XXL Nutrition

zit nu in een test only kuur

Nette resultaten kerel!

Ckrrr nette resultaten kerel.

Zoals je zelf al aangeef zit er toch veel vocht bij dit voornamelijk van je kickstart d- boll plus dat je een vette rebound krijg van het vele cutten daarvoor, dan gaat het inderdaad erg snel.

Realisitisch heb je hoogst waarschijnlijk tussen de 4 en 6 kg echte spiermassa aangezet wat nog heel erg goed is hoor.

M.v.g.Ironeather

• Topic Starter Topic Starter
ben vandaag precies 8 weken bezig, weeg nog steeds het zelfde als 2 weken terug (96kg) maar ben wel zichtbaar droger geworden, nog 2 weken tegaan ben benieuwd hoeveel ik van die 14 kilo over ga houden.

nice gains :) ben ook benieuwd wat je overhoud!

ben wel benieuwd naar recente foto's

Ook benieuwd naar de nieuwe foto's :)

Als het niet teveel moeite is, ik ook dan.

die nieuwe foto's komen binnen twee weken

nu zijn we 2 weken verder hè

Ben benieuwd, ben dezelfde kuur van plan

Ik ben echt benieuwd naar je eetschema tijdens de kuur.

Geen foto's?

/faill...

Foto's kunnen we wel op onze buik schrijven denk ik, jammer dat als er om foto's gevraagd word er dan meestal niets meer vernomen word van de persoon in kwestie.
Snap wel dat sommige anoniem willen blijven maar zeg dat dan, of wa??!!

Damn, ik was inmiddels ook wel nieuwsgierig geworden....

Zijn gains kunnen wel kloppen, want hij zegt dat hij eerst gecut heeft en daarna een bulk kuur heeft genomen.

Maar ik blijf benieuwd naar zijn voedingsschema

hey,
ik weet het heb een lange tijd niet geupdate, maar anyway tis nu ruim 3 maanden na me kuur en weeg al een lange tijd 90 kilo, ben dus 8 kilo blijvend aangekomen en ook me kracht heb ik grotendeels behouden, me herstel verliep zeer spoedig heb me meschien 2 weken wat minder gevoeld, maar na 4 weken had ik het idee alweer de oude te zijn, had een maand nagekuurd met 20mg nolva (HG) per dag samen met het supplement Post cycle support van het merk A.I. en verder 60mg zink en 300mg magnesium per dag en uiteraard gewoon flink blijven trainen en altijd hoog in me eiwitten blijven zitten.

het was dus zeker een zeer geslaagde kuur!

Nu nog een picture???
8kg massa erbij? Erg nice, vp ook niet gestegen?

Sent from my Desire HD using Tapatalk

beetje mosterd na de maaltijd mischien, maar beter laat dan nooit.
hier zijn een paar recente pics.

fitness 1.jpg

fitness 2.jpg

• Like
Waarderingen: Ymir
Dat is echt een groot verschil. Maar foto's zonder benen maakt me altijd nieuwsgierig hoe het daarmee staat.

Terug
Naar boven