Manny Ribera
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
akiraC zei:
Hij heeft ze goed opgeleerdVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
akiraC zei:
Hij heeft ze goed opgeleerdRobertHosper zei:dus dat doen ze op de belgische scholen in de pauze?verschilt niet veel met wat wij altijd deden op het Maerlant
![]()
En als je een Duitser met een taser bewerkt, krijg je een Limburger.Jinsu zei:Damn, ik weet het niet maar als je iemand met een taser bewerkt krijg je dezelfde bewegingen als die mensen met hun jumpstyle.
Samu zei:En als je een Duitser met een taser bewerkt, krijg je een Limburger.![]()

Samu zei:En als je een Duitser met een taser bewerkt, krijg je een Limburger.![]()
."coke pep en pillen, is het enige wat we willen"...ons vroegere motto..akiraC zei:

dat doen ze nu vandaag de dag...wij paalden ze gwoonBlackadder zei:vreemd ik dacht altijd dat jullie dan onschuldige meisjes afranselden en de videotape op het net smeten.

hahaSamu zei:En als je een Duitser met een taser bewerkt, krijg je een Limburger.![]()

Het is nog niet zeker dat ik aanwezig zal zijn, moet eerst naar een vriendin haar verjaardagsfeestje, hangt ervan hoe saai (of leuk)het daar zal zijncalibre zei:Waar stonden die foto's van corléone enzo alweer? Zaterdag kom ik jullie een handje schudden
Akira kom je ook af naar lagoa?
@samu: Die nerds nemen gelijk 5 seconden voor elke trede. Ik ga elke beat een trapje hoger![]()
Ik heb er geen manRobertHosper zei:joooeeeeehoeeee AkiraC? waar ben je nou?laat je eigen jumpfilmpje dan s zien?
![]()

calibre zei:Waar stonden die foto's van corléone enzo alweer? Zaterdag kom ik jullie een handje schudden
Akira kom je ook af naar lagoa?
@samu: Die nerds nemen gelijk 5 seconden voor elke trede. Ik ga elke beat een trapje hoger![]()

niet voordat jij laat zien hoe het wel moet...wij zijn alleen bekend met het hollandse hakkuhakiraC zei:Ik heb er geen man![]()
laat me met rust![]()
Als je me wilt zien jumpen dan kom je maar naar Belgica![]()

akiraC zei:Lijkt me tof, maar ik moet wel een slaapplek hebben![]()
ik wil die mofo eens IRL zien. Waar stond die foto alweer?