AndroidHealthClinic

Zijn jullie niet bang??

als je niet overdrijft met de hoeveelheden en doet een goede nakuur dan zijn er eigenlijk weinig dingen die je je moet aantrekken voor later , je moet gewoon verantwoord gebruiken ...

• Topic Starter Topic Starter
Ik steek mn kop niet in het zand, maar waar moet ik dan bang voor zijn?

Nou ja..dat het spul gevaarlijk kan zijn.De reden dat ik destijds niet met steroiden ben begonnen was het feit dat een trainingsmaat die evenlang als mezelf trainde maar al twee jaar gebruikte ziek werd en de hele sportschool 3 maanden na constatering van zijn nierkanker met uitzaaiingen naar de lever aan zijn graf stond.Hij was pas 23.De oncoloog legde zeer duidelijk het verband met zijn steroidengebruik.De kanker had indien hij niet gebruikt had 30 of 40 jaar later aan het licht gekomen maar werd door zijn gebruik versneld in het leven geroepen.
Enige weken later werd een andere gebruiker van dezelfde sportschool ernstig ziek.

Voor mij was dit dus de reden om niet te gebruiken.

Daarom vraag ik dus of gebruikers hier niet bang voor zijn.
Ik was het destijds in ieder geval wel.

Eens in de zoveel tijd komt er altijd even iemand buurten hier met principiele bezwaren.

Dit is natuurlijk hartstikke goed, op deze manier schud het een boel jongens weer wakker.

Wat me tegen valt is het gebrek aan kennis en inleving van deze mensen.
Totaal geindoctrineerd door de algemene opinie.

• Topic Starter Topic Starter
Eens in de zoveel tijd komt er altijd even iemand buurten hier met principiele bezwaren.

Dit is natuurlijk hartstikke goed, op deze manier schud het een boel jongens weer wakker.

Wat me tegen valt is het gebrek aan kennis en inleving van deze mensen.
Totaal geindoctrineerd door de algemene opinie.

Ik heb geen pricipiele bezwaren.Ik was er gewoon bang voor.
Had ik destijds die shit met die maat niet meegemaakt was ik 100% zeker begonnen.
Dus ik veroordeel zeker niemand.Vraag mezelf regelmatig af hoe groot ik had kunnen worden met wat hulp.

Van mezelf uit moet ik oppassen met egoversterkende middeltjes. Wordt ik opvliegerig van als iets me niets zint. Normaal gesproken laat ik me als eigenzinnige aap niet leiden door anderen of de maatschappij. Zo verzuimde ik weleens werk en met name school omdat ik m'n eten nog niet gekookt had voor de dag en dan schiet op tijd aanwezig zijn er bij in. Mensen die me hierop aanspreken stuiten op verzet. IMO moet een kuur 100% gastgeven zijn, met voldoende geld voor eten, volle ruimte tot killertrainingen en 10 uur slaap per nacht. En natuurlijk veel ontspanning, hangen en liggen en zaadlozingen.

Eigenlijk kun je er als ècht kurende bodybuilder geen baan bij hebben. Iig zittend werk met niet teveel denkwerk. Kans is anders groot dat ik na 8 weken bij de sociale dienst mag aankloppen.

Ik heb geen pricipiele bezwaren.Ik was er gewoon bang voor.
Had ik destijds die shit met die maat niet meegemaakt was ik 100% zeker begonnen.
Dus ik veroordeel zeker niemand.Vraag mezelf regelmatig af hoe groot ik had kunnen worden met wat hulp.

Hehehe, ik had het ook niet over jou ''meid''.

Dat jij er vreselijke dingen in ziet snap ik volkomen!

Toch diverse topics gelezen over teeltbalverkleining, de Johny Bravo kaak, talg onstekingen, mooie gaten in je bil etc etc... kan toch niet gezond zijn?

Daarnaast geloof ik in eigen kracht, niet in hormonen.
Zoals eerder gezegd ieder z'n ding. Maar ik zou nooit meer zo van mijn resultaten kunnen genieten nadat de spuit erin is geweest. Dan zou ik toch altijd dat schuldgevoel hebben dat ik voor de makkelijke weg zou hebben gekozen. Ze zeggen vaak zo'n lichaam is niet te koop, het jammerlijke is, dat het helaas wel te koop is.

ik snap niet dat je het een makkelijke weg noemt, volgens mij moet je als je anabolen net zo hard trainen en misschien wel beter op je voeding letten en al die vitamines etc

ik snap niet dat je het een makkelijke weg noemt, volgens mij moet je als je anabolen net zo hard trainen en misschien wel beter op je voeding letten en al die vitamines etc

makkelijkere weg omdat je onder dezelfde omstandigheden (voeding, etc) harder groeit. hetzelfde als een tentamen maken met spiekbriefjes; hetzelfde resultaat is mogelijk met minder inspanning.

echter is het zo dat het niet voor iedereen de makkelijkste weg is. mensen kiezen er vaak voor om jarenlang hard te trainen en goed op de voeding te letten, en nemen pas later een weloverwogen beslissing om AAS te gebruiken. deze mensen hebben er uiteindelijk harder voor gewerkt, als je het zo bekijkt.

makkelijkere weg omdat je onder dezelfde omstandigheden (voeding, etc) harder groeit. hetzelfde als een tentamen maken met spiekbriefjes; hetzelfde resultaat is mogelijk met minder inspanning.

echter is het zo dat het niet voor iedereen de makkelijkste weg is. mensen kiezen er vaak voor om jarenlang hard te trainen en goed op de voeding te letten, en nemen pas later een weloverwogen beslissing om AAS te gebruiken. deze mensen hebben er uiteindelijk harder voor gewerkt, als je het zo bekijkt.

Als het niet makkelijker is, waarom dan nog kuren? :roflol:

Nee ik zou niet bang zijn, maar vind het onnodig om te kuren, verdien er geen geld mee....

Leer tevreden zijn met wat je heb, werk er hard voor en je hebt geen kuur nodig.

Ik ga pas kuren als ik merk dat ik aftakel en/of mijn testo spiegel te laag gaat worden.

Nou ja..dat het spul gevaarlijk kan zijn.De reden dat ik destijds niet met steroiden ben begonnen was het feit dat een trainingsmaat die evenlang als mezelf trainde maar al twee jaar gebruikte ziek werd en de hele sportschool 3 maanden na constatering van zijn nierkanker met uitzaaiingen naar de lever aan zijn graf stond.Hij was pas 23.De oncoloog legde zeer duidelijk het verband met zijn steroidengebruik.De kanker had indien hij niet gebruikt had 30 of 40 jaar later aan het licht gekomen maar werd door zijn gebruik versneld in het leven geroepen.
Enige weken later werd een andere gebruiker van dezelfde sportschool ernstig ziek.

Zulke verhalen doen toch wel nadenken, moest zoiets gebeuren, ik zou zelf nooit meer denken aan kuren.
En tja, met kuren gaat het vanzelf, ik ken er velen en zelf hier op het board zitten er die kuren, zelf meerdere kuren gedaan hebben en gewoon ecto zijn

Heren, respect voor het harde werk is er altijd, want het lichaam van je dromen komt nooit vanzelf. Laat dat duidelijk zijn (en is in die zin dus ook niet te koop)

maar laat ik het dan anders zeggen: Ik neem met minder genoegen. d.w.z. mijn natuurlijke grens is wat ik voor mij als optimaal beschouw. Dat er anderen zijn die hun grens letterlijk verleggen om verder te komen kan ik best begrijpen, maar me niet mee verenigen.

Het leuke van deze sport/hobby is dat ALLES mag en niks MOET. anders dan in andere sporten heb je hier geen diskwalificatie op basis van doping/steroids, je moet alleen niet aan een "natural" wedstrijd meedoen als je nog niet "clean" bent.

Over de medische implicaties kan ik veels te weinig zeggen, ik ben geen medicus. Ik ga alleen maar af op wat ik lees, zie en hoor.

Natuurlijk zijn het altijd de excessen die breed worden uitgemeten. Maar van een aantal bijwerkingen is iedereen inmiddels wel overtuigd.

Heren, respect voor het harde werk is er altijd, want het lichaam van je dromen komt nooit vanzelf. Laat dat duidelijk zijn (en is in die zin dus ook niet te koop)

maar laat ik het dan anders zeggen: Ik neem met minder genoegen. d.w.z. mijn natuurlijke grens is wat ik voor mij als optimaal beschouw. Dat er anderen zijn die hun grens letterlijk verleggen om verder te komen kan ik best begrijpen, maar me niet mee verenigen.

Het leuke van deze sport/hobby is dat ALLES mag en niks MOET. anders dan in andere sporten heb je hier geen diskwalificatie op basis van doping/steroids, je moet alleen niet aan een "natural" wedstrijd meedoen als je nog niet "clean" bent.

Over de medische implicaties kan ik veels te weinig zeggen, ik ben geen medicus. Ik ga alleen maar af op wat ik lees, zie en hoor.

Natuurlijk zijn het altijd de excessen die breed worden uitgemeten. Maar van een aantal bijwerkingen is iedereen inmiddels wel overtuigd.

Goeie post maat!

Zulke verhalen doen toch wel nadenken, moest zoiets gebeuren, ik zou zelf nooit meer denken aan kuren.
En tja, met kuren gaat het vanzelf, ik ken er velen en zelf hier op het board zitten er die kuren, zelf meerdere kuren gedaan hebben en gewoon ecto zijn

Als je na een kuur nog steeds dun bent ben je gewoon een loser. Die gasten hebben moeten kennelijk maar eerst eens eten en trainen voordat ze met spuiten beginnen.

Nou ja..dat het spul gevaarlijk kan zijn.De reden dat ik destijds niet met steroiden ben begonnen was het feit dat een trainingsmaat die evenlang als mezelf trainde maar al twee jaar gebruikte ziek werd en de hele sportschool 3 maanden na constatering van zijn nierkanker met uitzaaiingen naar de lever aan zijn graf stond.Hij was pas 23.De oncoloog legde zeer duidelijk het verband met zijn steroidengebruik.De kanker had indien hij niet gebruikt had 30 of 40 jaar later aan het licht gekomen maar werd door zijn gebruik versneld in het leven geroepen.Enige weken later werd een andere gebruiker van dezelfde sportschool ernstig ziek.

vind ik iets te makkelijk
dokters zullen vaak iets linken aan aas gebruik, das de makkelijkste manier

mijne beste maat is drie jaar geleden gestorven, op 29jarige leeftijd en had ook een stevig kuurverleden. Hij stierf ten gevolge van een hersentumor.
En iedereen op de begrafenis maar bezig 'jaja, je moet maar spuiten en slikken, je ziet wat er van komt'
Is moeilijk bewijsbaar en indien het het geval was heeft hij er een dure prijs voor betaald.
Hij had de opstart en uitbouw van zn beveiligingsfirma en zijn tweede job als hoofdportier in een Belgische topdiscoteek ook aan zijn kuren te danken.Hij had hier zelf voor gekozen
eerlijk gezegd denk ik dat niemand in zn omgeving gestopt is met kuren (zij die ervoor al kuurden).

feit is nog steeds dat de overgrote meerderheid van de bevolking 1) niets van aas afweet maar wel 2) beter dan ons weten wat de kwalijke gevolgen zouden zijn.

Als je na een kuur nog steeds dun bent ben je gewoon een loser. Die gasten hebben moeten kennelijk maar eerst eens eten en trainen voordat ze met spuiten beginnen.

Zoals altijd op jouw manier omschreven :D
Bestaat zo een gezegde: je maakt van een ezel geen koerspaard.

Feit is dat als je met een eerste kuur 8kg pakt, je best al wat getraind hebt, want 8kg extra bij de gemiddelde niet trainende persoon is nog steeds skinny.

Terug
Naar boven