duc26
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 12%
zoveel zijn er niet he
guess
mensen die hem kenden zullen wel weten over wie ik het heb
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zoveel zijn er niet he
guess
mensen die hem kenden zullen wel weten over wie ik het heb
Het enige waar ik schrik van zou hebben als ik zou gebruiken is dat mijn endogeen test niet meer op het oude niveau terugkomt.
Rest valt imo allemaal goed mee, als je weet waar je mee bezig bent en niet overdrijft is het echt niet zo ongezond.
Cocorico, La Rocca, The Temple, Boccaccio Life, ...

Kijk naar de top pro's vanaf de jaren vijftig, hoeveel daarvan zijn nu dood door steroiden? Het zullen er bitter weinig zijn als er al één is...Trouwens, in elke sport gebruikt men doping met heus geen massale sterfte tot gevolg! De bijwerkingen van anabolen worden zwaar overdreven door onwetendheid! Ik blijf van mening dat zeker vanaf een zekere leeftijd een dosis extra testosteron de levenskwaliteit van de oudere man verbeterd. Ikzelf ben 52 en heb mij nog nooit zo kiplekker gevoeld! Ik ken persoonlijk verschillende oud krachtsporters die echt op serieus niveau bezig waren, en geloof me ze mankeren niets dat in verband kan worden gebracht met het gebruik van anabolica.
Ik denk dat he toch nie moeilijk is om een lijstje samen te stellen van toppers vanaf de 70er jaren die vroegtijdig 10 feet under zijn gegaan.

Slecht is het wel, maar je gaat er echt niet 123 dood van. Als dat zo zou zijn dan zouden de pro's het echt niet zo lang uithouden. En die gooien er echt van alles in, al is er geen concreet bewijs van wat de daadwerkelijk gebruiken.
Ik denk dat je de keuze moet maken tussen de sport en het weekendleven zoals we die kennen van het studentenleven. Ik heb daar ook nog wel eens moeite mee gehad, maar ik ben er nu toch wel uit.