- Waardering
- 3.426
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
no homo.dat word dan geen spelletje dokertje maar veeartsje spelen.
jammer dat sniper hier niet meer is, die trainde ook. Deed zelfs deadlifts en squats enzo, heb ik gezien op youtube!
.Hij superset het zelfs, jwt.
http://www.youtube.com/watch?v=gCsWMYMFIk8&feature=related
OT: Helaas, van trainen ga je zweten.
brrr, waar woont dat monster, wil van hem echt geen slag hebben...
Unbelieveble ... die eerste reacties van dat Skinnie de enige was die traint, dacht dat dit ludiek bedoeld was maar blijkbaar no kidding. Op een bodybuildingforum met zo'n 35000leden zoek ik blijkbaar naar een speld in een hooiberg.
Unbelieveble ... die eerste reacties van dat Skinnie de enige was die traint, dacht dat dit ludiek bedoeld was maar blijkbaar no kidding. Op een bodybuildingforum met zo'n 35000leden zoek ik blijkbaar naar een speld in een hooiberg. Simsonleeuw, is dat Bodynet-forum waar die Shaun nu vertoeft?
Unbelieveble ... die eerste reacties van dat Skinnie de enige was die traint, dacht dat dit ludiek bedoeld was maar blijkbaar no kidding. Op een bodybuildingforum met zo'n 35000leden zoek ik blijkbaar naar een speld in een hooiberg. Simsonleeuw, is dat Bodynet-forum waar die Shaun nu vertoeft?