AndroidHealthClinic

Zo doen ze het bij onze zuiderburen!!!Aldi-supermarkt skills!!!!

RobertHosper zei:
dus dat doen ze op de belgische scholen in de pauze?:D verschilt niet veel met wat wij altijd deden op het Maerlant :p

vreemd ik dacht altijd dat jullie dan onschuldige meisjes afranselden en de videotape op het net smeten.

Damn, ik weet het niet maar als je iemand met een taser bewerkt krijg je dezelfde bewegingen als die mensen met hun jumpstyle :D .

Jinsu zei:
Damn, ik weet het niet maar als je iemand met een taser bewerkt krijg je dezelfde bewegingen als die mensen met hun jumpstyle :D .
En als je een Duitser met een taser bewerkt, krijg je een Limburger. :thumbup:

bhahahha lachen ... in de aldi staan jumpen

vet, die doen we bij de collectie :D
heb ik altijd wat te lachen :D

• Topic Starter Topic Starter
Waar stonden die foto's van corléone enzo alweer? Zaterdag kom ik jullie een handje schudden :p

Akira kom je ook af naar lagoa?

@samu: Die nerds nemen gelijk 5 seconden voor elke trede. Ik ga elke beat een trapje hoger :p

joooeeeeehoeeee AkiraC? waar ben je nou?:( laat je eigen jumpfilmpje dan s zien?:D

calibre zei:
Waar stonden die foto's van corléone enzo alweer? Zaterdag kom ik jullie een handje schudden :p

@samu: Die nerds nemen gelijk 5 seconden voor elke trede. Ik ga elke beat een trapje hoger :p
Het is nog niet zeker dat ik aanwezig zal zijn, moet eerst naar een vriendin haar verjaardagsfeestje, hangt ervan hoe saai (of leuk)het daar zal zijn:D
Anders zondag 16 april is er een retro feest

Zelfs ouderen kunnen het!: [Link niet meer beschikbaar]

Toch ownen de nederlanders: [Link niet meer beschikbaar]

RobertHosper zei:
joooeeeeehoeeee AkiraC? waar ben je nou?:( laat je eigen jumpfilmpje dan s zien?:D
Ik heb er geen man:D

laat me met rust:o

Als je me wilt zien jumpen dan kom je maar naar Belgica ;)

calibre zei:

Lijkt me tof, maar ik moet wel een slaapplek hebben:D

akiraC zei:
Ik heb er geen man:D

laat me met rust:o

Als je me wilt zien jumpen dan kom je maar naar Belgica ;)
niet voordat jij laat zien hoe het wel moet...wij zijn alleen bekend met het hollandse hakkuh:D

akiraC zei:
Lijkt me tof, maar ik moet wel een slaapplek hebben:D

Er valt wel wat te regelen.... Mijn grootvader woont in Kortrijk. Als hij een paar bedden (wij komen ws met 2 + jij dan, drie bedden dus) kan klaarzetten zou het lukken.

manny: maar corléone gaat er toch zijn? :roflol: ik wil die mofo eens IRL zien. Waar stond die foto alweer?

Terug
Naar boven