Markywannabee zei:30% zit ik nog en ben powerlifter geworden dus ja .

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Markywannabee zei:30% zit ik nog en ben powerlifter geworden dus ja .

Veel te opvallend. Welke mod heeft liggen kloten?akiraC zei:

Centaur zei:

Wil jij een paar weekjes zonder DBB verder?jordy zei:
Centaur zei:

Zou me niet verbazen als jij het was. Maar goed, jij weet dan ook niet wat een powerlifter is.Centaur zei:

Hier op het forum idd.delguy zei:

Als jij je tijd niet wilt verkloten aan onzin, moet je ook niet in het gare hanehok komen.bikerbabe zei:k snap eerlijk gezegd ni wa ik hier weer mijnen tijd zit te verkloten met dien onzin hier allemaal te zitten lezen, komt is naar een powerliftwedstrijd, traint is mee en dan wil ik wel luisteren, maar zo nen hoop onzin uitkramen zonder da ge weet waarover da ge bezig zijt, pff, dan lijkt het mij dat jullie "bodybuilders" niet veel trainen!
Komen jullie soms nooit op straat ofzo
Want "gewone mensen"zijn ook best dik hoor
Zijn genoeg mensen op straat die inderdaad dikker zijn dan de gemiddelde powerlifter, met dan nog dit verschil: bij powerlifters zit er nog n hoop spieren onder, bij de mens op de straat ist gewoon 1 grote homp vetMiss Deadlift zei:Waarom stemt er eigenlijk haast niemand op "Powerlifters zijn niet dikker dan gewone mensen"Komen jullie soms nooit op straat ofzo
Want "gewone mensen"zijn ook best dik hoor
![]()