XXL Nutrition

Zomerkuur 2019 check?

  • Topic starter PoePoe
  • Startdatum
  • Reacties 27
  • Weergaven 1K
  • Volgers 13

Bezoekers in dit topic

Oke, ga ik zo doen. Dan zit ik alleen nog even met de volgende vraag. 12 weken 250mg test e pw, of eventueel 1ste 6 weken 250mg sust pw, daarna 6 weken 300mg test p pw. Met oog op droger worden natuurlijk, ben bang dat ik iets te veel massa ga aanzetten en ook omdat de winstrol eruit gaat na 6 weken
Gewoon 12 weken lekker test-e, je zou nog sust bij kunnen pakken week 1-6 of week 1-8
 
Je kunt best een 1000kcal onder onderhoud zitten, wie zegt dat dat niet kan dan?
Tuurlijk kan dat. Maar massa opbouwen op zo een groot deficit lijkt me niet waarschijnlijk...
 
Je kunt best een 1000kcal onder onderhoud zitten, wie zegt dat dat niet kan dan?
Tuurlijk kan dat maar denk niet dat het 1k onder zijn onderhoud is dus is best wel pittig en weinig om massa op te zetten.
 
Oke, ga ik zo doen. Dan zit ik alleen nog even met de volgende vraag. 12 weken 250mg test e pw, of eventueel 1ste 6 weken 250mg sust pw, daarna 6 weken 300mg test p pw. Met oog op droger worden natuurlijk, ben bang dat ik iets te veel massa ga aanzetten en ook omdat de winstrol eruit gaat na 6 weken

Je wordt niet droger van test ;) Geen gekke dingen proberen uit te vinden. Lekker 12 weken op Test E zitten.

En als je in een tekort zit qua kcal, ga je heus niet veel massa aanzetten.
 
Gewoon 12 weken lekker test-e, je zou nog sust bij kunnen pakken week 1-6 of week 1-8
Waarom sust? Kan je evengoed meer test zetten...
Beste voor hem lijkt me enkel de test en de primo, rest laten voor wat het is. Eventueel enkel test op hogere dosis. Is puur om te cutten en spierbehoud veronderstel ik
 
Je wordt niet droger van test ;) Geen gekke dingen proberen uit te vinden. Lekker 12 weken op Test E zitten.

En als je in een tekort zit qua kcal, ga je heus niet veel massa aanzetten.
Thanx, dan laat ik het lekker voor wat het is en doe ik alleen wat test p toevoegen de eerste 3 weken als kickstart, daarna zoals gepland
 
Waarom sust? Kan je evengoed meer test zetten...
Beste voor hem lijkt me enkel de test en de primo, rest laten voor wat het is. Eventueel enkel test op hogere dosis. Is puur om te cutten en spierbehoud veronderstel ik
Meer test bij zetten is met de sust, Maar denk beter gwn 12 weken test e. Zoals ik al zei.
 
Back
Naar boven