MuscleMeat

Zijn er hier belgian hardcores?

Van m'n 17de, tegen komende grote vakantie de 15de verjaardag dus dat ik begonnen ben. Zo'n 75à8Okg toen ik begon, na drieenhalf jaar eerste wedstrijd NewFaceClassic NABBA juniors 102,7kg (offseason 114kg). Nog 2jaar later Belgisch kampioen IFBB seniors&juniors 104,4kg (offseason 127kg).

nice !

doe je dan ook zo biceps curlzz enzo ???

ik doe heel af en toe 1 keer in de week wat curls, en benchpress

maar niet te veel , want anders maak je al je spiere kapot.

ik doe heel af en toe 1 keer in de week wat curls, en benchpress

maar niet te veel , want anders maak je al je spiere kapot.

Dat is juist de bedoeling swa!
Je moet je spieren eerst kapotmaken en dan voeden met krejatine en eiwit.
Let wel op want die spullen zijn zo illegaal als de pest!
Beste is nog altijd om zo vet mogelijk te worden en dan al dat vet omzetten in spieren. Dan ben je een true natural.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat is juist de bedoeling swa!
Je moet je spieren eerst kapotmaken en dan voeden met krejatine en eiwit.
Let wel op want die spullen zijn zo illegaal als de pest!
Beste is nog altijd om zo vet mogelijk te worden en dan al dat vet omzetten in spieren. Dan ben je een true natural.

Ja kerel, met kretaine en shakes kan iedereen breed worden... Maar als je dan even stopt met trainen wordt dat allemaal vet en blubber...

hier ook ne dikke Belg in volle opbouw...

Met andere woorden, Skinnie is hier dus de enige die op dit forum min of meer thuishoort. De belgische Skinnie, zou inderdaad best kunnen, heb nu ook armtattoos (op profielfoto nog blanco). Als de nederlandse Skinnie nu ook nog piercings heeft dan we have a match.

mag geen piercings van mijn moeder, dat doe je maar als je op je eigen woont zegt ze...:(

héé gaste gisteren heb ik vet omgezet in spieren

trainen is zwaar overrated. gewoon denken aan sport en je wordt al gespierder....

het beste veor je kan eten om zwaar spieren en kragt te kreigen, is jeweet, bedorven kip. Mijn anus is vandaag alleen al 2 keer in size verdubbeld! aanrader!

Tijd geleden nog eens mee gaan trainen met een maat, kwou hem wat raad geven omdat ik hier toch al even zit. Maar echt zweten na 15min en gewoon naar huis gegaan.

maar skinnie is wel hardcore ik geloof dat hij ook squat soms

Joh, dat is enorum slecht voor je knieën!!! En je sterft dan ook sneller enzo jwt.

11100pc.jpg

geweldige reacties hier :)

mja trainen, beetje lekker pompen en sit ups voor ik ga douchen.Een kleerkast wil ik sowieso niet worden, eerder op zen Beckham's.

Ben nu terug 3 weken bezig met elke dag 15 keer op te drukken. Nu stop ik er mee, anders word ik te buff deze zomer...

Lol iedereen loopt altijd te ouwehoeren op me,
als ik ze filmpies laat zien van Kai Greene, Ronnie Coleman etc
dat dat lelijk is enzovoort,
maar ik wil ook hardcore, maar dan zonder de steroids :)

Terug
Naar boven