AndroidHealthClinic

Zomer meeting

en wie wordt weer benadeeld? tja, de Belgen .....

BTW ik wil wel komen maar liefst in het gezelschap van wat Vlaamsche broeders. Dit fl*kkeren ze me geen tweemaal om alleen zo'n lange treinreis in m'n eentje af te leggen.

Blackadder zei:
en wie wordt weer benadeeld? tja, de Belgen .....
Waar een wil is, is een weg...... In principe wordt bijna iedereen in Nederland benadeeld, want Peoples woont in een afgelegen plaatsje, bovenin Noord-Holland. Volgens mij, heeft hij geschreven, dat iedereen welkom is, dus wat dat betreft wordt er niemand benadeeld.;)

Blackadder zei:
BTW ik wil wel komen maar liefst in het gezelschap van wat Vlaamsche broeders. Dit fl*kkeren ze me geen tweemaal om alleen zo'n lange treinreis in m'n eentje af te leggen.

Je zegt het zelf al,gabber......die andere Belgen komen toch niet opdagen dus waarom zouden wij Nederlanders daar rekening mee moeten houden?

Voor jou is het erg k*t want jij bent wel een man van je woord en ik zou het super vinden als je toch zou komen maar je kan in dit geval niet gaan discusieren over verandering van locatie aangezien het een uitnodiging is van Peoples om bij hem thuis es wat te komen feesten en dat is toch zeer schappelijk te noemen...

als er drank van de vrouwenborsten vloeit en er wordt stevig gefeest zal ik misschien ook van de partij zijn.
eventuele andere Belgen mogen altijd eens PMen mocht er interesse bestaan.

gezellig bro..maak ik natuurlijk tijd voor vrij!

Hiekie zei:
ALs het in de zomer gebeurt word dat toch een haantjesshow ..
Hell Yeah! Sok in mn strakke spijkerbroek en knallen maar!
Als ik dan Stoer-Erotisch met een curlende beweging zo'n lekkere door Peoples gebakken brattwurst in mijn mond laat glijden.

Maargoed, een gloednieuw BBQ topic :D
Het werd ook wel tijd.

Wie wil er allemaal heen uit de buurt van Arnhem - Nijmegen? Kunnen we carpoolen, dan is de rit wat minder lang en eenzaam.

Want het word echt de hoogste tijd dat ik eens wat van die ****ers irl ontmoet, lijkt me leuk.:D

@ D.W. : heb je wel al het geld binnen van alle deelnemers van vorig jaar? Heb ik me nog ff boos over zitten maken. Dan doet iemand zijn best om iets leuks te organiseren, heb je er altijd weer van die eikels tussen zitten die moeilijk doen met betalen :mad:

Lauw zei:
@ D.W. : heb je wel al het geld binnen van alle deelnemers van vorig jaar? Heb ik me nog ff boos over zitten maken. Dan doet iemand zijn best om iets leuks te organiseren, heb je er altijd weer van die eikels tussen zitten die moeilijk doen met betalen :mad:

haha nee man..maakt ook niks uit..was toen wel pissig, maar zulke varkens zitten er altijd bij..had DBC beter geregeld met de wok..alhoewel..daar was het ook niet helemaal goed gegaan..wat een nare mensen toch die bodybuilders..:duh: .................. :laugh: :laugh: :laugh:

komt de zus van Spiertje ook?

Mikki zei:

Ga je ook komen dan?

Zo niet gelieve niet in topics te kloten waar je niks te zoeken hebt want anders trek je weer alle aandacht naar je toe en daar worden we nu wel moe van dus of komen of opzouten uit dit soort topics.;)

Jammer dat het helemaal daar is. Amsterdam (TESTO!!!) had ik wel gedaan :)

Het is vlakbij Amsterdam,lieverd.

En als die ouwe nou gewoon een keer vrij zou nemen van dat slavenbaantje kan er altijd wat geregeld worden voor jullie.;)

Terug
Naar boven