Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
d-boll en geen vochtvind ik nog vreemd. en die massa had je dan ook kunnen hamen zonder aas, aangezien jezelf zegt dat grotendeels door je voeding nu eens, aangezien je had zitten cutten. dan moet je toch weten dat je te vroeg aan de aas bent begonnen.
al met al gaat het de goede kant op met een gemiddelde toename van 3kg per week tot nu toe, nog geen commentaar van mensen om je heen?![]()

12kg in 5 weken is ongekend veel, alhoewel een groot gedeelte waarschijnlijk vocht is.
Voel je nog duidelijke kracht toename toen de Test in werkte of had je meer kracht in de begin weken met die Dianabol??
had in het bebin zeker niet meer kracht als nu, word nog elke week iets sterker.
Heb je geen last van striae met zo'n enorme toename van gewicht?
nee, geen last van gelukkig, had wel al binnen 1 jaar als naturel striae onder me oksels maar is niet erger geworden.
Ben benieuwd of je nog meer aankomt, je zit pas halverwege en de Test werkt net.
ja ik ook, maar word tot nu toe nog steeds iets zwaarder
Wat waren je begin stats??
snap niet dat hij te vroeg begonnen is. zie veel voorbij komen met veel mindere stats.
keep up the good work!