1. Ontzet Notitie

Zijn er hier mensen die eenmalig hebben gekuurd, en het hier bij kunnen laten?

Topic in 'Anabolen' gestart door Jordi93, 3 apr 2014.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

1. swatsch

swatsch Dutch Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    8
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m71
    Massa:
    82kg
    Vetpercentage:
    12%
    20 mg per dag is ook wel heel erg laag hè. Dat is meer een dosering om Brandwondenpatienten te onderhouden.

2. Jordi93

Jordi93 Advanced Bodybuilder Topic Starter

Leuk Bevonden:
    101
    Geslacht:
    Man
    Nice, en verder geen kuurplannen meer voor de toekomst?

Ik kan de gedachte op zich wel begrijpen. Je bent lekker aan het trainen, je hebt geen wedstrijdambities ofzo, je wilt gewoon een mooi afgetraind lichaam. Dan kan 1 kuurtje toch ff een flinke stap vooruit zijn.

Daarna goed blijven eten en door trainen om zoveel mogelijk massa vast te houden en vanaf dat punt weer naturel verder trainen. Dan ben je toch een paar stappen vooruit gegaan, ook al heb je misschien nog niet het lichaam bereikt wat je uiteindelijke doel is. Maar je weet van te voren dat je die ene kuur dan pakt voor een zetje in de goede richting, niet om binnen een jaar tijd je droom fysiek te bereiken.

3. DHTNPP

DHTNPP Novice

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m78
    Massa:
    83kg
    Vetpercentage:
    19%
    Antwoord

Ja ik heb 1x gekuurd en het daarbij gelaten. Ik heb de kuur van 10 weken test en nandrolone afgemaakt (injectie) en zit nu in de 2de week na kuur. Reden ik heb hiervoor 4 jaar naturel getraind en toen werd ik vader en verloor hierdoor alles op het gebied van massa. Op een gegeven moment uit elkaar gegaan, maar in al die jaren veel gelezen over aas. Nadat mijn relatie over was ben ik weer naturel gaan trainen en daarna besloten mijn eerste kuur te gaan doen en het na mijn nakuur hier ook bij te laten. Mijn reden was meer wetenschappelijk en uit nieuwsgierigheid dat ik het ben gaan doen. Nu ben ik klaar en ga naturel verder. Ik vond het een mooie ervaring.

4. GetBig XXL

GetBig XXL Competitive Bodybuilder Elite Member

Leuk Bevonden:
    999
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m73
    Massa:
    103kg
    Vetpercentage:
    14%
    Mooi bump zo na 4 jaar

Zyzz U Mirin en DHTNPP vinden dit leuk.
  5. KategorieC

KategorieC Competitive Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    1.073
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m80
    Massa:
    89kg
    ...en hij zit nog in zn nakuur. Bump over 4 jaar nog maar eens als t daadwerkelijk bij die ene kuur is gebleven...

The Hoff vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud en advertenties te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie