Vooral benieuwd wat er nog gaat overblijven

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vooral benieuwd wat er nog gaat overblijven

Last man standing! All break a leg met de circus oefeningen! Wooooosaaaaaa 🤣
Ik had al een heel topic gemaakt om de eerste challenge aan te kondigen en zag toen pas dat we nog maar 31.10 waren

Had al zo een licht vermoeden met dat de inschrijving stopte op 30ste 😆Ik had al een heel topic gemaakt om de eerste challenge aan te kondigen en zag toen pas dat we nog maar 31.10 waren![]()
Dat was wel bewust, want had mezelf een dag extra gegeven om zeker alles goed uit te vogelen voordat we echt van start gingen, maar was ik zelf even vergetenHad al zo een licht vermoeden met dat de inschrijving stopte op 30ste 😆

Oli ziet maar wat hij doet, met dat dan wel een ban, dan niet een ban gezever continu.
Kan je hem niet gewoon een ban geven, zelfs ik vind het niet meer grappigOli ziet maar wat hij doet, met dat dan wel een ban, dan niet een ban gezever continu.
Bodyweight barbel pronated grip zo lang mogelijk vasthouden. Barbel holds.@Kathlinoo Kunnen we misschien ook een grip challenge krijgen?

Je mag altijd mee een poging doen.