AndroidHealthClinic

Zijn jullie niet bang??

Het enige waar ik schrik van zou hebben als ik zou gebruiken is dat mijn endogeen test niet meer op het oude niveau terugkomt.
Rest valt imo allemaal goed mee, als je weet waar je mee bezig bent en niet overdrijft is het echt niet zo ongezond.

je lacht je i.i.g. wel letterlijk de ballen uit je broek:D

voor mij is de driver niet angst, maar puur dat ik het op eigen kracht wil doen zonder GH / AS.

sja...je denkt er wel aan maar zodra je hem gezet hebt...en je bent 3weken verder, dan denk je dr niet echt veel meer aan:D

• Topic Starter Topic Starter
Kijk naar de top pro's vanaf de jaren vijftig, hoeveel daarvan zijn nu dood door steroiden? Het zullen er bitter weinig zijn als er al één is...Trouwens, in elke sport gebruikt men doping met heus geen massale sterfte tot gevolg! De bijwerkingen van anabolen worden zwaar overdreven door onwetendheid! Ik blijf van mening dat zeker vanaf een zekere leeftijd een dosis extra testosteron de levenskwaliteit van de oudere man verbeterd. Ikzelf ben 52 en heb mij nog nooit zo kiplekker gevoeld! Ik ken persoonlijk verschillende oud krachtsporters die echt op serieus niveau bezig waren, en geloof me ze mankeren niets dat in verband kan worden gebracht met het gebruik van anabolica.

Ik denk dat he toch nie moeilijk is om een lijstje samen te stellen van toppers vanaf de 70er jaren die vroegtijdig 10 feet under zijn gegaan.

Ik zou niet bang zijn van het gebruik van roids, (genoeg gebruikers in mijn directe omgeving) ik denk dat mensen met veel overgewicht wel meer uit moeten kijken dan mijn vrienden die niet roken gezond eten, met op zijn tijd een kuur.

Ik gebruik geen roids omdat ik niet de volle aandacht aan bb kan besteden (wel jammer)

Als ik soms gasten zie met het A.B.C. trainingschema dan denk ik waar ben je mee bezig? (A.B.C.= Anabolen, Bier & Coke schema) dit zijn de mensen die aas in mijn ogen een slechte naam aandoen

Slecht is het wel, maar je gaat er echt niet 123 dood van. Als dat zo zou zijn dan zouden de pro's het echt niet zo lang uithouden. En die gooien er echt van alles in, al is er geen concreet bewijs van wat de daadwerkelijk gebruiken.

Ik denk dat je de keuze moet maken tussen de sport en het weekendleven zoals we die kennen van het studentenleven. Ik heb daar ook nog wel eens moeite mee gehad, maar ik ben er nu toch wel uit.

De pro's krijgen ook een proffesioneel onderzoek en begeleiding. Maar sommige jeugdige gooien er alles in zonder bij na te denken. Ze zien een zware aas gebruiker in hun ogen als doel. "Pats boem zo wil ook worden" en dan maar van alles gebruiken ZONDER BEGELEIDING. Zo wordt je niet meer jarig.

Je leeft maar 1 keer , dus **** it dan maar een leuke tijd er van maken !!!!
Rook wiet en neem af en toe een kuurtje!!
Bijna alles wel gebruikt in mijn leven , maar die andere dingen hoeven verder niet meer voor mij, is een ervaring geweest, weet nu wat er is , en heb het mee gemaakt.
En als je ergens over twijfelt ,moet je het gewoon niet doen simpel.

Terug
Naar boven