Fitness Seller

Zomer meeting

jij mag meerijden spiertje:D

als je me je zus dr nummer geeft en meeneem :p

Blackadder zei:
als er drank van de vrouwenborsten vloeit en er wordt stevig gefeest zal ik misschien ook van de partij zijn.
eventuele andere Belgen mogen altijd eens PMen mocht er interesse bestaan.
je rijdt gewoon weer mee gab:D

Is er al een datum genoemd? :)

Hey Peoples jouw kan ik natuurlijk niet in je eentje laten zitten! Mij kan je natuurlijk ook inrekenen! Ik kom zeker weten! Ik ben hopelijk toch niet de enige met een goede body die langs komt? Of zit ik tussen 1000 kilo aan powerlifters in?

Dimi volgens mij bedoel je dat Peoples op je kan rekenen.
Als je wil dat Peoples je inrekent dan moet ie eerst z'n politiepakje aantrekken :D

• Topic Starter Topic Starter
DBC01 zei:
Dimi volgens mij bedoel je dat Peoples op je kan rekenen.
Als je wil dat Peoples je inrekent dan moet ie eerst z'n politiepakje aantrekken :D

en laat ik die nu net besteld hebben opa!!:D
Hij handelde(typte) uit voorkennis ;)

pak de trein dan gewoon...station alkmaar uitstappen, zijn vast wel dbb'ers die drlangs komen..anders pik ik je met de rest wel op..maar dan moet je wel in de kofferbak:D

Sja, dilemma, zal ik komen of niet?

wordt weer een gezellige boel:D

Centaur zei:
Sja, dilemma, zal ik komen of niet?

Hoezo dilemma,gab?

Ik zou niet weten waarom je niet zou komen?

Gewoon met Davy de auto in en gaan met die banaan.....Davy zou dit keer rijden zodat jij aan de baco's kon.:D

Testo zei:
Hoezo dilemma,gab?

Ik zou niet weten waarom je niet zou komen?

Gewoon met Davy de auto in en gaan met die banaan.....Davy zou dit keer rijden zodat jij aan de baco's kon.:D
Laten we dat maar niet doen, davy kan niet eens een gas van een rempendaal onderscheiden. :D

eduardjanssen zei:
Verkapt "Ik zou graag apart uitgenodigd of overgehaald worden" reply.
Kijk maar uit dat ik jou niet verkap.

Ga je ook komen? Ga anders gewoon weg uit dit topic dan.

Centaur zei:
Laten we dat maar niet doen, davy kan niet eens een gas van een rempendaal onderscheiden. :D

:roflol: :roflol: :roflol:

Dat is een beeeetje overdreven bro, vooral dat gaspedaal weet ik ook wel te vinden? Remmen waarom??? Nee het lijkt me niet de meest veilige manier om mij te laten rijden :D :eek:

Centaur zei:
Kijk maar uit dat ik jou niet verkap.

Ga je ook komen? Ga anders gewoon weg uit dit topic dan.

:roflol: :roflol: :roflol:

Terug
Naar boven