AndroidHealthClinic

Zijn powerlifters dik?

Peiling Peiling Zijn powerlifters dik?

• Alle powerlifters zijn dik

Stemmen: 64 43,0%
  • Sommige powerlifters zijn dik

Stemmen: 70 47,0%
  • Powerlifters zijn niet dikker dan gewone mensen

Stemmen: 7 4,7%
  • Een powerlifter kan nooit te dik zijn

Stemmen: 8 5,4%

• Totaal stemmers
    149
Sinlath zei:
:roflol:

was jij ook niet diegene die toen iets zei van . beter geen ruzie maken met powerlifters, ze kunnen harder rennen.
yep, de eerste 20 meter, daarna stoppen ze uit angst dat er een brok vastgekoekte cholesterol uit 1 van de aders losschiet en een infarct veroorzaakt :D

Lauw zei:
Powerlifters ruiken raar.

Een gewicht van de grond aftillen, een gewicht van hun borst drukken en een gewicht op hun schouders leggen en 1 keer kniebuigen, en dat was het dan. Ze zijn echt te dom om zich in goede training te verdiepen. Een incline rotated dumbbell tricep kickback zal je ze niet snel zien doen, te ingewikkeld.
En ze doen low rep training omdat ze geen idee hebben wat er na 6 komt.

En dan die arrogantie... Sta ik laatst na een setje cable flyes lekker te curlen in het squatrek, krijg ik gelijk van die blikken. :rolleyes:
Dus ik dacht, jou zal ik krijgen, als jij zo arrogant doet dan mag je ook bewijzen of je überhaupt iets van trainen afweet. Ik heb een abbonement op Mens Health dus hij maakt mij niks wijs. Dus ik zeg, zo vertel mij maar eens hoe je het beste binnenkant borst kan trainen. En toen begon hij te lachen. Hij wist het natuurlijk niet, de sukkel.

Later zag ik hem deadliften, iets van 200 kg ofzo. Tsja, ik heb maar niks gezegd. Als hij zijn rug kapot wil hebben moet hij dat zelf weten. :rolleyes:
Iedereen weet dat leg-extensions ook heel goed zijn voor je been ontwikkeling. Laatst beweerde 1 of andere sukkel op zo'n forum dat deadliften goed was voor je krachtontwikkeling. Maar ik hoef ik geen kracht, ik wil grote spierballen en een blokjesbuik. Net zoals Justin Timberlake.

:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Bodybuilders zijn erg ijdel.Ze staan heel de tijd in de spiegel te kijken en als ze dan zien dat hun achterste schouderkop meer ontwikkeld is dan de laterale kop van hun triceps(of iets dergelijks) dan zijn ze helemaal van slag:eek:

Ze gaan dan allerlei oefeningen verzinnen om daar wat aan te doen,waarbij ze de meest idiote posities innemen,zelfs ondersteboven aan de kabelpulley hangend,en dan de meest vreemdsoortige bewegingen gaan uitvoeren:rolleyes:

Arrogant zijn ze ook,of dom of allebei want ze schijnen niet te begrijpen dat een squatrek bedoeld is om te squatten.Ze kunnen eindeloze variaties van de barbell curl doen in het squatrek en dan staan ze raar te kijken als je er wat van zegt:rolleyes:

Deadliften durven ze niet,als ze al sterk willen worden dan alleen met bankdrukken,en eigenlijk willen ze alleen maar enorme spieren en het idee dat je ook nog iets zou kunnen tillen met die spieren staat ze eigenlijk helemaal niet aan;daar zouden ze maar moe van worden,of zich blesseren:eek:

Nou ja,laat ze dan ook maar,die lui zijn toch niet meer te redden:(

Bodybuilders zijn popi-jopi's die alle lekkere wijven in de disco pakken

Powerlifters hebben een vriendin die ook aan powerliften doet.

Sinlath zei:
Oh Samu.. Samu.. waar ben je ? ;)
Hier. Maar ik ben geen powerlifter. Maar dat had je wel al door hoop ik, anders moet je jezelf maar aangesproken voelen in mijn eerste post in dit topic.

Even kijken of ik Lauw en Miss Deadlift in hun karmakont kan naaien.

Ben het met Mocro-Mang eens. De meeste PL'ers zijn dik.

30% zit ik nog en ben powerlifter geworden dus ja .

Powerlifters kunnen niet dansen!!!

Zo zie je maar weer, dat de zelfs BBers en PLers niet tot elkaar kunnen komen/integreren in elkaars wereld (uitzonderingen daargelaten).:D

Zo goed als alle (prof) powerlifters zijn vet.

behalve scot mendelson dan:)

Of ze dik zijn valt te betwijfelen..
Vet zijn de meeste wel

pff, vind dit weer grote onzin allemaal, bij de mannen zijn de meeste powerlifters wel dikker dan gemiddelde mensen ja, maar bij de vrouwen... op belgisch niveau gezien zijn het ook niet allemaal dikke papzakken hoor!

Terug
Naar boven