Fitness Seller

zin van het leven

Existeren in een bevredigende levensloop met een fatsoenlijk normbesef. Dus coïtus, psychedelica, bodybuilding, conditietraining, psychologie, metafysica, filosofie, schrijven, voeding, gezondheid, vrienden.

En ik wil beginnen met leren pianospelen om m'n eigen stukken te gaan componeren.

Met voldoende geld valt dit met meer gemoedsrust en ruimte te realiseren, geld is voor mij geen hoger doel, maar wel degelijk de bodem waarop alles een meer rooskleurigere houvast en cultivatie krijgt.

Mijn perfecte manier van leven zou overigens zijn in een berghut in de natuur zover mogelijk van de bewoonde wereld vandaan.
Beetje zoals wolverine in Xmen origins.:)

Ik geloof niet dat het leven 'zin' heeft. Je moet er zelf een betekenis aan geven. Aangezien ik niet in een leven na de dood geloof hou ik het er maar op dat ik er gewoon zoveel mogelijk van moet genieten. Je kan je leven met je neus in de boeken doorbrengen of als een gierige vrek al je centen opsparen maar wat heb je daaraan als je dood bent? Ik heb niks tegen hard werken of studeren, integendeel, maar voor mij zijn er ook bepaalde dingen die belangrijker zijn dan dat, namelijk de dingen die ik wil doen, niet de dingen die daarvoor nodig zijn.

geld.

Is idd ook wel 1 van m'n hogere plannen, aan de rand van het bos of de heide een bescheiden rietenhuis. Natuur. :heart: En astronomie.

Existeren in een bevredigende levensloop met een fatsoenlijk normbesef. Dus coïtus, psychedelica, bodybuilding, conditietraining, psychologie, metafysica, filosofie, schrijven, voeding, gezondheid, vrienden.

En ik wil beginnen met leren pianospelen om m'n eigen stukken te gaan componeren.

Met voldoende geld valt dit met meer gemoedsrust en ruimte te realiseren, geld is voor mij geen hoger doel, maar wel degelijk de bodem waarop alles een meer rooskleurigere houvast en cultivatie krijgt.

Als ik die verhalen van jou lees dan pak ik altijd eerst ff het woordenboek erbij haha.

Is idd ook wel 1 van m'n hogere plannen, aan de rand van het bos of de heide een bescheiden rietenhuis. Natuur. :heart: En astronomie.

Astronomie is ook 1 van mijn grotere interesses, als ik dan iets van technologie in dat hutje van mij zou hebben dan zou het een telescoop zijn.:D

De zin?

Die is er niet. Wees er maar blij om.

wat drijft je, korte termijn/lange termijn
geef jouw visie is en sta je hier vaak bij stil?

Uiteindelijk iets voor de wereld betekend hebben, iets leuks achterlaten. Nu streven naar een perfecte geest in een perfect lichaam in een perfecte speeltuin.

Ik wil later graag in een boerderij wonen in een rustig en mooi dorpje in Drenthe genaamd Beilen. Hier wil ik oud worden samen met mijn lieftallige vrouw, kinderen en onze pony Mariska. Ik ga hier in de plaatselijke hardcore gym trainen en ik wil er graag de goeroe worden. Ik wil graag leven van een uitkering, ik had ook graag iets met de natuur willen doen want ik weet namenlijk erg veel van vlora en vauna af, meer dan bijvoorbeeld een bioloog. Ik wil graag dagelijks coïtus hebben met mijn vrouw en af en toe met mijn nichtjes, gewoon omdat het kan.

Ik wil later graag in een boerderij wonen in een rustig en mooi dorpje in Drenthe genaamd Beilen. Hier wil ik oud worden samen met mijn lieftallige vrouw, kinderen en onze pony Mariska. Ik ga hier in de plaatselijke hardcore gym trainen en ik wil er graag de goeroe worden. Ik wil graag leven van een uitkering, ik had ook graag iets met de natuur willen doen want ik weet namenlijk erg veel van vlora en vauna af, meer dan bijvoorbeeld een bioloog. Ik wil graag dagelijks coïtus hebben met mijn vrouw en af en toe met mijn nichtjes, gewoon omdat het kan.

Luppie heeft dit allemaal bereikt, wat een held!

Jammer dat luppie er niet meer is van zijn posts lag je altijd om :(.

• Topic Starter Topic Starter
De zin?

Die is er niet. Wees er maar blij om.

het zou af en toe toch mooi zijn om een uitgestippelde voorgekauwde route te kunnen volgen die verwarring voorkomt. soms toch wel jaloers op die gelovigen

anyway ik vind het leven maar wreed :emo:

die ene ... lol

Ik wil gewoon gelukkig zijn . Punt .
Dat geluk komt er door een aantal factoren die de omgeving rond mij beïnvloeden .

Abs baby.

Terug
Naar boven