Fitness Seller

Zijn powerlifters dik?

Peiling Peiling Zijn powerlifters dik?

• Alle powerlifters zijn dik

Stemmen: 64 43,0%
  • Sommige powerlifters zijn dik

Stemmen: 70 47,0%
  • Powerlifters zijn niet dikker dan gewone mensen

Stemmen: 7 4,7%
  • Een powerlifter kan nooit te dik zijn

Stemmen: 8 5,4%

• Totaal stemmers
    149
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zo wil ik ooit worden :D maar dat gaat me niet lukken denk ik.

• Topic Starter Topic Starter

Deze is pas echt erg!En dan ook nog eens zo weinig benchen!!!
Ze heeft dan wel nog 10 kilo meer gehaald dan dit,maar dan stelt het nog steeds geen reet voor!
Zo zou ik er dus nooit uit willen zien!!!
En toch zal ze nooit sterker worden dan ik:D

Aantrekkelijkheid den top :rolleyes:

Miss Deadlift zei:

Ze heeft dan wel nog 10 kilo meer gehaald dan dit,maar dan stelt het nog steeds geen reet voor!

stop eens met dat negatieve gedoe Miss !

Miss is een 'hater'.
Ze sabbelt aan de genotsknotsen van de juryleden om haar deadliftrecords op te vijzelen. gatsie, Miss, wil je daar wel eens heel snel mee op houden?

Lauw zei:
Powerlifters ruiken raar.

Een gewicht van de grond aftillen, een gewicht van hun borst drukken en een gewicht op hun schouders leggen en 1 keer kniebuigen, en dat was het dan. Ze zijn echt te dom om zich in goede training te verdiepen. Een incline rotated dumbbell tricep kickback zal je ze niet snel zien doen, te ingewikkeld.
En ze doen low rep training omdat ze geen idee hebben wat er na 6 komt.

En dan die arrogantie... Sta ik laatst na een setje cable flyes lekker te curlen in het squatrek, krijg ik gelijk van die blikken. :rolleyes:
Dus ik dacht, jou zal ik krijgen, als jij zo arrogant doet dan mag je ook bewijzen of je überhaupt iets van trainen afweet. Ik heb een abbonement op Mens Health dus hij maakt mij niks wijs. Dus ik zeg, zo vertel mij maar eens hoe je het beste binnenkant borst kan trainen. En toen begon hij te lachen. Hij wist het natuurlijk niet, de sukkel.

Later zag ik hem deadliften, iets van 200 kg ofzo. Tsja, ik heb maar niks gezegd. Als hij zijn rug kapot wil hebben moet hij dat zelf weten. :rolleyes:
Iedereen weet dat leg-extensions ook heel goed zijn voor je been ontwikkeling. Laatst beweerde 1 of andere sukkel op zo'n forum dat deadliften goed was voor je krachtontwikkeling. Maar ik hoef ik geen kracht, ik wil grote spierballen en een blokjesbuik. Net zoals Justin Timberlake.
Bodybuilders zijn homo’s.

Een gewicht benche, waarvan het grootste deel door zijn spotter gedeadlift wordt, met zijn neus in het kruis van de spotter, elkaar een beetje betasten en opgeilen, en dat was het dan. Ze zijn echt te zwak eens goed te trainen. Geheel zelf een bench uitvoeren zal je ze niet snel zien doen, te zwaar.
En ze roepen steeds over cutten omdat geen idee hebben wat een echte k*t is.

En dan die arrogantie... Sta ik laatst na een setje opwarmen lekker te fullsquatten in het squatrek, krijg ik gelijk van die blikken. :rolleyes:
Dus ik dacht, jou zal ik krijgen, als jij zo arrogant doet dan mag je ook bewijzen of je überhaupt iets van trainen afweet. Ik heb een abbonement op Womens Health dus hij maakt mij niks wijs. Dus ik zeg, zo vertel mij maar eens hoe je het beste de levator ani kan trainen. En toen begon hij te lachen. Hij wist het natuurlijk niet, de sukkel.

Later zag ik hem 'squatten', met veel moeite maar tot de helft ofzo. Tsja, ik heb maar niks gezegd. Nu zijn vriendje er niet bij is, moet hij alles zelf doen. :rolleyes:
Iedereen weet dat je dan beter een squatsuit kan gebruiken voor meer kracht. Laatst beweerde 1 of andere sukkel op zo'n forum dat je van squatten mooie billen krijgt. Maar ik hoef niet mooi te zijn, ik wil gewoon zo veel mogelijk kunnen liften. Net zoals Gene Rychlak.

Miss Deadlift zei:

Je kunt ook nooit sterker worden dan je zelf bent. Daar zit het hem gewoon in. Ik heb daar hele theorieën over gelezen. Was een proefonderzoek onder tibetanen (is dat eigenlijk met 1 of 2 t's?, 2 leek me niet te kloppen, dus....). Na enkele weken gingen ze bekijken of de proef geslaagd was. Heeft iemand dit ook gezien? Was volgens mij op Discovery of zoiets.:D

SlettieBettie zei:

Een gewicht benche, waarvan het grootste deel door zijn spotter gedeadlift wordt, met zijn neus in het kruis van de spotter, elkaar een beetje betasten en opgeilen, en dat was het dan. Ze zijn echt te zwak eens goed te trainen. Geheel zelf een bench uitvoeren zal je ze niet snel zien doen, te zwaar.

En dan die arrogantie... Sta ik laatst na een setje opwarmen lekker te fullsquatten in het squatrek, krijg ik gelijk van die blikken. :rolleyes:
Dus ik dacht, jou zal ik krijgen, als jij zo arrogant doet dan mag je ook bewijzen of je überhaupt iets van trainen afweet. Ik heb een abbonement op Womens Health dus hij maakt mij niks wijs. Dus ik zeg, zo vertel mij maar eens hoe je het beste de levator ani kan trainen. En toen begon hij te lachen. Hij wist het natuurlijk niet, de sukkel.

Later zag ik hem 'squatten', met veel moeite maar tot de helft ofzo. Tsja, ik heb maar niks gezegd. Nu zijn vriendje er niet bij is, moet hij alles zelf doen. :rolleyes:
Iedereen weet dat je dan beter een squatsuit kan gebruiken voor meer kracht. Laatst beweerde 1 of andere sukkel op zo'n forum dat je van squatten mooie billen krijgt. Maar ik hoef niet mooi te zijn, ik wil gewoon zo veel mogelijk kunnen liften. Net zoals Gene Rychlak.
:roflol::roflol:

SletjeBetje faalt jammerlijk in een poging om grappig te zijn; helaas....

humor hebben ze dus ook al niet!

haha. gelukkig weet jij net zo goed als ik dat vrouwen een gebrek aan humor hebben.

SlettieBettie zei:

Heel raar verhaal idd, vindt het ook maar weinig realistisch. Daarbij komt kijken dat wanneer er niemand naar je kijkt je jezelf lelijk en dik vindt, echter wanneer er wel iemand kijkt ga je hem/haar moeilijke vragen stellen :mad:

boogie zei:
SletjeBetje faalt jammerlijk in een poging om grappig te zijn; helaas....

humor hebben ze dus ook al niet!
Gelukkig vindt ook niet iedereen jou grappig.
Gouwetonny zei:
Heel raar verhaal idd, vindt het ook maar weinig realistisch. Daarbij komt kijken dat wanneer er niemand naar je kijkt je jezelf lelijk en dik vindt, echter wanneer er wel iemand kijkt ga je hem/haar moeilijke vragen stellen :mad:
Beetje uit het verband getrokken :rolleyes:
PS: GARE hanenhok!

SlettieBettie zei:
Gelukkig vindt ook niet iedereen jou grappig.

Beetje uit het verband getrokken :rolleyes:
PS: GARE hanenhok!

:orly:
Je maakt het wel ingewikkeld hoor (als een mummi = garehanehok he).

OT: goede powerlifters zijn dik.

SlettieBettie zei:

Goed gesproken Bettie!

Powerlifters zijn eigenlijk aan de magere kant vergeleken met echte dikkerds, kijk maar:

www.dimensionsmagazine.com/dimtext/kjn/people/heaviest.htm

Laatst bewerkt:
Ik ben toch niet dik.... en ik ben de champ! van dat zooitje vetkleppen

Terug
Naar boven