Fitness Seller

zin van het leven

Het leven draait om geld en coïtus, niets meer niets minder, dus dat houdt je op gang.

O ja en een beetje liefde ;)

Je zo veel mogelijk zien te vermaken tot het afgelopen is?

zin van het leven:

zoek een vrouwtje en zorg dat je meer dan 2 kinderen krijgt (en zorg ervoor dat ze opgroeien tot geslachtsrijpe toestand) zodat je meedraagt aan een toename van de populatie van de diersoort "homo sapiens sapiens"

Op DBB mijn E-status tot een top te laten reiken!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zin van het leven:

zoek een vrouwtje en zorg dat je meer dan 2 kinderen krijgt (en zorg ervoor dat ze opgroeien tot geslachtsrijpe toestand) zodat je meedraagt aan een toename van de populatie van de diersoort "homo sapiens sapiens"

Op langer termijn heb je daar alleen maar je nabestaanden mee.

Voor mij is het vooral genieten van het "nu". Meerendeels van de mensen denkt altijd maar vooruit en vergeet stil te staan bij het nu. Kijken uit naar vakantie, gaan op vakantie, komen weer terug en hebben het alweer over de volgende vakantie. Uiteraard willen we altijd meer en meer, totdat je in no time aan het einde zit. Dan kijk je terug op je leven en denk je; wat is het allemaal snel gegaan.

Ik besta alleen ter bescherming en voortbestaan van het groepje genen in mijn DNA.

Niks. Ik doe alleen dingen als ik het moet doen, school werk wat dan ook dwing ik mezelf allemaal toe.

Mijn perfecte manier van leven zou overigens zijn in een berghut in de natuur zover mogelijk van de bewoonde wereld vandaan.
Beetje zoals wolverine in Xmen origins.:)

Zelfde hier. Alleen is het zo moeilijk om nu alsnog als een oermens te leven als je al die technologie en alles gewend bent.
Ik leef omdat ik het gevoel heb dat ik het moet, dat er een reden is dat ik hier ben. Pleeg geen zelfmoord omdat dat me niet de bedoeling van het leven lijkt. Zo zie ik het.

Het leven heeft op zich geen echte zin, en dat is maar goed ook. Mensen moeten er zelf een zin aan geven.

Kicking ass and taking names.

dolfijn tricking!

conclusie zin van het leven? Je leeft, dus het is gewoon roeien met de riemen die je hebt. Er is geen hogere macht, dus gewoon gaan.

Geheel mee eens!

Ik leef dan tegenwoordig ook erg goed met de dag nadat ik mijn toekomst op wilde bouwen samen met... en dit op een brute manier de kop ingedrukt is geworden. De toekomst? Die is met de dag verschillend, dus bekijk het gewoon met de dag, dat geeft een overzichtelijke agenda, niet zoveel strepen enzo ;)

Op langer termijn heb je daar alleen maar je nabestaanden mee.

Voor mij is het vooral genieten van het "nu". Meerendeels van de mensen denkt altijd maar vooruit en vergeet stil te staan bij het nu. Kijken uit naar vakantie, gaan op vakantie, komen weer terug en hebben het alweer over de volgende vakantie. Uiteraard willen we altijd meer en meer, totdat je in no time aan het einde zit. Dan kijk je terug op je leven en denk je; wat is het allemaal snel gegaan.

Ik ben er ook druk mee bezig :D Een milde open aandacht in elk moment, genieten van de dingen die je om je heen ziet enzo :)

-geld
-bewijzen dat ik zoveel slimmer, beter en minder gierig ben dan mijn moeder
-geld
-een klein droomhuisje kopen.. met geld
-een mooi&leuk meisje vinden die dat ook vind van mij
-mij gelukkig voelen met dit alles want geld + meisje = samen leuke dingen doen en de mogelijkheid om te genieten van het leven.

The internet @.

k*tjes

Terug
Naar boven