XXL Nutrition

zo ijverig & sterk als een MIER!

Goed dat je weer bezig bent klusje. Succes met je nieuwe log:thumbs:

De eerste mierentraining zit er alweer op zie ik! GJ

En niet meer mierennken over je stats.

Doe je altijd Sumo Deadlifts?

• Topic Starter Topic Starter
Doe je altijd Sumo Deadlifts?
nee, ik wissel vaak af met conventioneel.

nu ik net ben begonnen, vind ik het makkelijker om met sumo te starten!
;)

ik zat eigenlijk met een WSB schema in mijn hoofd maar heb geen tijd om 4 dagen in de week te trainen:
ma: squat/deadlift
wo: bench/armen
vrij:squat/deadlift
zat: thuis = dippen, chinnen, opdrukken ( explosief volume)

;)

Laatst bewerkt:
lekker schemaatje toch ?

Db-press: incline
8*16
8*20
8*22
8*26
8*22

hammercurl:
8*16
8*22
3*8*18
.......links nog spierpijn in onderarm, dus van 22 terug naar 18:o

staande french-press: EZ stang
8*30
6*40
3*8*30
.............40 nog iets te hoog gegrepen:o

clean & press: EZ-stang
8*30
5*5*50
3*3*60
3*5*50

seated MP: in powerrack met pins net onder schouderhoogte
5*5*50
3*3*60
2*5*50

triceps pulldown:
2*8*25
3*8*30

volgende week meer side raises, borst, enz.!
;)

Wat een vreemde volgorde. Zou je die pure isolatie niet beter voor het laatst bewaren?
C&P met een EZ lijkt me best ruk:P

Mooie start van je logje Klus :thumbs:

Monstercameraskills bij de EZcurls :roflol:

Mooie start van je logje Klus :thumbs:

Monstercameraskills bij de EZcurls :roflol:
thnx!

camera positie kwam eigenlijk doordat mobieltje iets was weggeleden, maar ook omdat ik mijn voetenstand wilde controleren: cheaten door jezelf met je hakken wat omhoog te duwen!

iets wat dus nadrukkelijk achterwege moet blijven!
:o

Zoals Trasher zei, C&P met EZ-stang??? Laat je de stang dan niet rusten op je chest/schouders?

Wat een vreemde volgorde. Zou je die pure isolatie niet beter voor het laatst bewaren?
C&P met een EZ lijkt me best ruk:P
ik moet nog een beetje wennen en uitproberen welke oefeningen me goed liggen, dus vandaar soms de rare volgorde.

C&P met EZ valt best mee omdat ik mijn polsen wat natuurlijker heb liggen, bovendien had ik nog wat spierpijn van de EZ curls van afgelopen maandag ( en met OL barbell had ik dar echt last van gekregen!)
;)

Zoals Trasher zei, C&P met EZ-stang??? Laat je de stang dan niet rusten op je chest/schouders?
nee, ik clean en direct daarna press ik de stang omhoog............in feite zou het 1 vloeiende beweging moeten zijn, maar met EZ stang kan ik makkelijker mijn polsen naar achter klappen zodat ik direct door kan gaan met press
:cool:

nee, ik clean en direct daarna press ik de stang omhoog............in feite zou het 1 vloeiende beweging moeten zijn, maar met EZ stang kan ik makkelijker mijn polsen naar achter klappen zodat ik direct door kan gaan met press
:cool:

Dat is dus een ander verhaal, want je laat de stang niet rusten. Dat met die polsen klopt wel... Barbell curls met rechte stang voelen ook nooit fijn aan aan de pols..

Je knieen doen raar bij die sumo dead.
Probeer is je tenen iets meer naar buiten te draaien, benen mogen open staan. Kont iets lager, sumo mag een lichte squat hebben in het begin.
Verder lekker blijven filmen!

mooi begin weer klus ..succes

Probeer is je tenen iets meer naar buiten te draaien, benen mogen open staan. Kont iets lager, sumo mag een lichte squat hebben in het begin.
thnx!

ik weet het, daarom maak ik ook filmpjes om te zien wat er zoal nog te verbeteren valt!
:o;)

Ik zat net hetzelfde te denken. Die deadlift zag er ongemakkelijk uit man, het begin toch. Heupen wat lager en knieen naar buiten duwen. Precies of je de grond probeert open te splijten.

Ik zat net hetzelfde te denken. Die deadlift zag er ongemakkelijk uit man, het begin toch. Heupen wat lager en knieen naar buiten duwen. Precies of je de grond probeert open te splijten.
maand niks gedaan en wilde echt die 180 pakken........

150/160 gaat precies zoals het hoort!

zwaktes zijn er over een aantal weekjes wel uit, techniek is idd belangrijk en probeer ik me ook op te concentreren..................maar was een beetje eigenwijs om zo snel al die 180 te willen pakken............
:o

Terug
Naar boven