MuscleMeat

Zijn er hier belgian hardcores?

Belgische hardcore pr0nz? Ik doe mee!

Zolang je maar niet die fl**ker bent die mij er altijd voor stalkt, aka Mister Cockgobbler.

• Topic Starter Topic Starter
The spirit Biejest.
Ik wil gerust bij Skinnie gaan spelen, dat word dan geen spelletje dokertje maar veeartsje spelen.
There's nothing wrong with guyz who live with their mother.

---------- Toegevoegd om 16:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:20 ----------

No queens.

Ivm doktertje veeartsje refereer ik naar spelletje ezeltje prik me, if ya know what I mean.

:roflol:
dat is idd een stuk minder homo.

No limits.

verdomme er zijn toch belgen hier....

Ik ga soms ook naar de sportschool, maar het enige wat ik doe is in de sauna zitten met ouwe mannetjes. Voel me goed als ik onder de mannen van de sauna ben en ik kan ze alles vertellen. Want ze accepteren me zoals ik ben. Je mag wel een keer mee de sauna in, dan kunnen we nog leuke dingen beleven daar.

Als je perse wilt trainen, skinnie is inderdaad de enige die traint.

Ha, ik woon wel in t zuiden. Skinny is de enigste die traint hier. Shaun ook, maar die is overgegaan naar een ander forum.

Verder heb ik 3 jaar geleden eens getraind, ik geloof dat het een woensdagmiddag was.

Ik zit hier voornamelijk om te posten in het drugstopic. Trainen doe ik al een jaar of 2 niet meer. Naar mijn weten is Skinnie de enige die nog traint.

Unbelieveble ... die eerste reacties van dat Skinnie de enige was die traint, dacht dat dit ludiek bedoeld was maar blijkbaar no kidding. Op een bodybuildingforum met zo'n 35000leden zoek ik blijkbaar naar een speld in een hooiberg. Simsonleeuw, is dat Bodynet-forum waar die Shaun nu vertoeft?

Laatst bewerkt:
Unbelieveble ... die eerste reacties van dat Skinnie de enige was die traint, dacht dat dit ludiek bedoeld was maar blijkbaar no kidding. Op een bodybuildingforum met zo'n 35000leden zoek ik blijkbaar naar een speld in een hooiberg.

De meesten hier hebben het ooit wel eens geprobeerd hoor... Maar het is zo saai en je wordt er zo moe van. Nu voetbal ik dikwijls hier in de wijk en ik doe aan opdrukken 1 keer in de 2 weken ofzo... Ik ben gespierd zat.

Hoelang train jij al aan 1 stuk?

---------- Toegevoegd om 20:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:32 ----------

Unbelieveble ... die eerste reacties van dat Skinnie de enige was die traint, dacht dat dit ludiek bedoeld was maar blijkbaar no kidding. Op een bodybuildingforum met zo'n 35000leden zoek ik blijkbaar naar een speld in een hooiberg. Simsonleeuw, is dat Bodynet-forum waar die Shaun nu vertoeft?

Ja, hij is naar daar verhuisd omdat hij maar bleef doorzagen over dat trainen van hem. Trainingsschema's posten, zeggen dat je moet stoppen met coke snuiven omdat het slecht is voor je spieren, etc... Daarom is hij hier gebanned.

Van m'n 17de, tegen komende grote vakantie de 15de verjaardag dus dat ik begonnen ben. Zo'n 75à8Okg toen ik begon, na drieenhalf jaar eerste wedstrijd NewFaceClassic NABBA juniors 102,7kg (offseason 114kg). Nog 2jaar later Belgisch kampioen IFBB seniors&juniors 104,4kg (offseason 127kg).

Laatst bewerkt:
Ik heb ook ooit eens iemand zien langskomen terwijl ik buiten aan het badmintonnen was.

Zo'n grote man met tatoeages van zeker 140kg. Die trainde zeker.
Dus behalve Skinnie is er dus zeker nog één Belg.

*edit: Blijkbaar was dat dus Skinnie.

Klopt, zoals al gezegd was iedereen zijn gesnater over zen trainingen zat. Niemand traint hier, dus waarom zou je er dan over praten?? Hij is nu naar bodynet. Wat de rest hier doet weet ik niet, iig niet trainen. Skinny staat onder behandeling, dus die zal binnenkort ook wel stoppen.

Stuur anders ff wat pics van je, de meesten hier zijn lid van het forum om naar mannen te kijken.

Alleen Skinny kijkt naar de vrouwtjes

nee serieus man, er zijn hier genoeg belgen die hard trainen, ze moeten alleen op dit topic vallen :)

is gebruikelijk dat je eerst 4 pagina's bullshit te verwerken krijgt voor een serieus antwoord krijgt, thats DBB and thats why we love it :D

Maar denk wel dat hier op forum veel beginners zitten, net zoals mij.

Ervaren rotten hebben geen tips meer nodig denk ik :p

Laatste keer dat ik in een gym was (jaartje geleden ofzo) kon ik 40kg op de bench press machine, 10 keer. Ben dus al sterk genoeg, dus trainen heeft niet veel zin.

Terug
Naar boven