- Waardering
- 252
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had dit eerste filmpje ook al gezien, durfde het eigenlijk niet te posten ben beschaamd in zijn plaats en dat tweede zijn vrienden zijn al even belachelijk als die klojo zelf, dans nu eens op hardstyleakiraC zei:[Link niet meer beschikbaar]
Deze ecto weet niet hoeveel hij zich belachelijk maakt...
[Link niet meer beschikbaar]
En dit filmpje snap ik al helemaal niet![]()
Leer jumpen![]()
zegt ie, waarschijnlijk is Silver of Milk inc al hardstyle voor die mannen
Goeie grap.Manny Ribera zei:[Link niet meer beschikbaar]
Man wat is dit een homo tent, neem elkaar bij de hand en dans!![]()
Samu ben jij dat die filmde![]()

thnx Samu...ziet er cool uitSamu zei:[Link niet meer beschikbaar] Voor Robert.
[Link niet meer beschikbaar] Oh-style, denk alleen dat er niet te veel deftige jumpers te zien zijn. Mja dan luister je maar naar de muziek.
Zocht nog een kort filmpje van 2 gasten @ The Oh, maar vind het niet.
karma is onderweg zodra ik weer kan uitdelen
Lijkt mij eerder iets als haat mij aub, haat mijRobertHosper zei:deze dan: OUCH!!!!!!!!!!!!!!
karate jump?![]()

neuh, dr zit zo te zien geen briefje op zn rug van van : schop mijManny Ribera zei:

Daarmee dat hij toch maar ter plaatse ging gaan liggen, de andere twee hadden dan mogelijkheid om hem te vertrappelen, maar deden dit nietRobertHosper zei:neuh, dr zit zo te zien geen briefje op zn rug van van : schop mij![]()

Nevermind, dat zijn gewoon rockers die jump belachelijk makenRobertHosper zei:deze dan: OUCH!!!!!!!!!!!!!!
karate jump?![]()

Alleen zondag, waar zat vorige week trouwens? Het was overdreven zwaarcalibre zei: