- Waardering
- 250
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik heb dat trots zijn op een ras, nationaliteit of land nooit begrepen. Je kan trots zijn op iets waar je zelf verantwoordelijk voor bent, of je kan zelfs trots zijn op wat een ander bereikt heeft (gewoonlijk vrienden of familie). Maar trots zijn op iets waar je mee geboren bent? Te belachelijk.Trots zijn op Nederland kan ik me nog iets bij voorstellen, maar hoe kan je nou trots zijn op iets waar je mee bent geboren?![]()
ik snap niet hoe je 'trots' kan zijn om amerikaan of nederlander of wat dan ook te zijn...
je bent hier gewoon geboren, je kan blij zijn dat je in nl woont en niet in een ander gaar land, maar trots? Je bent trots als je een wedstrijd wint, dat heb jij gedaan, nederlander ben je gewoon..
Je kan toch ook niet trots zijn dat je man bent ofzo..
maar: done.
idd, je kan wel trots zijn op Nederland, dat we het goed doen in de wereld, welvarend zijn etc. Maar trots om NederlandER te zijn.. dat snap ik nietMaar wel op iets dat je samen als groep mensen bereikt hebt.
Done!