AndroidHealthClinic

Zijn er vanille caseines die niet "meelderig" smaken?

Marcus99

Cool Novice
Waardering
5
Lengte
1m89
Massa
90kg
Ik ben op zoek naar een vanille caseine die niet "meelderig", "kleiachtig" smaakt of is dat bij allemaal zo?

Het vreemde is dat als ik drinkflesjes met milk protein (= 80% caseine) drink dit dan niet zo is.

Qua caseine heb ik alleen ervaring met samples b&f smart protein waar 60% caseine inzit en vond het dus nogal meelderig smaken.

Ik wil er vooral een soort van cleane vanille pudding mee maken zoals die kerel in onderstaande filmpje omdat door de dikte caseine eerder geschikt lijkt om te lepelen en toetje is altijd fijn 's avonds :)

http://www.youtube.com/watch?v=0SiYG3ZSYE0

Laatst bewerkt:
optimum nutrition imo :)

Night Protein vind ik het lekkerste. Niet teveel water bij doen, even hard schudden en dan kan je het gewoon met een lepel eten. Je hebt helemaal geen klonten dan.

Micellar Caseine! Ben nu verslaafd aan de smaak aardbei :D Niet al te dik oid en drinkt heeriljk weg.

Night Protein vind ik het lekkerste. Niet teveel water bij doen, even hard schudden en dan kan je het gewoon met een lepel eten. Je hebt helemaal geen klonten dan.

en welke smaak dan?

Leuke topic trouwens! ben er ook benieuwd naar!!

Als iedereen die reageert AUB OOK DE SMAAK erbij zetten!

• Topic Starter Topic Starter
tja.. ik ga er toch vanuit dat hier mensen al meerdere vanille caseines geprobeerd hebben dus graag jullie vergelijkende ervaringen aub.. thanx :)

ik begrijp nog steeds niet dat een flesje melk proteine (= 60 caseine) lekker wegdrinkt zonder vreemde smaak en dit bij caseine anders is

Laatst bewerkt:
Licht het niet gewoon aan jou... Heb inmiddels vele caseines qua merk en smaak geprobeerd en vind het allemaal easy weg drinken hoor. Persoonlijk fan van Cookie & Cream / White Choco van B&F (Misc Cas)

Licht het niet gewoon aan jou... Heb inmiddels vele caseines qua merk en smaak geprobeerd en vind het allemaal easy weg drinken hoor. Persoonlijk fan van Cookie & Cream / White Choco van B&F (Misc Cas)

Dit.

tumblr_lx4gg6Ftww1qb9h9jo1_400.gif

Volgens mij is caseine sowieso al wat meelderig..Als je dus een caseine shake hebt, dan heb je altijd wel meelderigheid.

• Topic Starter Topic Starter
Volgens mij is caseine sowieso al wat meelderig..Als je dus een caseine shake hebt, dan heb je altijd wel meelderigheid.

Die indruk krijg ik dus ook van caseine, maar hoe komt dat flesjes protidrink met melk proteine concentraat (= 80 caseine) en zonder toegevoegde suiker gewoon smaakt naar lekkere vanille melk, niks "meelderig"? Is wel duur dus niet voor altijd.

Ik drink meestal alleen whey dus ben niet echt thuis in caseine

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die indruk krijg ik dus ook van caseine, maar hoe komt dat flesje protidrink met melk proteine concentraat (= 80% caseine) gewoon smaakt naar vanille melk? ???

Ik drink meestal alleen whey dus ben niet echt thuis in caseine

Omdat dat 80% caseine is en niet 100% caseine, gok ik. (Weet dit niet zeker).

Daarbij bevat het drankje ook 20 gram suikers, wat er denk ik ook wel voor zorgt dat het een andere samenstelling krijgt.

Terug
Naar boven