XXL Nutrition

Zijn er hier belgian hardcores?

voor de warlord...ga maar xtje naar bodyline in breda (alleen andere eigenaren nu)
en als je dan echt zwaar wil trainen (als hij nog steeds daar komt) kan je Evert Kreuze eens aanspreken. 1 van de sterke mannen van NL en trainde daar regelmatig

bodybuilder walter van elderen maar die Rest In Piece inmiddels

ze hebben daar de juiste en veel apparatuur

Laatst bewerkt:
rest in piece? lol

Trainen? Wat voor forum is dit hier?!

Vloandere! ;D

word er eigenlijk nog getraind hier?

Ik train niet meer, maar probeer zoveel mogelijk af te vallen.
Chickies love sixpacks !
Van al dat trainen en eten wordt je dik en gespierd en dan willen de chickies niet :(

Hier wordt niet meer getraind, alleen getrolled

ik dacht dat skinnie traint? Ik ziet hier alleen voor jongens met six packs te verleiden.

angelus maar die is net gebanned :sad:

In Vlaanderen wordt toch niet getraind?Vandaar dat je het thuis doet ja.Het zou verboden moeten worden zo'n zware inspanningen.En al dat extra eten...Zoveel mensen die honger hebben.Tssss ;)

Jongens, dit kan niet!

Ik train minstens 1x per 5 maand en ik eis hier erkenning voor, dank je!

Laatst bewerkt:
wat een hoop gelul in dit topic hahaha

Ja echt wel lachen dit topic :eek::eek::eek:

Ik doe ook aan hardcore maar ben wel nederlands

Ook jumpen enzoow trouwens

Serieus gelachen in dit Topic. Ik dacht dat Skinnie de enige was die erop los rukte, maar of ie ook trainde wist ik niet.. :p

Anyways, ik ben ook Belg; doe geen wedstrijden of strongman toestanden of zo, maar denk graag van mezelf dat ik toch een beetje met de sport bezig ben.

Ach, om toch maar in de sfeer van het topic te blijven: Ik heb ooit eens een dumbbell zien liggen en ben er toen naast gaan staan, vandaar... Telt dat ook?

Grtz,

Serieus gelachen in dit Topic. Ik dacht dat Skinnie de enige was die erop los rukte, maar of ie ook trainde wist ik niet.. :p

Anyways, ik ben ook Belg; doe geen wedstrijden of strongman toestanden of zo, maar denk graag van mezelf dat ik toch een beetje met de sport bezig ben.

Ach, om toch maar in de sfeer van het topic te blijven: Ik heb ooit eens een dumbbell zien liggen en ben er toen naast gaan staan, vandaar... Telt dat ook?

Grtz,

Telt ja, maar.. je hebt die toch laten liggen hé? Want anders zou je iets kunnen belasten wat spiergroei als gevolg heeft.. En daar doen we absoluut niet aan mee als hardcore bootybuilders.

amai zot, ik ben een belgian hardcore he

ik doe elke dag 3000 sit-ups, en ga soms voetballen.
voor mij is dit voldoende, anders moet ik elk jaar andere kleren kopen....

nau ik voetbal dus benen hoef ik niet te trainen jwz
verder doe ik smorgens 100 sit ups waardoor men biceps echt bruut zijn !

Terug
Naar boven