Fitness Seller

Zijn er hier mensen die eenmalig hebben gekuurd, en het hier bij kunnen laten?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb 1x gekuurd op Var only 20 mg/dag. Daar heb ik het bij gelaten. Gainde echt amper wat. AAS is niks voor mij denk ik :(:(

20 mg per dag is ook wel heel erg laag hè. Dat is meer een dosering om Brandwondenpatienten te onderhouden.
 
Twee kuurtjes gehad en het daarbij gelaten

Nice, en verder geen kuurplannen meer voor de toekomst?

Begrijp niet zo goed waarom iemand precies 1 kuur zou willen doen? Wat is de gedachte hier achter dan voor sommige? Vind het maar een vreemd voornemen.

Ik kan de gedachte op zich wel begrijpen. Je bent lekker aan het trainen, je hebt geen wedstrijdambities ofzo, je wilt gewoon een mooi afgetraind lichaam. Dan kan 1 kuurtje toch ff een flinke stap vooruit zijn.

Daarna goed blijven eten en door trainen om zoveel mogelijk massa vast te houden en vanaf dat punt weer naturel verder trainen. Dan ben je toch een paar stappen vooruit gegaan, ook al heb je misschien nog niet het lichaam bereikt wat je uiteindelijke doel is. Maar je weet van te voren dat je die ene kuur dan pakt voor een zetje in de goede richting, niet om binnen een jaar tijd je droom fysiek te bereiken.
 
Antwoord


Ja ik heb 1x gekuurd en het daarbij gelaten. Ik heb de kuur van 10 weken test en nandrolone afgemaakt (injectie) en zit nu in de 2de week na kuur. Reden ik heb hiervoor 4 jaar naturel getraind en toen werd ik vader en verloor hierdoor alles op het gebied van massa. Op een gegeven moment uit elkaar gegaan, maar in al die jaren veel gelezen over aas. Nadat mijn relatie over was ben ik weer naturel gaan trainen en daarna besloten mijn eerste kuur te gaan doen en het na mijn nakuur hier ook bij te laten. Mijn reden was meer wetenschappelijk en uit nieuwsgierigheid dat ik het ben gaan doen. Nu ben ik klaar en ga naturel verder. Ik vond het een mooie ervaring.
 
Antwoord


Ja ik heb 1x gekuurd en het daarbij gelaten. Ik heb de kuur van 10 weken test en nandrolone afgemaakt (injectie) en zit nu in de 2de week na kuur. Reden ik heb hiervoor 4 jaar naturel getraind en toen werd ik vader en verloor hierdoor alles op het gebied van massa. Op een gegeven moment uit elkaar gegaan, maar in al die jaren veel gelezen over aas. Nadat mijn relatie over was ben ik weer naturel gaan trainen en daarna besloten mijn eerste kuur te gaan doen en het na mijn nakuur hier ook bij te laten. Mijn reden was meer wetenschappelijk en uit nieuwsgierigheid dat ik het ben gaan doen. Nu ben ik klaar en ga naturel verder. Ik vond het een mooie ervaring.

Mooi bump zo na 4 jaar
 
Antwoord


Ja ik heb 1x gekuurd en het daarbij gelaten. Ik heb de kuur van 10 weken test en nandrolone afgemaakt (injectie) en zit nu in de 2de week na kuur. Reden ik heb hiervoor 4 jaar naturel getraind en toen werd ik vader en verloor hierdoor alles op het gebied van massa. Op een gegeven moment uit elkaar gegaan, maar in al die jaren veel gelezen over aas. Nadat mijn relatie over was ben ik weer naturel gaan trainen en daarna besloten mijn eerste kuur te gaan doen en het na mijn nakuur hier ook bij te laten. Mijn reden was meer wetenschappelijk en uit nieuwsgierigheid dat ik het ben gaan doen. Nu ben ik klaar en ga naturel verder. Ik vond het een mooie ervaring.

Mooi bump zo na 4 jaar

...en hij zit nog in zn nakuur. Bump over 4 jaar nog maar eens als t daadwerkelijk bij die ene kuur is gebleven...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven