MuscleMeat

zin van het leven

een racist? :roflol: is moslim een ras? er zijn trouwens genoeg zwarte christenen, dus een racist zijn op basis van geloof is bullshit.

daarom zei ik ook rascist OFZO. en ik WIST gewoon dat je hier op zou in haken omdat er verder inhoudelijk geen winst te behalen is voor je.

ik betrek terrorisme erbij omdat je hem een idioot noemt alleen omdat hij geloofd, alsof hij iemand kwaad doet mijn zijn geloof.

ja, nu zijn alle idioten terroristen zeker. wat ga jij vandaag opblazen?

en ja, alle geloof doen kwaad. het remt de menselijke vooruitgang door in achterhaalde concepten te blijven vasthangen. b.v.: je wilt niet weten hoeveel interessante onderzoeken niet uitgevoerd mogen worden door gelovige moraalridders in beslissingsfuncties (politiek)...

+1

idd een beetje jammer hoe sommige zoals rusher hier weer op reageren. ik ben ook gelovig (protestants christenen), ben ik dan meteen tav mijn kijk op het leven en het relativeren, naïef? heb ik dan een beperkt vermogen tot kritisch en logisch denken? kom op zeg:rolleyes:. het is voor ieder persoon verschillend hoe die zijn of haar geloof beleid en hoe die daar mbt het leven een invulling aan geeft. als je daarmee een ander niet schaadt, what's the problem?
verdere discussie is overbodig cutler als je al kijkt naar de zovele topics die over het geloof gaan.

goh wat raar een gelovige komt op voor een mede-gelovige....

ja jammer he dat ik ook mijn mening geef... poeh poeh, het is mss wat aanstootgevend voor sommigen, maar mag ik hem daarom niet meer geven? of wil je dat ik rekening houd met elke kronkel die een ieder maar kan hebben? religie schaad altijd is mijn stelling, dat had je wel uit mn eerdere opmerking kunnen halen... that's the problem.

discussies met gelovigen over religie is per definitie kansloos; jullie hebben een monopolie op de waarheid, nietwaar? toegeven dat je naief bent na jarenlange geloofsbeleiding zit er bij de meesten niet in; het is simpeler om te blijven volharden in je waanzin.

• Topic Starter Topic Starter
geloof is net zoals een 40 urige werkweek een valkuil die een mens van zijn creativiteit beroofd

Wat voor zielige antwoorden haha. Geld en macht.. tja.
Een goed vrouwtje, gewoon de dingen die je nodig hebt en af en toe wat leuks kunnen doen is meer dan genoeg.
En voor mij: God danken met men leven dat Hij me gaf.
He died for me, i live for Him.

:gay:

Macht is zoiezo 1 van de grootste zinnen des levens. Maar de grootste zin van het leven is volgens mij zoiezo kunst.

wie is jezus?

Nou dan is dr dus helemaal niemand doodgegaan

Probleem opgelost ! :P

Verder geen reactie's op het geloof, ik ga ook niet in op de antwoorden, je mag me altijd pm sturen.
Maar als geld een betere zin van het leven is, verklaar me dan het hoge aantal zelfmoorden onze rijke westerse wereld, terwijl er mensen zijn die met bijna niks gelukkig zijn?
Familie, vrienden, gezondheid, dat zijn de dingen die 1000 keer meer zijn dan geld.

Geld als zin van het leven is zowiezo bullshit eigenlijk, de wortel van al het kwaad is geld.

En welke geniale wezens hebben er geld uitgevonden?;)

Verder geen reactie's op het geloof, ik ga ook niet in op de antwoorden, je mag me altijd pm sturen.
Maar als geld een betere zin van het leven is, verklaar me dan het hoge aantal zelfmoorden onze rijke westerse wereld, terwijl er mensen zijn die met bijna niks gelukkig zijn?
Familie, vrienden, gezondheid, dat zijn de dingen die 1000 keer meer zijn dan geld.

Geld en geluk hebben weinig met elkaar te weinig.

de mensch? wil jij nog met 6 miljard inwoners aan ruilhandel doen dan? ruilhandel zie je ook terug in het dierenrijk, dus zo vreemd is dat niet.

Bedoel ook niet dat het maar afgeschaft moet worden, gewoon om te laten zien dat wat mensen 'het kwaad' noemen van de mensheid zelf vandaan komt.

7.jpg

Terug
Naar boven