XXL Nutrition

Zomer cut en scheren

Is geen beginnen aan voor mij, ik heb net zoveel haar op mijn billen als op mijn benen. Borst scheer ik af en toe in de zomer kaal en drie keer per jaar de oksels kaal om het een beetje in toom te houden.

wtf 3x per jaar oksels? ik trim dat om de 2 weken ofso

Hehe , heb nog maar een paar keer m'n bovenlichaam geschoren. Atm is het gorilla mode op borst en buik. Armen en benen scheer ik nooit.

Braun Bodycruzer is mijn vriend
Ik trim altijd alles behalve "de ballen" daar doet het scheermes zijn werk
Benen en armen blijf ik af.
Als je vaak trimt, heb je veel minder irritatie en het is zachter voor de partner
Huid contact is aangenamer

Net mijn knieën geschoren omdat er tape op moest.... Da's best wel een stom gezicht zo, dus ik denk dat de rest er ook maar af moet. Nood breekt wet :)

Daarnet de tondeuze over m`n poten gehaald (niet kaal) jezus wat een verschil. Lagen 3 dikke dotten, had ik eerder moeten doen, veel beter dan dat 3cm lange haar, bah.

In de cut/zomer doe ik sowieso elke week een fullbody shave

Onderarmen/Onderbenen 2x per week

Lol, wat gebruiken jullie, venus van gilette? :knipoog:

haha zal zelf ook kijken wat ik ga doen

Voelt heel apart van die blote benen .... sexy ;)

Lol, wat gebruiken jullie, venus van gilette? :knipoog:

Mijn babyliss tondeuze doet het prima, alleen niet onder mijn oksels.. daar is hij te scherp voor, daar heb ik een oude tondeuze waar ik niet mee door dat lullige beetje haar op mijn hoofd kom, maar mijn oksels willen dan weer wel mee werken, plus hij is minder scherp, dus minder wondjes (die babyliss is zo ****ing scherp dat als je hem even per ongeluk recht op de huid zet hij meteen bloed trekt... )

*lol*, ik zag net op de wc trouwens dat ik een stuk achter onder mijn knie overgeslagen heb... dat ziet er stom uit....

• Topic Starter Topic Starter
net benen van 3cm haar naar 1.5cm gedaan is veel beter

Stomme vraag, als je 1x je benen gaat scheren dan gaat dat niet langer groeien dan het eerst was ofwel? Je kan toch geen 5cm lange haren krijgen ofzo?

Waarschijnlijk volgende zomer ook eens doen, anders heb ik voor niks zo hard gewerkt aan men benen als je ze niet kan zien. :P

Terug
Naar boven