MuscleMeat

Zijn jullie niet bang??

Beetje rondgekeken op de anabolen afdeling.
Schrik wel een beetje van wat er zoal gebruikt wordt.:o
Wat ik me afvraag...zijn jullie niet bang van de gevolgen voor later van het kuren?
Is nl wat mij 20 jaar geleden ervan afgehouden heeft om eraan te beginnen.Ik had mijn eerste kuur thuis in een doos liggen maar ben er uiteindelijk niet aan begonnen(weggegooid geld haha)
Ik neem aan dat iedereen op de hoogte is van de evt. gevolgen.
Schakelen jullie die gedachten gewoon uit of nemen jullie welbewust het risico????
Schadelijkheid is sterk overdreven, dat ik dat zeg is zeker niet politiek-correct. Maar erover liegen zoals Necedo sites daar voel ik ook niets voor. Je moet gewoon erg achterlijk omspringen met AAS om er later problemen van te ondervinden. Bovendien compenseert je goede voeding, regelmatige beweging en regelmatige levensstijl deze 'aanval op je lichaam' . Reken maar dat een (soft)druggebruiker en weekendzuiper met een vetpercentage van 25-30% sneller dood zal zijn dan de doorsnee aas gebruiker.

Trouwens, een groot deel van de gevaren schuilen sowieso in erfelijke factoren. Je hebt rokers die 110j oud worden en je hebt gezondheidsfreaks die na hun 70ste het loodje leggen.

Slecht is het wel, maar je gaat er echt niet 123 dood van. Als dat zo zou zijn dan zouden de pro's het echt niet zo lang uithouden. En die gooien er echt van alles in, al is er geen concreet bewijs van wat de daadwerkelijk gebruiken.

Ik denk dat je de keuze moet maken tussen de sport en het weekendleven zoals we die kennen van het studentenleven. Ik heb daar ook nog wel eens moeite mee gehad, maar ik ben er nu toch wel uit.

Ik lees zo goed mogelijk wat me te wachten zou KUNNEN staan, niet dat ik van het slechte uitga, maar dat ik "voorbereid" ben, mocht er iets nadeligs gebeuren. En ik weet dat ik mijn doel wil en (alleen maar) kan bereiken dmv AAS (wedstrijd BB) dus heb ik mijn gedachte erbij stil gezet. Ik kuur (wel verstandig) gewoon en ga me niet elke dag druk lopen maken om wat ik er in heb gegooid of nog ga doen. BB is mijn doel en daar ga ik voor!

• Topic Starter Topic Starter
Kan als tegenhanger van bovenstaand verhaal ook vertellen over een gast die in dezelfde sportschool trainde en de grandprix in zijn klasse won en een keer of 4/5 nederlands kampioen is geweest.Heeft ook op europees nivo aardig meegedaan.En hij ziet er nu (na 22 jaar)nog steeds uit alsof hij binnen 4 weken wedstrijdklaar is.Heeft in de bulk iets van 9% vet.

Het enige waar ik voor bang ben is voor onvruchtbaarheid.
Dus voor ik begon met kuren heb ik wat kindergeld (zaadjes) laten invriezen, duur maar je weet nooit als mn vrouwtje plots een kind wil en ik na die kuren onvruchtbaar ben heb ik nog een back up min of meer

Het enige waar ik voor bang ben is voor onvruchtbaarheid.
Dus voor ik begon met kuren heb ik wat kindergeld (zaadjes) laten invriezen, duur maar je weet nooit als mn vrouwtje plots een kind wil en ik na die kuren onvruchtbaar ben heb ik nog een back up min of meer

Was ik ook onterecht bang voor. Heb nu een zoontje van 3 maand en is kerngezond. Maw maak je niet te veel zorgen en zou voor de zekerheid de laatste 4-6 maand voor je je vriendin bevrucht toch proberen van niets aan te raken, je weet maar nooit...

Maar hoe verantwoordlijk je gebruik ook is, sommige dingen kun je toch niet verkomen???bijv. haaruitval bij winny ( mits je er aanleg voor heb ).
daar ben ik namenlijk heel erg bang voor:o. ik heb van nature al erg dun haar

Finasteride helpt daar erg goed tegen.

Het is trouwens wel het laatste waar ik bang voor ben....onvruchtbaarheid zal me nu ook een zorg zijn.

Maar ik begrijp dat het een lastig punt voor je is.

Was ik ook onterecht bang voor. Heb nu een zoontje van 3 maand en is kerngezond. Maw maak je niet te veel zorgen en zou voor de zekerheid de laatste 4-6 maand voor je je vriendin bevrucht toch proberen van niets aan te raken, je weet maar nooit...

Thx bro, ga idd volgend jaar tijdje off gaan zodat de natuur zijn werk kan doen;)

Kijk naar de top pro's vanaf de jaren vijftig, hoeveel daarvan zijn nu dood door steroiden? Het zullen er bitter weinig zijn als er al één is...Trouwens, in elke sport gebruikt men doping met heus geen massale sterfte tot gevolg! De bijwerkingen van anabolen worden zwaar overdreven door onwetendheid! Ik blijf van mening dat zeker vanaf een zekere leeftijd een dosis extra testosteron de levenskwaliteit van de oudere man verbeterd. Ikzelf ben 52 en heb mij nog nooit zo kiplekker gevoeld! Ik ken persoonlijk verschillende oud krachtsporters die echt op serieus niveau bezig waren, en geloof me ze mankeren niets dat in verband kan worden gebracht met het gebruik van anabolica.

Kijk naar de top pro's vanaf de jaren vijftig, hoeveel daarvan zijn nu dood door steroiden? Het zullen er bitter weinig zijn als er al één is...Trouwens, in elke sport gebruikt men doping met heus geen massale sterfte tot gevolg! De bijwerkingen van anabolen worden zwaar overdreven door onwetendheid! Ik blijf van mening dat zeker vanaf een zekere leeftijd een dosis extra testosteron de levenskwaliteit van de oudere man verbeterd. Ikzelf ben 52 en heb mij nog nooit zo kiplekker gevoeld! Ik ken persoonlijk verschillende oud krachtsporters die echt op serieus niveau bezig waren, en geloof me ze mankeren niets dat in verband kan worden gebracht met het gebruik van anabolica.

Het is zo met alles, overdaad schaadt. Zoals iemand het ooit mooi had verwoord: je kan een glas vullen met water maar ooit loopt het over. Iedereen moet die grens voor zichzelf bepalen, wat het voor je waard is. Moest ik echt het talent hebben om een top pro te zijn zou voor mij die grens heel ver liggen maar als amateur met matige genen kies je best voor je gezondheid en je gezin imo. Dus ingecalculeerde risico's, voor zover dat mogelijk is...

Ik gebruik niet om dat ik nog bij mijn ouders woon en geen zin heb in kat en muis spelletjes met mijn ouders. Gezondheidsproblemen heb ik helemaal geen schrik voor, als je weet waar je mee bezig bent valt het allemaal wel mee. Je moet je natuurlijk goed verzorgen als je kuurt, bijvoorbeeld als je ziet dat je veel cholesterol en hoge bloeddruk hebt dan kan je daar ook iets voor nemen.

Hypertrophie van het hart? ik denk niet dat je daar schrik moet voor hebben zolang je geen extreme dossisen hanteert en het hele jaar "on" bent. En dan nog coleman leeft ook nog altijd en hij gebruikt al bijna 20 jaar continu (zeker weet ik dat natuurlijk niet maar daar ga ik wel vanuit).

Veel jongens vinden het "natuurlijk" veel belangrijker om de esthetische sides binnen de perken te houden. Zoals haarverlies en gyno.

Wel haarverlies dat is genetisch en dat word enkel versneld door AAS niet gecreerd, je kan wel finasteride of dua nemen maar ja op een gegeven moment moet je toch kiezen spieren of haren (indien het in je genen zit).

Gyno vind ik al helemaal een lachterje, als je het krijgt dan is het een combinatie van lompheid en een gebrek aan AAS kennis (anti-E's). Oh ja en dan heb ook nog die groep die gyno niet eens herkent als ze het hebben, zo loopt er bij ons in de gym één rond. Na zijn gebruikelijk zomerkuurtje heeft hij dan zijn jaarlijkse 80 kilo gehaald, loopt ie te patsen in een tank top terwijl zijn tepels 3cm verder uisteken dan de rest zijn borst. Dat zijn de jongens die AAS een slechte naam bezorgen.

Echter gebruiken de meeste wel anti-e's en andere hulpmiddeltjes om estethische sides te beperken en dat is ook goed . Maar bloeddruk, cholesterol en dergelijke daar lees en hoor ik bijna niets over en daar word zover ik weet niet veel voor genomen. En dat is juist de langzame killer waar iedereen schrik van zou moeten hebben.

just my 2 cents

Het is een bewezen feit dat een te hoog cholesterol gehalte in het eigen lichaam wordt aangemaakt, het wordt niet meer in verband gebracht met voeding (ik citeer hier mijn eigen dokter). Maar uiteraard is het belangrijk om je te laten controleren door een dokter bij anabolicagebruik (ikzelf ga om de 14 dagen naar mijn dokter).

vind ik iets te makkelijk
dokters zullen vaak iets linken aan aas gebruik, das de makkelijkste manier

mijne beste maat is drie jaar geleden gestorven, op 29jarige leeftijd en had ook een stevig kuurverleden. Hij stierf ten gevolge van een hersentumor.
En iedereen op de begrafenis maar bezig 'jaja, je moet maar spuiten en slikken, je ziet wat er van komt'
Is moeilijk bewijsbaar en indien het het geval was heeft hij er een dure prijs voor betaald.
Hij had de opstart en uitbouw van zn beveiligingsfirma en zijn tweede job als hoofdportier in een Belgische topdiscoteek ook aan zijn kuren te danken.Hij had hier zelf voor gekozen
eerlijk gezegd denk ik dat niemand in zn omgeving gestopt is met kuren (zij die ervoor al kuurden).

feit is nog steeds dat de overgrote meerderheid van de bevolking 1) niets van aas afweet maar wel 2) beter dan ons weten wat de kwalijke gevolgen zouden zijn.

welke Belgische topdiscotheek?

Wie gaat er dan ook kuren om als portier te werken. Ik denk dat er belangrijkere dingen in het leven zijn..
Maar ja, wel klote als het zo afloopt, wake up call.

Als je er sneller spieren van krijgt kan ik me goed voorstellen dat velen het nemen.iemand die een sigaret rookt twijfelt ook niet van tevoren omdat hij of zij in de toekomst kanker kan krijgen.Allemaal onzin dus....anabolen zijn gezonden ! :P

Als je er sneller spieren van krijgt kan ik me goed voorstellen dat velen het nemen.iemand die een sigaret rookt twijfelt ook niet van tevoren omdat hij of zij in de toekomst kanker kan krijgen.Allemaal onzin dus....anabolen zijn gezonden ! :P

Mensen om mij heen, die roken, twijfelen daar regelmatig over. Bovendien zou iedere man AS gebruiken als ze zich geen zorgen maakte over de toekomst. Ik hoop dat je een grapje maakt, zo niet, dan ben je dom :windup:

Mensen om mij heen, die roken, twijfelen daar regelmatig over. Bovendien zou iedere man AS gebruiken als ze zich geen zorgen maakte over de toekomst. Ik hoop dat je een grapje maakt, zo niet, dan ben je dom :windup:

je leert m nog wel kennen als je hier wat langer blijft hangen.

Ik gebruik, dan kies ik voor alle gevolgen die daarmee gepaard gaan. Jammer dan, ik ga mezelf gewoon niet druk maken met iets wat ik zelf veroorzaak, stress is ook niet goed voor je hart. Soms schiet het wel is door je hoofd wat de gevolgen kunnen zijn, maar je kan ze moeilijk niet accepteren je doet het uiteindelijk helemaal zelf.

Terug
Naar boven