelen tussen de middag :)

Met andere woorden, Skinnie is hier dus de enige die op dit forum min of meer thuishoort. De belgische Skinnie, zou inderdaad best kunnen, heb nu ook armtattoos (op profielfoto nog blanco). Als de nederlandse Skinnie nu ook nog piercings heeft dan we have a match.

heb je geluk, skinnie heeft een prins albert. Piercings die zichtbaar zijn mogen niet van zijn ouders

Ik ben een Belg, maar niet hardcore.
Jammer...

Trainen zuigt!!! Veel leuker om te lullen op een forum. Skinnie hier traint wel geloof ik. :gay:

jammer dat sniper hier niet meer is, die trainde ook. Deed zelfs deadlifts en squats enzo, heb ik gezien op youtube!

Terug
Naar boven