AndroidHealthClinic

zit nu in een test only kuur

vocht zit in je spieren. ik krijg ook nooit een vochtkop en toch ben ik tijdens een kuur ook al gauw 4 kg zwaarder door het vocht.

al met al gaat het de goede kant op met een gemiddelde toename van 3kg per week tot nu toe, nog geen commentaar van mensen om je heen? :)

• Topic Starter Topic Starter
d-boll en geen vocht??? vind ik nog vreemd. en die massa had je dan ook kunnen hamen zonder aas, aangezien jezelf zegt dat grotendeels door je voeding nu eens, aangezien je had zitten cutten. dan moet je toch weten dat je te vroeg aan de aas bent begonnen.

D-bol zonder ZICHTBAAR veel vocht, omdat ik namelijk zeer zout arm eet en nooit junk plus dat ik daar niet erg gevoelig voor ben.
en die massa had ik ook kunnen halen zonder aas, welke massa die 12 kilo die ik nu zwaarden ben lijkt me niet, na de cut ben ik eerst een maand naturel gaan bulken voordat ik aan me kuur begon, en ben daarmee 3 kilo aangekomen.
en te vroeg begonnen lijkt me niet als je in de eerste 18maanden trainen als naturel al 9 kilo vvm bent aangekomen,en na 3 jaar intotaal 14 kilo.

---------- Toegevoegd om 09:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:34 ----------

al met al gaat het de goede kant op met een gemiddelde toename van 3kg per week tot nu toe, nog geen commentaar van mensen om je heen? :)

haha hallo dan... na lettelijk drie dagen zeiden ze in de sportschool al dat ik zo groot was en zo vol stond, en rond twee weken dat ik echt moest stoppen omdat ik sneller groeiden als bamboe en het echt te erg werd:p

12kg in 5 weken is ongekend veel, alhoewel een groot gedeelte waarschijnlijk vocht is.
Voel je nog duidelijke kracht toename toen de Test in werkte of had je meer kracht in de begin weken met die Dianabol??

Heb je geen last van striae met zo'n enorme toename van gewicht?

Ben benieuwd of je nog meer aankomt, je zit pas halverwege en de Test werkt net.

Wat waren je begin stats??

Laatst bewerkt:
12kg in 5 weken is ongekend veel, alhoewel een groot gedeelte waarschijnlijk vocht is.
Voel je nog duidelijke kracht toename toen de Test in werkte of had je meer kracht in de begin weken met die Dianabol??

had in het bebin zeker niet meer kracht als nu, word nog elke week iets sterker.

Heb je geen last van striae met zo'n enorme toename van gewicht?

nee, geen last van gelukkig, had wel al binnen 1 jaar als naturel striae onder me oksels maar is niet erger geworden.

Ben benieuwd of je nog meer aankomt, je zit pas halverwege en de Test werkt net.

ja ik ook, maar word tot nu toe nog steeds iets zwaarder

Wat waren je begin stats??

kwa gewicht vlak voor deze kuur 82,5 kilo bij 9% vet

ga je nog foto's posten of nie? :D

misschien ook handig om ze hier te posten voor mensen die je log volgen. :p wil wel eens zien wat die +12,5 kg aan je fysiek te zien is.

oke, post ik ze ook hier.

wanneer dan? want ik zie iig niks :D

hier zijn alvast een aantal before pics van 7 november 2010 toen ik midden in de cut zat, en van 7 februari toen ik net 1 week in me huidige kuur zat.
de after pics post ik over een paar weken.

fitness.jpg

fitness 7-11-2010.jpg

1pcg2x.jpg

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

9ullxv.jpg

Laatst bewerkt:
mooie fysiek kerel :) zit zeker potentie in ! ben benieuwd naar eind pics :)
btw wel jammer dat de before en tijdens foto's een andere belichting hebben, misschien iets om rekening mee te houden bij nieuwe pics

ik ga je volgen!

Foto's. Altijd leuk om te zien.

snap niet dat hij te vroeg begonnen is. zie veel voorbij komen met veel mindere stats.

keep up the good work!

ben nu precies 7 weken bezig en kom nog maar kleine beetjes aan, ben de afgelopen 2 weken 1,5 kilo zwaarder geworden en zit nu totaal op 14 kilo gewichtstoename.
nog 3 weken effectief kuren te gaan, hoop dat ik er nog 1 kilo bijpak.

Hey man,

Ben je blij met je keuze test only?
Ik begin hier namelijk over een maand mee!

Naar mijn weten moet je nog wel groeien hoor de laatste 3 weken!
Denk als je het goed doet zeker meer als 1 kilo!
T's zelfs zo dat je vaak na je 6e week harder gaat groeien als in het begin....

14kg man, das nice!

Terug
Naar boven