- Waardering
- 5.946
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
ja
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja
Existeren in een bevredigende levensloop met een fatsoenlijk normbesef. Dus coïtus, psychedelica, bodybuilding, conditietraining, psychologie, metafysica, filosofie, schrijven, voeding, gezondheid, vrienden.
En ik wil beginnen met leren pianospelen om m'n eigen stukken te gaan componeren.
Met voldoende geld valt dit met meer gemoedsrust en ruimte te realiseren, geld is voor mij geen hoger doel, maar wel degelijk de bodem waarop alles een meer rooskleurigere houvast en cultivatie krijgt.
Is idd ook wel 1 van m'n hogere plannen, aan de rand van het bos of de heide een bescheiden rietenhuis. Natuur.En astronomie.

wat drijft je, korte termijn/lange termijn
geef jouw visie is en sta je hier vaak bij stil?
+1 heb ook niet echt een zin van het leven, ja leven maar daar houd het op

Ik wil later graag in een boerderij wonen in een rustig en mooi dorpje in Drenthe genaamd Beilen. Hier wil ik oud worden samen met mijn lieftallige vrouw, kinderen en onze pony Mariska. Ik ga hier in de plaatselijke hardcore gym trainen en ik wil er graag de goeroe worden. Ik wil graag leven van een uitkering, ik had ook graag iets met de natuur willen doen want ik weet namenlijk erg veel van vlora en vauna af, meer dan bijvoorbeeld een bioloog. Ik wil graag dagelijks coïtus hebben met mijn vrouw en af en toe met mijn nichtjes, gewoon omdat het kan.
Ik wil later graag in een boerderij wonen in een rustig en mooi dorpje in Drenthe genaamd Beilen. Hier wil ik oud worden samen met mijn lieftallige vrouw, kinderen en onze pony Mariska. Ik ga hier in de plaatselijke hardcore gym trainen en ik wil er graag de goeroe worden. Ik wil graag leven van een uitkering, ik had ook graag iets met de natuur willen doen want ik weet namenlijk erg veel van vlora en vauna af, meer dan bijvoorbeeld een bioloog. Ik wil graag dagelijks coïtus hebben met mijn vrouw en af en toe met mijn nichtjes, gewoon omdat het kan.
.
De vraag des levens is: Gaan we door of slaan we af? Maar voor de meesten is het: slaan we door of gaan we af?