MuscleMeat

zin van het leven

Macht al geweest ?

Wat voor zielige antwoorden haha. Geld en macht.. tja.
Een goed vrouwtje, gewoon de dingen die je nodig hebt en af en toe wat leuks kunnen doen is meer dan genoeg.
En voor mij: God danken met men leven dat Hij me gaf.
He died for me, i live for Him.

Een goed vrouwtje, gewoon de dingen die je nodig hebt en af en toe wat leuks kunnen doen is meer dan genoeg.

LOL. over zielige antwoorden gesproken. :roflol:

:roflol:"!!!!!!!!!!!!!

PS

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

religie... agh man. laat ook maar.
brrrr, ****ing idiots.

Misschien wordt het ooit nog wat met me...

Je zo veel mogelijk zien te vermaken tot het afgelopen is?

Precies, ik heb praktisch mijn hele leven alleen maar (zware) problemen en toestanden meegemaakt.
En heb nu zoiets 'na mij de zonvloed'

De Wereld en de mensen kun je toch niet veranderen, eigenlijk moet je gewoon een egoïstische mentaliteit erop nahouden kijken wat voor jezelf het beste is en niet zoveel rekening meer houden met anderen want dat levert toch niets op.

Je bezig houden met leuke dingen en je kop lekker in het zand steken voor alle ellende en gezeik in de Wereld, waarom zou je je daar in verdiepen?

Werken moet je nu eenmaal om je eigen te kunnen bedruipen, maar buiten mijn werk deel ik mijn leven precies zo in zoals ik dat wil.

r*tard. :roflol:

religie... agh man. laat ook maar.
brrrr, ****ing idiots.

haha wat een sneue reactie kerel, als hij gelooft en daar zijn voldoening uit haalt is dat toch prima? waarom is hij dan een idioot,wat heeft hij jou misdaan? alsof iemand die gelooft gelijk staat aan een terrorist :roflol: brrr

tenzij het om een moslim gaat, dat is een heel andere slag dan een doorsnee westerse christen.

haha wat een sneue reactie kerel, als hij gelooft en daar zijn voldoening uit haalt is dat toch prima? waarom is hij dan een idioot,wat heeft hij jou misdaan? alsof iemand die gelooft gelijk staat aan een terrorist :roflol: brrr

tenzij het om een moslim gaat, dat is een heel andere slag dan een doorsnee westerse christen.

Hij is een idioot, omdat hij leeft voor iets/iemand dat/die niet bestaat.

ja hoor dat is prima, het zegt alleen wat over je naiviteit en vermogen tot kritisch en logisch denken. maar dergelijke tekortkomingen zouden idd mijn probleem niet *mogen* zijn.... maar als je dan even naar het echte leven kijt dan zie je dat ongelovigen wel degelijk met die hypcriete onzin geconfronteerd worden en er indirect wel degelijk last van hebben (politiek bv)...

ik weet niet waarom je terrorisme erbij betrekt? dat heeft NIETS met religie te maken vriend.

pffff een christen is beter dan een moslim? fl**ker op man. en dan mijn opmerking sneu noemen??? ben je een rascist ofzo? of gewoon oerdom?! ohja, dat gaat hand in hand samen he?

Carnaval vieren.

Elke religie is slecht, christenen en moslims, ze lezen allemaal in een sprookjesboek geschreven door een aantal kerels onder de paddo's.

ja hoor dat is prima, het zegt alleen wat over je naiviteit en vermogen tot kritisch en logisch denken. maar dergelijke tekortkomingen zouden idd mijn probleem niet *mogen* zijn.... maar als je dan even naar het echte leven kijt dan zie je dat ongelovigen wel degelijk met die hypcriete onzin geconfronteerd worden en er indirect wel degelijk last van hebben (politiek bv)...

ik weet niet waarom je terrorisme erbij betrekt? dat heeft NIETS met religie te maken vriend.

pffff een christen is beter dan een moslim? fl**ker op man. en dan mijn opmerking sneu noemen??? ben je een rascist ofzo? of gewoon oerdom?! ohja, dat gaat hand in hand samen he?

een racist? :roflol: is moslim een ras? er zijn trouwens genoeg zwarte christenen, dus een racist zijn op basis van geloof is bullshit.

ik betrek terrorisme erbij omdat je hem een idioot noemt alleen omdat hij geloofd, alsof hij iemand kwaad doet met zijn geloof.

edit: tikfout

Laatst bewerkt:
de voortplanting, wel met anticoseptiemiddel

Il kom hem wel onderweg tegen.

+1

idd een beetje jammer hoe sommige zoals rusher hier weer op reageren. ik ben ook gelovig (protestants christenen), ben ik dan meteen tav mijn kijk op het leven en het relativeren, naïef? heb ik dan een beperkt vermogen tot kritisch en logisch denken? kom op zeg:rolleyes:. het is voor ieder persoon verschillend hoe die zijn of haar geloof beleid en hoe die daar mbt het leven een invulling aan geeft. als je daarmee een ander niet schaadt, what's the problem?
verdere discussie is overbodig cutler als je al kijkt naar de zovele topics die over het geloof gaan.

mijn zin van het leven is gewoon gelukkig zijn en gelukkig zijn met datgene wat ik heb. en dat geluk natuurlijk ook delen met de mensen die je lief hebt. zoals bijvoorbeeld mijn kleine neefje van anderhalf die dit weekend kwam logeren. dan kan je van zo'n hummeltje zo intens genieten, echt een schatje.:)

Terug
Naar boven