- Waardering
- 412
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 114kg
- Vetpercentage
- 8%
Nou ja..dat het spul gevaarlijk kan zijn.De reden dat ik destijds niet met steroiden ben begonnen was het feit dat een trainingsmaat die evenlang als mezelf trainde maar al twee jaar gebruikte ziek werd en de hele sportschool 3 maanden na constatering van zijn nierkanker met uitzaaiingen naar de lever aan zijn graf stond.Hij was pas 23.De oncoloog legde zeer duidelijk het verband met zijn steroidengebruik.De kanker had indien hij niet gebruikt had 30 of 40 jaar later aan het licht gekomen maar werd door zijn gebruik versneld in het leven geroepen.
Enige weken later werd een andere gebruiker van dezelfde sportschool ernstig ziek.
Voor mij was dit dus de reden om niet te gebruiken.
Daarom vraag ik dus of gebruikers hier niet bang voor zijn.
Ik was het destijds in ieder geval wel.
Ik begrijp wel waarom jij niet meer hebt durven kuren. Maar ik kan jou met zekerheid zeggen dat zijn overlijden niks met kuren te maken heeft gehad. Hij heeft slechts 2 jaar gekuurd (dus ws 2-3 kuurtjes). Die dokter kan mij niet wijs maken dat wanneer hij die 2 kuurtjes niet had genomen hij dan 40 jaar langer had geleefd. Sommige mensen sterven nu eenmaal vroeg, daar is gewoon niks aan te doen. Als het zo gevaarlijk was zouden er extreem veel doden vallen door het kuren, want tegenwoordig is het gewoon ''in'' om te kuren en snel ''breed'' te worden.