rusher
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 30
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat voor zielige antwoorden haha. Geld en macht.. tja.
Een goed vrouwtje, gewoon de dingen die je nodig hebt en af en toe wat leuks kunnen doen is meer dan genoeg.
En voor mij: God danken met men leven dat Hij me gaf.
He died for me, i live for Him.

LOL, inderdaad

Een goed vrouwtje, gewoon de dingen die je nodig hebt en af en toe wat leuks kunnen doen is meer dan genoeg.
"!!!!!!!!!!!!!Je zo veel mogelijk zien te vermaken tot het afgelopen is?

religie... agh man. laat ook maar.
brrrr, ****ing idiots.
brrr haha wat een sneue reactie kerel, als hij gelooft en daar zijn voldoening uit haalt is dat toch prima? waarom is hij dan een idioot,wat heeft hij jou misdaan? alsof iemand die gelooft gelijk staat aan een terroristbrrr
tenzij het om een moslim gaat, dat is een heel andere slag dan een doorsnee westerse christen.
haha wat een sneue reactie kerel, als hij gelooft en daar zijn voldoening uit haalt is dat toch prima? waarom is hij dan een idioot,wat heeft hij jou misdaan? alsof iemand die gelooft gelijk staat aan een terroristbrrr
tenzij het om een moslim gaat, dat is een heel andere slag dan een doorsnee westerse christen.
ben je een rascist ofzo? of gewoon oerdom?! ohja, dat gaat hand in hand samen he?ja hoor dat is prima, het zegt alleen wat over je naiviteit en vermogen tot kritisch en logisch denken. maar dergelijke tekortkomingen zouden idd mijn probleem niet *mogen* zijn.... maar als je dan even naar het echte leven kijt dan zie je dat ongelovigen wel degelijk met die hypcriete onzin geconfronteerd worden en er indirect wel degelijk last van hebben (politiek bv)...
ik weet niet waarom je terrorisme erbij betrekt? dat heeft NIETS met religie te maken vriend.
pffff een christen is beter dan een moslim? fl**ker op man. en dan mijn opmerking sneu noemenben je een rascist ofzo? of gewoon oerdom?! ohja, dat gaat hand in hand samen he?
is moslim een ras? er zijn trouwens genoeg zwarte christenen, dus een racist zijn op basis van geloof is bullshit.haha wat een sneue reactie kerel, als hij gelooft en daar zijn voldoening uit haalt is dat toch prima? waarom is hij dan een idioot,wat heeft hij jou misdaan? alsof iemand die gelooft gelijk staat aan een terroristbrrr
. het is voor ieder persoon verschillend hoe die zijn of haar geloof beleid en hoe die daar mbt het leven een invulling aan geeft. als je daarmee een ander niet schaadt, what's the problem?