Fitness Seller

Zomer meeting

• Topic Starter Topic Starter
I love testo...

De Baco staat klaar voor je!:cool:

Ik ga ff inventariseren....

Ik maak straks even een poll om wat data's te vergaren..

Pff dat is 200 km vanaf Nijmegen??
Das wel erg ver voor ouwe ries hoor.

Maar wie weet, wie weet ;)

Goed idee,!
Alleen een beetje ver rijden dat wel:(

200 km Richard:eek:
Kan ik 3keer tanken onderweg:D

RichardV zei:

Dat boeit niet!!! Ik moet vanuit Venlo! Wat denk je hoeveel me dat wel niet kost aan treinkaartje??? Ben je nou een DBB'er of niet???

psycho_b zei:
Dat boeit niet!!! Ik moet vanuit Venlo! Wat denk je hoeveel me dat wel niet kost aan treinkaartje??? Ben je nou een DBB'er of niet???

Haha bikkel!.
Jij hebt een ander leven nog als mij.
Rit kost mij niks.:D Maar kost veel tijd en energie;)

Best, ik kom ook!

zijn er ook personen die NIET mogen komen?:rolleyes:

Ik heb interesse.

ik he nog plek voor 3mensen voor omgeving Rdam en Den Haag:D
me gappie marz01 staat al vast genoteerd:D

Tegen een kleine vergoeding mogen dr 3mensen meerijden:D

RichardV zei:

Rot jij effe de **** op,gek!!:eek:

Jij gaat gewoon komen,ouwe....dit wordt eindelijk de eerste meeting van het nieuwe jaar nadat veel mensen hebben lopen mauwen waar ie bleef en dan ga jij echt niet afzeggen,vriend!

Ik ben eerlijk;ik had er gewoon geen zin in om het zelf te organiseren nadat ik wel een grote bek had op die wok(ja opa,zo ben ik ook wel weer.;) )maar nu Peoples het heft in handen gaat nemen ga ik hem natuurlijk heel vet steunen en gaan we er een knalparty van maken en daar hoor jij met die lelijke kale rotkop van je natuurlijk helemaal bij.:p

Heb nog geen reactie van die ouwe gezien maar die gaat ook zeker komen met zn lieftallige vriendin.

als de datum ok is, er niet te veel mensen komen, testo er is, er nog uitgegaan word, er goed gezopen word, ik voor niet te veel euros in dat gehucht kan komen, en weer thuis kan komen zonder op station te pitten.

mss dat ik dan ook wel kom:D

Wok-gangers hebben voorrang toch Peoples?;)

Testo zei:
Rot jij effe de **** op,gek!!:eek:

Jij gaat gewoon komen,ouwe....dit wordt eindelijk de eerste meeting van het nieuwe jaar nadat veel mensen hebben lopen mauwen waar ie bleef en dan ga jij echt niet afzeggen,vriend!

Ik ben eerlijk;ik had er gewoon geen zin in om het zelf te organiseren nadat ik wel een grote bek had op die wok(ja opa,zo ben ik ook wel weer.;) )maar nu Peoples het heft in handen gaat nemen ga ik hem natuurlijk heel vet steunen en gaan we er een knalparty van maken en daar hoor jij met die lelijke kale rotkop van je natuurlijk helemaal bij.:p

Heb nog geen reactie van die ouwe gezien maar die gaat ook zeker komen met zn lieftallige vriendin.

Oke Lange drel. Je bent erg overtuigend weer.
Ik weet wel waarom je wilt dat ik kom. Dan ben jij niet de lelijkste van de avond (althans dat denk je dan).
We shall see.
@Xlarge: 3x tanken op 400 km?
Woooow.
Dat is bij mij nog geen halve tank, en ik rijd ook nog eens voor nop;)

RobertHosper zei:

Hosper, wat voor soort vergoeding heb je het over dan? Ik heb jammer genoeg geen clen voor je in de aanbieding :D Maar eh, ik heb ook interesse. Dus als je nog een plekkie over hebt in de auto. Count me in!

RobertHosper zei:

Leiden ook goed genoeg?

Smoothmold zei:
Hosper, wat voor soort vergoeding heb je het over dan? Ik heb jammer genoeg geen clen voor je in de aanbieding :D Maar eh, ik heb ook interesse. Dus als je nog een plekkie over hebt in de auto. Count me in!
gewoon paar euri benzinegeld, en dan komt het wel goed:D
die clen mag je houden:D ik ben klaar met dat spul:p!!!
ok, ik, marz01 en smooth..nog 2 plekkies over...spiertje16?:D wil jij niet eens een keer mee?:D

RichardV zei:
Oke Lange drel. Je bent erg overtuigend weer.
Ik weet wel waarom je wilt dat ik kom. Dan ben jij niet de lelijkste van de avond (althans dat denk je dan).
We shall see.
@Xlarge: 3x tanken op 400 km?
Woooow.
Dat is bij mij nog geen halve tank, en ik rijd ook nog eens voor nop;)
Scoooters hebben een kleinere actieradius :D Past maar 7 liter ofzo in een tankje haha

Terug
Naar boven