MuscleMeat

zin van het leven

-

Laatst bewerkt:
Ik denk dat je maar wat (zwak) speculeert.

1) Eten
2) Voldoende slaap
3) Een heerlijk geschoren schoon k*tje

Laatst gehoord:

'de zin in het leven is de zin van het leven'

als je er zelf geen zin meer in hebt is het leven dus nutteloos. Ik vind'm wel goed!

Zin van het leven, ik weet het niet .

Ik heb van mezelf dat ik heel veel moet, haal het maximale eruit en sterf.
Ik ga er vanuit dat er hierna niets meer is, dus het heeft geen zin om je hele leven in dienst te stellen van een of andere niet bestaande God.

Willen of kunnen veel doelstellingen worden niet behaald omdat of de capaciteiten ontbreken of simpelweg de financiën ontbreken.

Veel mensen lijden hun leven ipv leiden, sterven op den duur en dat was het dan. Ook de categorie die over het algemeen 1 of ander geloof aanhangt.
Bedoel hier is, en wordt het niets met je;), misschien dat je in het hiernamaals wel beter gaat krijgen.
Hoop doet leven.:)

Je moet als mens je niet alteveel met al dat soort vragen bezighouden.
Iemand als een Herman Brood is vroeg gestorven maar heeft wel het maximale eruit gesleept.

Ik kies liever voor een leven a la Herman Brood en sterf jong dan dat ik oud wordt in een sleur van armoede en oppervlakkigheid.

Het leven heeft geen zin. Enkel onzin.

M'n droomvrouw ontmoeten en dan samen de wereld in lijkt me mooi.

$$$$ genot en $

Wijlen de Prins Van Lignac (Abraham van Leeuwen) deed ooit de hilarische uitspraak.
'Ik verwerk mijn verdriet liever op mijn Jacht, dan dat ik dat 3 hoog achter doe'

Overigens niet letterlijk geciteerd woorden van die strekking.

En wat hij ermee bedoelde is dat geld wel degelijk gelukkig maakt, alles in het leven draait om geld.
Mensen met geld houden zich niet bezig met prangende vragen wat de zin van het leven is, want dat weten ze echt wel.;)

meisje van me leven ontmoeten, iemand die net zo veel om mij geeft als ik om haar.

Geld

Macht

rijk, gelukkig en breed worden :D:D

karma.

Gwn veel coïtus :D

Terug
Naar boven