Fitness Seller

Zijn jullie niet bang??

shovel

Cool Novice
Waardering
0
Beetje rondgekeken op de anabolen afdeling.
Schrik wel een beetje van wat er zoal gebruikt wordt.:o
Wat ik me afvraag...zijn jullie niet bang van de gevolgen voor later van het kuren?
Is nl wat mij 20 jaar geleden ervan afgehouden heeft om eraan te beginnen.Ik had mijn eerste kuur thuis in een doos liggen maar ben er uiteindelijk niet aan begonnen(weggegooid geld haha)
Ik neem aan dat iedereen op de hoogte is van de evt. gevolgen.
Schakelen jullie die gedachten gewoon uit of nemen jullie welbewust het risico????

Ik ben er ook benieuwd naar :popcorn:

Ach, er zijn er hier die drugs nemen tot en met en dan as afkeuren, ik weet niet wat er erger is maar ik weet wel voor welke ik dan kies (sorry sanca, niet op jou bedoeld)

Wat ik me afvraag...zijn jullie niet bang van de gevolgen voor later van het kuren?
Is nl wat mij 20 jaar geleden ervan afgehouden heeft om eraan te beginnen.Ik had mijn eerste kuur thuis in een doos liggen maar ben er uiteindelijk niet aan begonnen(weggegooid geld haha)
Schakelen jullie die gedachten gewoon uit of nemen jullie welbewust het risico????

dat ook
maar veel gebruikers, doen gewoon maar wat, zonder erg in te hebben wat te nadelen ervan zijn.

Laatst bewerkt:
Ach, er zijn er hier die drugs nemen tot en met en dan as afkeuren, ik weet niet wat er erger is maar ik weet wel voor welke ik dan kies (sorry sanca, niet op jou bedoeld)

hehe, ik voel me niet aangesproken hoor, ik houd het op mijn jointje :joint:

Maar je hebt wel een goed punt, maar dan zie je ze hier én aas én drugs én alcohol (mis)gebruiken

ik denk er wel over na maar als je het met beleid doet gaat het wel meevallen denk ik zo;tja bij sommige doseringen heb ik ook mijn twijfels maar de meeste die die doseringen nemen doen dat wel overwogen .

denk je dat mensen die roken bij elke sigaret gaan denken aan de eventueel lange termijn gevolgen?

je moet je eerst goed verdiepen in de materie, dan zien hoe je redelijk verantwoord kan gebruiken icm je doelen.
bijwerkingen van AAS worden fameus overdreven en uitvergroot soms. Er zijn genoeg mensen die er zeer verantwoord mee omspringen

hehe, ik voel me niet aangesproken hoor, ik houd het op mijn jointje :joint:

Maar je hebt wel een goed punt, maar dan zie je ze hier én aas én drugs én alcohol (mis)gebruiken

oke dan ;) en inderdaad, sommigen zijn verschrikkelijk met hun lichaam aan het omspringen. Beter kort kuurtje 1 keer per jaar denk ik, dan heb je telkens veel tijd om te herstellen

denk je dat mensen die roken bij elke sigaret gaan denken aan de eventueel lange termijn gevolgen?

je moet je eerst goed verdiepen in de materie, dan zien hoe je redelijk verantwoord kan gebruiken icm je doelen.
bijwerkingen van AAS worden fameus overdreven en uitvergroot soms. Er zijn genoeg mensen die er zeer verantwoord mee omspringen

Zeer goed punt kerel,
bij roken staat vast dat het slecht is.
bij kuren is er veel praat over allerlei
gevolgen maar weinig harde bewijzen.
Ik gebruik zelf niet maar als iemand besluit
het te doen maakt het mij niets uit voor mij.

Gr.

Zeer goed punt kerel,
bij roken staat vast dat het slecht is.
bij kuren is er veel praat over allerlei
gevolgen maar weinig harde bewijzen.
Ik gebruik zelf niet maar als iemand besluit
het te doen maakt het mij niets uit voor mij.

Gr.

Tja roken is idd slecht, zeker als je 30 jaar roker bent. Ik ken gasten die relatieproblemen hebben..door aas te gebruiken. Moeilijk nog coïtus kunnen
hebben en wss niet meer zo vruchtbaar zijn. Uiteraard wellicht door er
maar op los te spuiten op raad van een of andere die zei dat het zo het
best is.

Ik kuur niet omdat ik bang ben van de gevolgen.

Ik steek mn kop niet in het zand, maar waar moet ik dan bang voor zijn?

Toch diverse topics gelezen over teeltbalverkleining, de Johny Bravo kaak, talg onstekingen, mooie gaten in je bil etc etc... kan toch niet gezond zijn?

Daarnaast geloof ik in eigen kracht, niet in hormonen.
Zoals eerder gezegd ieder z'n ding. Maar ik zou nooit meer zo van mijn resultaten kunnen genieten nadat de spuit erin is geweest. Dan zou ik toch altijd dat schuldgevoel hebben dat ik voor de makkelijke weg zou hebben gekozen. Ze zeggen vaak zo'n lichaam is niet te koop, het jammerlijke is, dat het helaas wel te koop is.

Toch diverse topics gelezen over teeltbalverkleining, de Johny Bravo kaak, talg onstekingen, mooie gaten in je bil etc etc... kan toch niet gezond zijn?

Zoals eerder gezegd ieder z'n ding. Maar ik zou nooit meer zo van mijn resultaten kunnen genieten nadat de spuit erin is geweest. Dan zou ik toch altijd dat schuldgevoel hebben dat ik voor de makkelijke weg zou hebben gekozen. Ze zeggen vaak zo'n lichaam is niet te koop, het jammerlijke is, dat het helaas wel te koop is.

Al die dingen zijn goed onder controle te houden.

Dat je in eigen kracht gelooft vind ik erg knap.
Maar denk NIET dat een kuur (of 9) de makkelijke weg is.

Zoals ik respect heb voor jouw visie, zo zou ik ook graag jou wat meer begrip van jouw kant willen zien.

Je idee is te kortzichtig.

heb gehoord dat het helemaal niet waar blijkt te zijn dat kuren slecht voor je is :P

Ze zeggen vaak zo'n lichaam is niet te koop, het jammerlijke is, dat het helaas wel te koop is.

Das natuurlijk het makkelijkste om te zeggen. Als het te koop was zouden er veel meer grote jongens rondlopen dude, of denk je dat alles vanzelf gaat? Laat het ff duidelijk zijn : Er is geen makkelijke weg!

Sprak kortgeleden een Oud Dienstmaat van me van de Kmar.

zijn vrouwtje heeft altijd voor biologisch voedsel gekozen.
nooit alcohol gedronken, chips gegeten enz.

je kent het wel.

en is toch overleden aan Darmkanker. op 34 jarige leeftijd.

Al die dingen zijn goed onder controle te houden.

Dat je in eigen kracht gelooft vind ik erg knap.
Maar denk NIET dat een kuur (of 9) de makkelijke weg is.

Zoals ik respect heb voor jouw visie, zo zou ik ook graag jou wat meer begrip van jouw kant willen zien.

Je idee is te kortzichtig.

Inderdaad. Verbaast mij steeds opnieuw om te zien dat sommige mensen denken dat het met een kuur allemaal vanzelf komt. Is helemaal niet zo, ik durf zelfs te zeggen dat serieuze juicers nog meer fanatieker omgaan met hun sport om zo het optimale er uit te halen.

Ik ben trouwens iemand die alles zelf moet ondervinden. XTC zijn slecht? Ok maar dan wil ik weten wat ze daarmee bedoelen. Bij testosteron net hetzelfde. En in mijn ogen kan het helemaal geen kwaad als je met kennis gebruikt. Trouwens die sides die jij noemt....in welke mate zijn dat gebruikers? Niet te overzien dus.

Verstandig juicen is een enorm fijn, bevredigend gevoel waar je gewoon dubbel betaald wordt voor je harde werk!!

Terug
Naar boven