AndroidHealthClinic

ZMA - Olimp

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader
Soort supplement: ZMAWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Werkt testosteron verhogend, bevorderd de slaap en herstel.Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 30 dagenHoe is de smaak van dit supplement? -Welke dosis heb je gebruikt? De aanbevolen dosisWaar heb je het supplement gekocht? xxlnutrition.nlWelke extra voordelen gaf deze winkel? -Wat heb je voor dit supplement betaalt? 26,50Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja.Mijn review:

Vooral de eerste dagen sliep ik heerlijk op ZMA, ik merkte zeker het verschil in het feit dat ik met korte slaap toch heerlijk uitgerust kon zijn. Ook merkte ik dat ik wat sneller herstelde.

Al met al vond ik ZMA een geslaagd supplement en ben nu alweer voor de 2e keer bezig. Nu heb ik het alleen ergens anders gekocht. Zelfde samenstelling maar voordeliger.
 
Wat betreft de Euro of US versie van Forza-T hetvolgende:

Wat ik begrepen heb van de importeur is dat de US versie zeer twijfelachtig is of het hier wel verkocht mag worden. Aangezien wij een startend bedrijf zijn kunnen wij op dit gebied geen enkel risico nemen, vandaar de Euro versie, waar overigens het belangrijkste hoofdbestanddeel ZMA nog wel volledig in takt is.

Als er echt veel behoefte is in de US versie zal ik eens even verder gaan graven en kijken wat we kunnen doen.
 
wat is er "zo gevaarlijk" aan zuivel en zma? enkel zijn de receptoren al bezet door calcium waardoor zink er niet bijkan...niet?
 
Alien zei:
wat is er "zo gevaarlijk" aan zuivel en zma? enkel zijn de receptoren al bezet door calcium waardoor zink er niet bijkan...niet?

Dan gooi je zink weg, waar je wel voor betaald hebt :D Je lichaam heeft nu eenmaal liever eerder de calcium dan de zink. Dus het effect van zink is dan weg. En wat zijn de effecten van zink ? Juist ja, een heel lijstje die elke sporter hard kan gebruiken :cool:
 
ok, ik d8 dat je gevaarlijk bedoelde :D

ja dan verspil je idd je geld...
 
Zma

Kheb ook tijdje ZMA gebruikt, van EAS wel te verstaan. maar maakt et nou ene moer uit wat voor merk je neemt? Hebbe jullie ervaringen met merken die betaalbaar en goed zijn of juist andersom? (heb dr idd n paar geleze op forum, maar ben benieuwd naar meerdere reacties) K sliep dr idd wel lekker op. Ga nou mn mand in en neem dan n paar capsules die k nog over had. Wil daarna wel weer n nieuw potje ZMA hale denk ik..:rolleyes:

En wat betreft dat prachtige merk van Stallone: kan je nie beter zorge dat we Reload voor n mooi prijsje kunnen kopen? Klinkt n stuk aantrekkelijker dan die testo booster. ;)
 
2Ripped4U zei:
Waarom verkopen jullie de aangepaste Europese versie, terwijl je op www.bardolino.nl gewoon de US versie kan kopen met 6 oxo erin. Ze verkopen daar trouwens ook gewoon 6oxo? Weird

is die 6 oxo niet gevaarlijk?
 
Die forza T van sportfood hoe hoog is die gedoseerd dan??
Inhoud: 60 capsules
Dosering: 3-6 capsules per dag verdeeld over 2 porties.


Lijkt me niet al te hoog en potje is na 20 of zelfs 10 dagen al op, dan vind ik 24,95 aan de hoge kant.

Als ik dan bv die van Olimp (26,50) bekijk die ze bij xxl verkopen, maar volgens mij is bijna elk ZMA product zo gedoseerd:
Bevat per 3 capsules (pot bevat 120 capsules):
Magnesium (Magnesium Aspartate) 450mg
Zink (L-Methionine en Aspartate)30mg
Vitamine B-6 (Pyridoxine HCI) 10,5 mg

Dosering is 3 caps per dag dus doe je 40 dagen mee.......
 
Laatst bewerkt:
sportfood.nl zei:
Mocht je interesse hebben in een hele krachtige ZMA supplement, probeer dan eens Forza-T van Instone (merk van Stallone)

Ik heb hem nu voor een hele scherpe prijs in de aanbieding. (vergelijk gerust met anderen ;) )

Klik even op onderstaande link

hardgainers zei:
Die forza T van sportfood hoe hoog is die gedoseerd dan??
Inhoud: 60 capsules
Dosering: 3-6 capsules per dag verdeeld over 2 porties.


Lijkt me niet al te hoog en potje is na 20 of zelfs 10 dagen al op, dan vind ik 24,95 aan de hoge kant.

Als ik dan bv die van Olimp (26,50) bekijk die ze bij xxl verkopen, maar volgens mij is bijna elk ZMA product zo gedoseerd:
Bevat per 3 capsules (pot bevat 120 capsules):
Magnesium (Magnesium Aspartate) 450mg
Zink (L-Methionine en Aspartate)30mg
Vitamine B-6 (Pyridoxine HCI) 10,5 mg

Dosering is 3 caps per dag dus doe je 40 dagen mee.......

:roflol: Dat had je nou net niet moeten zeggen.. :D
 
Richt ZMA geen schade aan op je nieren??
 
Sportfood.nl zei:
Mocht je interesse hebben in een hele krachtige ZMA supplement, probeer dan eens Forza-T van Instone (merk van Stallone)
Ik heb hem nu voor een hele scherpe prijs in de aanbieding. (vergelijk gerust met anderen ;) )
Klik even op onderstaande link

Nu is het heel leuk en aardig dat je zo'n aanbieding aanbied aan ons, maar dan gaan we bestellen en dan moeten we als nog verzend kosten betallen:rolleyes:

Dat kan natuurlijk niet, zo hebben we niks aan z'n aanbieding.
 
gurumaster zei:
Nu is het heel leuk en aardig dat je zo'n aanbieding aanbied aan ons, maar dan gaan we bestellen en dan moeten we als nog verzend kosten betallen:rolleyes:
Dat kan natuurlijk niet, zo hebben we niks aan z'n aanbieding.

Tja, je moet of de prijs hoger maken of verzendkosten rekenen.
Ik kies er zelf liever voor om tot €50 verzendkosten te rekenen en dit niet door te rekenen in de producten om de productprijs hiermee voor iedereen zo doorzichtig mogelijk te houden.

Bedrijven die helemaal geen verzendkosten berekenen, rekenen dit weer door in hun producten. Het moet uiteindelijk toch ergens van betaald worden:o

Wat de kosten van Forza-T betreft: ik ben het met jullie eens dat het een behoorlijk prijzig product is als je de inhoud en dosering ziet, maar ook hier geldt weer, een bepaalde kwaliteit brengt een bepaald prijskaartje met zich mee.
Het wordt nog steeds goed verkocht omdat men positieve reacties ervaren.
Verder is het natuurlijk een ieders zijn keus welk merk hij/zij zich goed bij voelt en bij zijn budget past.
 
ik ga vanavond met mijn 1e dosering ZMA beginnen!
Alleen heb ik half uurtje terug een flesje heineken gehad..
moet ik nog een uur wachten voordat ik het kan innemen :(

Oh vet, dit kwam ik net tegen.

Bier en voeding
Bier bevat waardevolle voedingsstoffen. Het is rijk aan vitamines en mineralen maar bevat weinig natrium. Bier bestaat voor meer dan 90 % uit water. Het drinken van een glas bier draagt dus bij aan de noodzakelijke waterinname. Bier bevat geen vet en heeft relatief weinig calorieën.
Water > 90%. Draag bij aan de noodzakelijke waterinname en voorkomt uitdroging
Calorieën weinig, onmiddellijk verteerbaar
Suikers gefermenteerd, niet geraffineerd, minder dan de meeste frisdranken
Vet verwaarloosbaar
Vitamines B1, B2, B3, B6, foliumzuur en pantotheenzuur
Mineralen kalium en magnesium, weinig natrium
Na+/K+ lage ratio

Mineralen in bier
Bier bevat ruim 30 mineralen en sporenelementen, waar onder magnesium en kalium die het lichaam nodig heeft om spieren en zenuwen goed te laten functioneren. Natrium en calcium zijn daarentegen nauwelijks te vinden in bier, wat op zich weer een pluspunt is voor de gezondheid. De combinatie van weinig calcium en veel magnesium werkt preventief op hartziekten en de vorming van gal- en niersteen.
Mineraalgehalte per glas pils in mg:
Ca 18
Fe 0,10
F 43
K 89
Na 18
Zn 0,07
Cu 0,032
Se (mcg) 4,3
(bron CBMC 23/6/99)

Dorstlesser en oppepper
Alcoholvrij bier is een ideale sportdrank om het vochtgehalte en de diverse voedingsstoffen weer op peil te krijgen. Door het hoge watergehalte lest het de dorst en levert het tegelijkertijd de benodigde vitamines, mineralen en koolhydraten. Zoals bij sportdranken vereist is, is de samenstelling van alcoholvrij bier isotonisch en licht hypotonisch, zodat de verschillende stoffen gemakkelijk door het lichaam kunnen worden opgenomen. Daarnaast bevat alcoholvrij bier slechts weinig calorieën.

Dus ik ga er zo voor! :P
effe zien of het werkt met 1 potje bier op de maag.
 
Ik ben nu een aantal weken met ZMA van Olimp bezig 3 caps voor het slapen en ik slaap als een roos maar ook langer als normaal.

Merken de andere gebruikers dat ook zo extreem?
 
Ik gebruik nu bijna twee weken ZMA van Ultimate Nutrition, ik neem 3 caps ongeveer 45 min voor het slapen.
Ik slaap echt beter nu en ik sliep altijd al heerlijk.
Ik hoef er soms geen eens uit om te pissen.

toch heb ik nog ff een vraag mbt ZMA en calcium. Daar bijna iedere bodybuilder een portie langzame eiwitten tot zich neemt voor het slapen gaan (vaak een zuivelprodukt= calcium)...

Hoe snel wordt ZMA opgenomen? Als ik drie kwartier na me ZMA me kwark leegbulk, hoe gaat dat dan met het calcium en zink?
Geld natuurlijk ook voor Whey waar ook calcium inzit.
 
chunky zei:
Ik gebruik nu bijna twee weken ZMA van Ultimate Nutrition, ik neem 3 caps ongeveer 45 min voor het slapen.
Ik slaap echt beter nu en ik sliep altijd al heerlijk.
Ik hoef er soms geen eens uit om te pissen.
toch heb ik nog ff een vraag mbt ZMA en calcium. Daar bijna iedere bodybuilder een portie langzame eiwitten tot zich neemt voor het slapen gaan (vaak een zuivelprodukt= calcium)...
Hoe snel wordt ZMA opgenomen? Als ik drie kwartier na me ZMA me kwark leegbulk, hoe gaat dat dan met het calcium en zink?
Geld natuurlijk ook voor Whey waar ook calcium inzit.
Ben ik ook erg benieuwd naar. Ik ga morgen met zma beginnen en me laatset maaltijd is ook altijd kwark.grts
 
hardgainers zei:
Ik ben nu een aantal weken met ZMA van Olimp bezig 3 caps voor het slapen en ik slaap als een roos maar ook langer als normaal.
Merken de andere gebruikers dat ook zo extreem?

Slaap veel vaster maar niet langer want ik heb helaas een wekker.

chunky zei:
Ik gebruik nu bijna twee weken ZMA van Ultimate Nutrition, ik neem 3 caps ongeveer 45 min voor het slapen.
Ik slaap echt beter nu en ik sliep altijd al heerlijk.
Ik hoef er soms geen eens uit om te pissen.
toch heb ik nog ff een vraag mbt ZMA en calcium. Daar bijna iedere bodybuilder een portie langzame eiwitten tot zich neemt voor het slapen gaan (vaak een zuivelprodukt= calcium)...
Hoe snel wordt ZMA opgenomen? Als ik drie kwartier na me ZMA me kwark leegbulk, hoe gaat dat dan met het calcium en zink?
Geld natuurlijk ook voor Whey waar ook calcium inzit.

Gewoon ongeveer 30 tot 60 minuten voor slapen gaan je ZMA nemen en dan een half uurtje ofzo wachten met de kwark is prima.
 
Grijpwijk zei:
Slaap veel vaster maar niet langer want ik heb helaas een wekker.
Gewoon ongeveer 30 tot 60 minuten voor slapen gaan je ZMA nemen en dan een half uurtje ofzo wachten met de kwark is prima.
bedankt
 
Staat ook gewoon in de ZMA sticky van Big-T he. een uur innemen na je laatste maaltijd en een half uur voor je laatste kwark of weightgainer... ;)

Ik ben nu net twee dagen bezig en ben ermee begonnen omdat ik zo rot sliep de laatste tijd, zo rot dat ik het aan mijn training begon te merken! :eek: Of het al kan weet ik niet, maar de laatste twee nachten heb ik al een stuk beter geslapen! Wordt iig uitgeruster wakker... :D
 
ik gebruik ZMA nu omgeveer 3 maand en heb verschillende ZMA produckten gebrobeert en ben het meest tevreden over Z-BOL slaap er als een roos op en nie alleen dat ik kan het aan meer dingen merken.
 
Back
Naar boven