- Waardering
- 2
marz01 zei:
Geil

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
marz01 zei:

Denk dat ie foto al verwijderd is, nee hij gaat juist zeker niet, zit wat met geldproblemen en volgende week zitten we nog met een zwaar weekjecalibre zei:Er valt wel wat te regelen.... Mijn grootvader woont in Kortrijk. Als hij een paar bedden (wij komen ws met 2 + jij dan, drie bedden dus) kan klaarzetten zou het lukken.
manny: maar corléone gaat er toch zijn?ik wil die mofo eens IRL zien. Waar stond die foto alweer?

Als het fatsoenlijk is tochRobertHosper zei:dit topic loopt weer stormhehe...jumpen...het blijft leuk om te zien
![]()

Dat heb je goed opgemerkt, ConnyManny Ribera zei:Al die losers die zo'n filmpje maken moeten waarschijnlijk hun debuut in een discotheek nog maken![]()
geen idee wat fatsoenlijk is..in Nederland is het niet zo'n hype als in BelgiëakiraC zei:

Probleem hier is dat jongentjes van 13-14-15 jaar zich in de strijd mengen, en dan krijg je van die waardeloze "jumpfilmpjes" waar ze hun "kunstjes" thuis op hun kamer vertonen terwijl ze nog nooit voet in een discotheek hebben gezet.RobertHosper zei:geen idee wat fatsoenlijk is..in Nederland is het niet zo'n hype als in België
Hier is het kisten, bombers en doenk doenk doenk!!!![]()

Zo is dat en er zijn dan nerds die iedereen gaan veroordelen, want de meeste jumpers in zo'n filpmje worden gekoppeld aan lacoste petjes en air max, dus maken ze een site www.antiklaskes.be. Het einde hebben we hier nog niet van gezien is het niet shakira?akiraC zei:Probleem hier is dat jongentjes van 13-14-15 jaar zich in de strijd mengen, en dan krijg je van die waardeloze "jumpfilmpjes" waar ze hun "kunstjes" thuis op hun kamer vertonen terwijl ze nog nooit voet in een discotheek hebben gezet.
Kortom, belachelijk waar ze mee bezig zijn
De eerste filmpjes waren wel geinig, maar toen kwamen er gewoon te veel en er komen er nog steeds..

kheb éen keer een jumpfilmpje gezien wat er ERG bruut uitzagakiraC zei:Probleem hier is dat jongentjes van 13-14-15 jaar zich in de strijd mengen, en dan krijg je van die waardeloze "jumpfilmpjes" waar ze hun "kunstjes" thuis op hun kamer vertonen terwijl ze nog nooit voet in een discotheek hebben gezet.
Kortom, belachelijk waar ze mee bezig zijn
De eerste filmpjes waren wel geinig, maar toen kwamen er gewoon te veel en er komen er nog steeds..
moi synchroon gelopen met zn 2en...duo jump heet dat geloof ik?
Manny Ribera zei:Zo is dat en er zijn dan nerds die iedereen gaan veroordelen, want de meeste jumpers in zo'n filpmje worden gekoppeld aan lacoste petjes en air max, dus maken ze een site www.antiklaskes.be. Het einde hebben we hier nog niet van gezien is het niet shakira?![]()
die zottekoppen ook!!!klakskes
!!!Ik ben klaar voor de strijdManny Ribera zei:Zo is dat en er zijn dan nerds die iedereen gaan veroordelen, want de meeste jumpers in zo'n filpmje worden gekoppeld aan lacoste petjes en air max, dus maken ze een site www.antiklaskes.be. Het einde hebben we hier nog niet van gezien is het niet shakira?![]()

RobertHosper zei:kheb éen keer een jumpfilmpje gezien wat er ERG bruut uitzagmoi synchroon gelopen met zn 2en...duo jump heet dat geloof ik?
die zottekoppen ook!!!klakskes
!!!
DankuakiraC zei:
, ook vooral omdat dit de enigen zijn die hun bewegingen onder controle hebben en weten wat ze doen, de andere klungelenn maat wat, achter dat ze maar op het filmpje staan, ik geef hen van nu af aan de term VIBBO'S 
VIBBO'SManny Ribera zei:Danku, ook vooral omdat dit de enigen zijn die hun bewegingen onder controle hebben en weten wat ze doen, de andere klungelenn maat wat, achter dat ze maar op het filmpje staan, ik geef hen van nu af aan de term VIBBO'S
![]()
?Kan je die term nietakiraC zei:

Wij noemen ze gewoon BLO'sManny Ribera zei:Kan je die term niet![]()
Verenigd Instituut Bijzonder Beroeps Onderwijs![]()
Hopelijk heeft hier niemand een verleden in deze richting al weet je nooit natuurlijk![]()
Dat ook ja, VIBBO'S is de nieuwere versie, echte ettertjes zijn het als eens je de bus op moet voor of van school te gaanakiraC zei:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! DIE BEDOEL IK!!!!akiraC zei:

iemand een filmpje van?
prachtig hoe dat gedaan is!Een vervolg op die 32 sec is er nog niet nee, ik hou je op de hoogteRobertHosper zei:JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! DIE BEDOEL IK!!!!
![]()
iemand een filmpje van?
prachtig hoe dat gedaan is!