- Waardering
- 851
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zin van het leven:
zoek een vrouwtje en zorg dat je meer dan 2 kinderen krijgt (en zorg ervoor dat ze opgroeien tot geslachtsrijpe toestand) zodat je meedraagt aan een toename van de populatie van de diersoort "homo sapiens sapiens"
Niks. Ik doe alleen dingen als ik het moet doen, school werk wat dan ook dwing ik mezelf allemaal toe.
Mijn perfecte manier van leven zou overigens zijn in een berghut in de natuur zover mogelijk van de bewoonde wereld vandaan.
Beetje zoals wolverine in Xmen origins.![]()
conclusie zin van het leven? Je leeft, dus het is gewoon roeien met de riemen die je hebt. Er is geen hogere macht, dus gewoon gaan.

Op langer termijn heb je daar alleen maar je nabestaanden mee.
Voor mij is het vooral genieten van het "nu". Meerendeels van de mensen denkt altijd maar vooruit en vergeet stil te staan bij het nu. Kijken uit naar vakantie, gaan op vakantie, komen weer terug en hebben het alweer over de volgende vakantie. Uiteraard willen we altijd meer en meer, totdat je in no time aan het einde zit. Dan kijk je terug op je leven en denk je; wat is het allemaal snel gegaan.
Een milde open aandacht in elk moment, genieten van de dingen die je om je heen ziet enzo 

-bewijzen dat ik zoveel slimmer, beter en minder gierig ben dan mijn moeder