Powerlifters ruiken raar.
Een gewicht van de grond aftillen, een gewicht van hun borst drukken en een gewicht op hun schouders leggen en 1 keer kniebuigen, en dat was het dan. Ze zijn echt te dom om zich in goede training te verdiepen. Een incline rotated dumbbell tricep kickback zal je ze niet snel zien doen, te ingewikkeld.
En ze doen low rep training omdat ze geen idee hebben wat er na 6 komt.
En dan die arrogantie... Sta ik laatst na een setje cable flyes lekker te curlen in het squatrek, krijg ik gelijk van die blikken.

Dus ik dacht, jou zal ik krijgen, als jij zo arrogant doet dan mag je ook bewijzen of je überhaupt iets van trainen afweet. Ik heb een abbonement op Mens Health dus hij maakt mij niks wijs. Dus ik zeg, zo vertel mij maar eens hoe je het beste binnenkant borst kan trainen. En toen begon hij te lachen. Hij wist het natuurlijk niet, de sukkel.
Later zag ik hem deadliften, iets van 200 kg ofzo. Tsja, ik heb maar niks gezegd. Als hij zijn rug kapot wil hebben moet hij dat zelf weten.

Iedereen weet dat leg-extensions ook heel goed zijn voor je been ontwikkeling. Laatst beweerde 1 of andere sukkel op zo'n forum dat deadliften goed was voor je krachtontwikkeling. Maar ik hoef ik geen kracht, ik wil grote spierballen en een blokjesbuik. Net zoals Justin Timberlake.