XXL Nutrition

zin van het leven

bsbsbs

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
392
Lengte
1m66
Massa
66kg
Vetpercentage
6%
wat drijft je, korte termijn/lange termijn
geef jouw visie is en sta je hier vaak bij stil?

€ & psychologie

Ik sta er m.i meer dan gemiddeld bij stil.

Familie, vrienden, vriendin, genot, gezondheid en geld/activa.

---------- Toegevoegd om 23:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:28 ----------

willekeurig volgorde..

Niks.

Een lekkere natte k*t.

familie, vrienden, gelukkig zijn, gezondheid, money, vriendin, en een bodybuilder worden.

ook willekeurige volgorde

Neuken met je penis in een k*tje tot er iets uitspuit
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wat drijft je, korte termijn/lange termijn
geef jouw visie is en sta je hier vaak bij stil?
Ik heb nou niet een bepaalde drijfveer waarom ik graag wil leven. Mensen zullen nu wel denken wat een zwartkijker, maar dezelfde blik werp ik ook op het idee van doodgaan. Gewoon ongeinteresseerd. Het is dat ik leef, dat ik doorga en ondertussen wel zie hoe ik mijn tijd doorbreng. Zou me geen zak interesseren als ik morgen onder een auto kom. Geen angst voor de dood. Eerder wel de angst om te lang te leven, zodat je iedereen waar je om geeft overleefd. Nee, laat mij maar een vurig kort bestaan hebben dan een uitgerangeerd verwrongen lang ongelukkig leven. Ook al is dit egoistisch.

conclusie zin van het leven? Je leeft, dus het is gewoon roeien met de riemen die je hebt. Er is geen hogere macht, dus gewoon gaan.

al het bovenstaande behalve zelfmoord

Geld en coïtus

lange termijn: buh ...
middellange termijn: master diploma
korte termijn: bachelor & een lekker wijf & hier thuis wa verbouwen zodat ik boven kan wonen ... alleen

Huilen helemaal alleen.

Waarom eigenlijk naar iets zoeken dat nooit gevonden wordt?

Niks. Ik doe alleen dingen als ik het moet doen, school werk wat dan ook dwing ik mezelf allemaal toe.

Terug
Naar boven