Fitness Seller

Zomer meeting

Loo zei:
Corleone mag niet komen, het risico dat hij een halve liter GHB als salade-dressing gebruikt en iedereen dus aan het einde van de avond K.O ligt is te groot

die kans is heel groot

welke datums waren het ook alweer peoples..ben vandaag weer terug op het forum na een aantal maanden van afwezigheid dus....kan ik gelijk kijken of ik kan

2de meeting mss ergens in augustus?:D

Zal me niks verbazen als op de "Belgische" meet er ook meer Nederlanders aanwezig zullen zijn.;)

goed idee om later deze zomer ook een belgische meeting te organiseren. vb in Antwerpen, praktisch voor iedereen onmiddelijk bereikbaar.

sorry, behalve voor de holbewonersregio West-Vlaanderen die nog communiceren met dierlijke oerklanken.

Who cares anyway....van de Belgen weten we het nu wel...op BA na dan.

Laten we nu eerst maar de eerste meeting tot een goed einde brengen voordat we aan een 2e gaan denken.

Dat zal velen goed doen die laatste zin van jou.:D

Ik denk wat ik zeg en ik doe wat ik denk, ofzoiets.

psycho_b zei:
Ik denk wat ik zeg en ik doe wat ik denk, ofzoiets.
tssss
maar je hebt toch een goed geheugen zeg is een plus puntje.:cool:

en nee ik kom niet

heb al gezegt na de vorige meeting dat als het nog verder weg in het land zou zijn ik het zou laten schieten

hierbij. ( dus je weet wat jullie te doen staat : altijd in holland meetings organiseren )

daarnaast vond ik de problemen die onstonden na de vorige meeting niet bepaald uitnodigend om nog eens mee te doen
al dat gezeur achteraf omdat er iemand is geweest die het dan weer verdoet

Terug
Naar boven