AndroidHealthClinic

Zijn powerlifters dik?

Peiling Peiling Zijn powerlifters dik?

• Alle powerlifters zijn dik

Stemmen: 64 43,0%
  • Sommige powerlifters zijn dik

Stemmen: 70 47,0%
  • Powerlifters zijn niet dikker dan gewone mensen

Stemmen: 7 4,7%
  • Een powerlifter kan nooit te dik zijn

Stemmen: 8 5,4%

• Totaal stemmers
    149

Miss Deadlift

Competitive Bodybuilder
Waardering
59
Lengte
1m68
Massa
65kg
Allerlei serieuze topics worden vervuild met teksten als "powerlifters zijn dik"
Dat soort opmerkingen horen volgens mij in het gare hanenhok thuis en daar zijn we hier dus ga je gang!

Om precies te zien hoe de meningen hierover verdeeld zijn,heb ik er een enquete bij gemaakt.

Ik denk dat het lui Bbers zijn, die niet op hun eten willen letten en als excuus gebruiken dat ze PLer zijn!!!

Gooi hier maar een slotje op. De meerderheid hier weet nog niet eens wat powerlifters zijn. Strongman, gewichtheffers en iedereen uit de logsectie worden ook altijd aangeduid als powerlifters. :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Oxgene zei:
Ik denk dat het lui Bbers zijn, die niet op hun eten willen letten en als excuus gebruiken dat ze PLer zijn!!!

BBers zijn pas lui,die doen hun squats en BP's maar tot halverwege en/of gebruiken mietjesgewichten,omdat het hun zogenaamd niet om het gewicht te doen is:roflol:

Het zijn mensen die toch nooit mooi gespierd worden en daarom maar sterk willen worden. Ook zijn ze lui en wassen ze zichzelf nooit.

Miss Deadlift zei:
BBers zijn pas lui,die doen hun squats en BP's maar tot halverwege en/of gebruiken mietjesgewichten,omdat het hun zogenaamd niet om het gewicht te doen is:roflol:

Maar goed dat jij zulke monster gewichten hanteert "miss deadlift".

Niet alleen dik, meestal zijn ze nog lelijk ook!

Oh boy...krijgen we weer een BB vs PL thread?

Bodybuilders kunnen veel leren van Powerlifters en andersom geldt hetzelfde, leer liever van elkaar in plaats van elkaar af te zeiken ;). Maar goed dit is het gare hanenhok, dus ik neem maar aan dat de reacties hier niet serieus bedoeld zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Mars zei:
Maar goed dat jij zulke monster gewichten hanteert "miss deadlift".

Shit die is raak!
Maar ik probeer het tenminste wel;dus de mietjesgewichten die ik gebruik zijn voor mij wel degelijk zwaar!
Als je het niet eens probeert,dan ben je lui!

Haha ik ben benieuwd of er ook iemand kiest voor de optie "Powerlifters zijn niet dikker dan gewone mensen" :roflol:

Miss Deadlift zei:
Allerlei serieuze topics worden vervuild met teksten als "powerlifters zijn dik"
Dat soort opmerkingen horen volgens mij in het gare hanenhok thuis en daar zijn we hier dus ga je gang!

Om precies te zien hoe de meningen hierover verdeeld zijn,heb ik er een enquete bij gemaakt.

Jezus miss deadlift, ben je zo aangedaan door mn vraag naar je lengte?:p

Plers in de zwaargewicht klasse mogen dik zijn maar in klasses onder de 110 zijn het gewoon luie donders

Heb gestemd op sommige.

BB-ers hebben een strict dieet in tegenstelling tot PL-ers die alles achterover kwakken.

Volgens mij zijn PL-ers vaak ook endo of ligt dat aan mij? Nog nooit een ecto powerlifter gezien. Misschien omdat ecto's te lange ledematen hebben voor top prestaties? Dat ze een langere weg hebben om omhoog te komen dan iemand met korte ledematen (endo) met een oefening?

Vaak zijn PL-ers hippies of extreme gottic figuren. Dan zijn ze ook vaak dik en wassen ze zich slecht (al dat vuil zien ze als massa).

De meeste powerlifters zijn te dik...die optie mis ik, want zo is t

Metal_Wolf zei:
Heb gestemd op sommige.

BB-ers hebben een strict dieet in tegenstelling tot PL-ers die alles achterover kwakken.

Volgens mij zijn PL-ers vaak ook endo of ligt dat aan mij? Nog nooit een ecto powerlifter gezien. Misschien omdat ecto's te lange ledematen hebben voor top prestaties? Dat ze een langere weg hebben om omhoog te komen dan iemand met korte ledematen (endo) met een oefening?

Oh Samu.. Samu.. waar ben je ? ;)

Powerlifters ruiken raar.

Een gewicht van de grond aftillen, een gewicht van hun borst drukken en een gewicht op hun schouders leggen en 1 keer kniebuigen, en dat was het dan. Ze zijn echt te dom om zich in goede training te verdiepen. Een incline rotated dumbbell tricep kickback zal je ze niet snel zien doen, te ingewikkeld.
En ze doen low rep training omdat ze geen idee hebben wat er na 6 komt.

En dan die arrogantie... Sta ik laatst na een setje cable flyes lekker te curlen in het squatrek, krijg ik gelijk van die blikken. :rolleyes:
Dus ik dacht, jou zal ik krijgen, als jij zo arrogant doet dan mag je ook bewijzen of je überhaupt iets van trainen afweet. Ik heb een abbonement op Mens Health dus hij maakt mij niks wijs. Dus ik zeg, zo vertel mij maar eens hoe je het beste binnenkant borst kan trainen. En toen begon hij te lachen. Hij wist het natuurlijk niet, de sukkel.

Later zag ik hem deadliften, iets van 200 kg ofzo. Tsja, ik heb maar niks gezegd. Als hij zijn rug kapot wil hebben moet hij dat zelf weten. :rolleyes:
Iedereen weet dat leg-extensions ook heel goed zijn voor je been ontwikkeling. Laatst beweerde 1 of andere sukkel op zo'n forum dat deadliften goed was voor je krachtontwikkeling. Maar ik hoef ik geen kracht, ik wil grote spierballen en een blokjesbuik. Net zoals Justin Timberlake.

Lauw zei:

Een gewicht van de grond aftillen, een gewicht van hun borst drukken en een gewicht op hun schouders leggen en 1 keer kniebuigen, en dat was het dan. Ze zijn echt te dom om zich in goede training te verdiepen. Een incline rotated dumbbell tricep kickback zal je ze niet snel zien doen, te ingewikkeld.

En dan die arrogantie... Sta ik laatst na een setje cable flyes lekker te curlen in het squatrek, krijg ik gelijk van die blikken. :rolleyes:
Dus ik dacht, jou zal ik krijgen, als jij zo arrogant doet dan mag je ook bewijzen of je überhaupt iets van trainen afweet. Ik heb een abbonement op Mens Health dus hij maakt mij niks wijs. Dus ik zeg, zo vertel mij maar eens hoe je het beste binnenkant borst kan trainen. En toen begon hij te lachen. Hij wist het natuurlijk niet, de sukkel.

Later zag ik hem deadliften, iets van 200 kg ofzo. Tsja, ik heb maar niks gezegd. Als hij zijn rug kapot wil hebben moet hij dat zelf weten. :rolleyes:
Iedereen weet dat leg-extensions ook heel goed zijn voor je been ontwikkeling. Laatst beweerde 1 of andere sukkel op zo'n forum dat deadliften goed was voor je krachtontwikkeling. Maar ik hoef ik geen kracht, ik wil grote spierballen en een blokjesbuik. Net zoals Justin Timberlake.

:roflol:

was jij ook niet diegene die toen iets zei van . beter geen ruzie maken met powerlifters, ze kunnen harder rennen.

Lauw zei:

:roflol:!!!!111elf

Terug
Naar boven