AndroidHealthClinic

Zijn er hier ook Marokkaanse atheïsten?

dat zeg jij maar de meeste die zogenaamd moslim zijn, die praktiseren het geloof toch niet tenminste die ik ken die drinken/snuiven allemaal sneaky maar voor de rest van de wereld zijn het zogenaamd vrome moslims.
Zo ken ik er ook eentje. Constant zuipen, allerhande drugs nemen, nooit bidden, varkensvlees eten,... Toen z'n dochter geboren was begon hij opeens over de boerka te praten, z'n vrouw moest een nikab aandoen enzovoort. Lekker hypocriet.

Zo ken ik er ook eentje. Constant zuipen, allerhande drugs nemen, nooit bidden, varkensvlees eten,... Toen z'n dochter geboren was begon hij opeens over de boerka te praten, z'n vrouw moest een nikab aandoen enzovoort. Lekker hypocriet.

yup dat is een van de voorbeelden ja. :D

• Topic Starter Topic Starter
Ja nou snap ik dus niet waar je heen wilt? hoe ik weet dat er genoeg rondlopen? nou simpel omdat ik de meeste hier ken en de meeste die hier in nederland zijn geboren en al helemaal de generatie van adil die denken allemaal ongeveer zo.

Vergis je niet!
Ondanks dat (een grote gedeelte) ze vreten tijdens de ramadan, zuipen en krikken, zijn ze nog steeds gelovig en durfen ze het betaan van god niet in twijfel te trekken.

ja tegenover de omgeving niet bedoel je, omdat je gecontroleerd word door de rest en omdat ze bang zijn dat mensen gaan roddelen, of hun "goede naam" verpest word.

Terug
Naar boven