Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nee, ik wissel vaak af met conventioneel.

thnx!Mooie start van je logje Klus
Monstercameraskills bij de EZcurls![]()

ik moet nog een beetje wennen en uitproberen welke oefeningen me goed liggen, dus vandaar soms de rare volgorde.Wat een vreemde volgorde. Zou je die pure isolatie niet beter voor het laatst bewaren?
C&P met een EZ lijkt me best ruk![]()

nee, ik clean en direct daarna press ik de stang omhoog............in feite zou het 1 vloeiende beweging moeten zijn, maar met EZ stang kan ik makkelijker mijn polsen naar achter klappen zodat ik direct door kan gaan met pressZoals Trasher zei, C&P met EZ-stangLaat je de stang dan niet rusten op je chest/schouders?

nee, ik clean en direct daarna press ik de stang omhoog............in feite zou het 1 vloeiende beweging moeten zijn, maar met EZ stang kan ik makkelijker mijn polsen naar achter klappen zodat ik direct door kan gaan met press
![]()
thnx!Je knieen doen raar bij die sumo dead.
Probeer is je tenen iets meer naar buiten te draaien, benen mogen open staan. Kont iets lager, sumo mag een lichte squat hebben in het begin.
Verder lekker blijven filmen!

Je knieen doen raar bij die sumo dead.
Probeer is je tenen iets meer naar buiten te draaien, benen mogen open staan. Kont iets lager, sumo mag een lichte squat hebben in het begin.
Verder lekker blijven filmen!
maand niks gedaan en wilde echt die 180 pakken........Ik zat net hetzelfde te denken. Die deadlift zag er ongemakkelijk uit man, het begin toch. Heupen wat lager en knieen naar buiten duwen. Precies of je de grond probeert open te splijten.