XXL Nutrition

Zijn powerlifters dik?

Peiling Peiling Zijn powerlifters dik?

• Alle powerlifters zijn dik

Stemmen: 64 43,0%
  • Sommige powerlifters zijn dik

Stemmen: 70 47,0%
  • Powerlifters zijn niet dikker dan gewone mensen

Stemmen: 7 4,7%
  • Een powerlifter kan nooit te dik zijn

Stemmen: 8 5,4%

• Totaal stemmers
    149
Alle powerlifters zijn dik 320 90,40%

:roflol:

:D Niet opvallend, alleen maar feiten benadrukken.

ik mis de optie:

-powerlifters zijn gewoon lelijk!

anders had ik daar voor gegaan :p

lekker vooroordelen over powerlifters, heerlijk :D

k snap eerlijk gezegd ni wa ik hier weer mijnen tijd zit te verkloten met dien onzin hier allemaal te zitten lezen, komt is naar een powerliftwedstrijd, traint is mee en dan wil ik wel luisteren, maar zo nen hoop onzin uitkramen zonder da ge weet waarover da ge bezig zijt, pff, dan lijkt het mij dat jullie "bodybuilders" niet veel trainen!

powerlifters zijn ook vaak belg

het slaat allemaal helemaal nergens op. Powerlifting en bodybuilding zijn twee verschillende sporten, allebei prachtige sporten.

Voor powerlifting hoef je geen figuur te hebben. So what? Dat heeft niks met presteren te maken.

Bodybuilders hebben nu eenmaal meer te doen, omdat ze ook veel met voeding moeten doen.

Maar het is zo'n onzin om te zeggen dat powerlifters dom zijn. Powerlifters hoeven ook niet te weten hoe je binnenkant borst moet trainen.

Zou cruijff zich vroeger druk hebben gemaakt hoe hij het beste kon bergbeklimmen?

Nee juist, dat heeft niets met domheid te maken, omdat het een heel andere sport is, die trouwens wel te combineren valt: van powerlifttrainingen in combo met goede voeding en bb oefeningen wordt je een huge mofo!

@ mass_builder:
Pl-ers kunnen wel op hun voeding letten, maar de meesten doen het gewoon niet. Sommige bb-ers zijn er echter te obsessief mee bezig. Gewoon vreten en er enkel op letten als je cut.
Binnenkant borst valt ook helemaal niet te trainen. :)
Verder wel een goeie post. Als mensen es verschillende sporten gingen combineren ipv. zich altijd maar aan ééntje te houden hé. :eyes:

bikerbabe zei:
k snap eerlijk gezegd ni wa ik hier weer mijnen tijd zit te verkloten met dien onzin hier allemaal te zitten lezen, komt is naar een powerliftwedstrijd, traint is mee en dan wil ik wel luisteren, maar zo nen hoop onzin uitkramen zonder da ge weet waarover da ge bezig zijt, pff, dan lijkt het mij dat jullie "bodybuilders" niet veel trainen!
Als jij je tijd niet wilt verkloten aan onzin, moet je ook niet in het gare hanehok komen. :thumbup:

• Topic Starter Topic Starter
Oeff wat zijn sommigen toch weer serieus hier in het Gare Hanenhok!!!

Ik had dit topic juist opgericht zodat PL ers en BBers flink vooroordelen over elkaar konden spuien:D
Sommigen zijn wat dat betreft trouwens ook goed bezig:D
maar de uitslag van mijn enquete vervalsen gaat echt te ver Centaur:roflol:

Waarom stemt er eigenlijk haast niemand op "Powerlifters zijn niet dikker dan gewone mensen"??? Komen jullie soms nooit op straat ofzo??? Want "gewone mensen"zijn ook best dik hoor:p

Miss Deadlift zei:
Waarom stemt er eigenlijk haast niemand op "Powerlifters zijn niet dikker dan gewone mensen"??? Komen jullie soms nooit op straat ofzo??? Want "gewone mensen"zijn ook best dik hoor:p
Zijn genoeg mensen op straat die inderdaad dikker zijn dan de gemiddelde powerlifter, met dan nog dit verschil: bij powerlifters zit er nog n hoop spieren onder, bij de mens op de straat ist gewoon 1 grote homp vet

Terug
Naar boven