Fitness Seller

zijn er zware gebruikers die 80 jaar worden?

Guest

verwijderd
10.000 berichten
Waardering
3
Ik weet niet of dit het juiste gedeelte is voor deze vraag, maar dat is iets dat ik me wel sterk afvraag.
Is het niet zo dat AS iets van de laatste 20-30 jaar is en dat niemand weet of zware gebruikers erg oud kunnen worden.
Ik ben niet van plan te gaan gebruiken, maar het interesseert me wel.

ps: mag ik hier zulke vragen stellen, of eigenlijk liever niet?
het is zeker niet kwaad bedoelt.

Ronny Dumbbell zei:
Ik weet niet of dit het juiste gedeelte is voor deze vraag, maar dat is iets dat ik me wel sterk afvraag.
Is het niet zo dat AS iets van de laatste 20-30 jaar is en dat niemand weet of zware gebruikers erg oud kunnen worden.
Ik ben niet van plan te gaan gebruiken, maar het interesseert me wel.

ps: mag ik hier zulke vragen stellen, of eigenlijk liever niet?
het is zeker niet kwaad bedoelt.

Naar mijn weten waren er nog geen zware gebruikers rond 1926, ik zal het is aan ze navragen ;) :D

gewoon even rondvragen in een bejaardenhuis

haha maar stel nu dat t niet zo is, is dat dan erg? Vanaf je 50/60e houdt t toch op :roflol:

ER was er laaatst nog 1 die op een wedstrijd een demo gaf en die was 74 als ik het me goed herinnner...

En die Serge Nubret is toch ook aardig op leeftijd dacht ik...

Purple zei:
ER was er laaatst nog 1 die op een wedstrijd een demo gaf en die was 74 als ik het me goed herinnner...

En die Serge Nubret is toch ook aardig op leeftijd dacht ik...

Serge Nubret is geboren in 1939 dus is nu iets van 66 jaar geloof ik.

y_3TBKmEeHy1jyT3TpHzVY3-pZiEX7hw.jpeg

Laatst bewerkt door een moderator:
En niet Bodybuilder.. halen ook vaak niet de leeftijd van 80 jaar... Dacht dat de gemiddelde leeftijd dat mensen sterven op 73 ligt ofzo...

een gast bij mij op de gym, die is 67 en die tilt nog steeds aardig zwaar moet ik zeggen

Albert Beckles is 73, maar denk dat die Old School BB-ers als Nubret, Beckles, Pearl, Scott etc niet kunnen worden aangemerkt als zware gebruikers.

Beckles deed nog aan wedstrijden mee op zijn 62ste en niet onverdienstelijk. Misschien kon hij wel zo lang doorgaan omdat hij vegetarier was :cool: Op zijn 55ste werd hij nog 2de op de Olympia.

De zware gebruikers als broertjes Mentzer, Michalik zijn of dood of na veel gezondheidsproblemen gestopt. Denk dat echt zware gebruikers ook niet heel oud worden, belasting van je systeem is daarvoor te groot.

De broertjes mentzer hadden in een familie een hart probleem allebei zijn ze gestoven aan hartstilstand.

Hoe oud is eigenlijk Sergio olivia die heeft ook nog lange tijd meegedaan aan masters olympia.

Silva zei:
De broertjes mentzer hadden in een familie een hart probleem allebei zijn ze gestoven aan hartstilstand.

Hoe oud is eigenlijk Sergio olivia die heeft ook nog lange tijd meegedaan aan masters olympia.

Ja oke een hartstilstand, maar ik dacht ook gelezen te hebben dat bij autopsie bleek dat er bijna niets meer over was van zijn lever.

Johny zei:
Ja oke een hartstilstand, maar ik dacht ook gelezen te hebben dat bij autopsie bleek dat er bijna niets meer over was van zijn lever.

Sjah dat was nog in de tijd dat ze dachten dat de dbolletjes niet zo slecht voor je lever waren en dat ze nog als smarties werden gebruikt ...

Zullen we dan ook een topic open van zware rokers die 80 zijn geworden??
Steroïden zijn schadelijk en zeker bij onverantwoord en te hoog gebruik zal je dat terug moeen betalen. Toch wel raar aan de ene kant doet iederen zijn best gezond te leven maar an de andere kant gebruiken velen hier ook aas, (overgens ben ik daar zeker niet tegen!)

• Topic Starter Topic Starter
martijn23 zei:
Zullen we dan ook een topic open van zware rokers die 80 zijn geworden??

Maar dit gedeelte gaat toch over AS en niet over recreatieve drugs? Ik wil overigens niks in een verkeerd daglicht stellen, was gewoon maar een vraag.

weet ik!
ik poste het alleen maar omdat ik het wel een grappige tegenspraak vind! ;)

Terug
Naar boven