XXL Nutrition

Zomerkuur 2019 check?

  • Topic starter PoePoe
  • Startdatum
  • Reacties 27
  • Weergaven 1K
  • Volgers 13

Bezoekers in dit topic

PoePoe

Novice
Lid geworden
3 okt 2018
Berichten
16
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
102kg
Vetpercentage
25%
Wou even jullie mening weten over de aankomende kuur die ik heb gepland, als volgt

KUUR
week 1 tm 6: 50mg winstrol pd
week 1 tm 12: 250mg/1ml Test E pw
week 1 tm 12: 250mg/2,5ml Primo pw
week 1 tm 12: 50mg proviron pd
week 1 tm 12: T3 op- en afbouw van 25 naar 150mcgr en weer terug naar 25

SARMS
week 1 tm 12: 20mg/2tabs SR-9009 (ochtend/avond)
week 1 tm 12: 20mg/2tabs GW501516 (ochtend/avond)

PCT
week 13 tm 16: 2000iu HCG om de 4 dagen
week 17 tm 19: 40mg Nolvadex pd

Ben de afgelopen weken op 2000cal gaan zitten in mijn dieet en ben van 105kg/19%bf gezakt naar 99kg/15%bf, dit wil ik aanhouden en verder omlaag brengen zo ver mogelijk uiteraard.

Ik hoor graag jullie aanpassingen, verbeteringen en/of opmerkingen, bv thanx
 
2000kcal chrashdieet op deze stats joh
 
Tis aan de lage kant, weet ik....
 
doe maar niet
 
Als je voeding zo ruk is zou ik eerst je maar eens inlezen in voeding en hoe je normaal cut zonder crashdieet....

Als je dit dieet voorzet met AAS erbij ben je alleen je lijf en hormonen aan t verkloten en zal t je niet veel opleveren.

Begin hier eens mee en zet die kuur nog even opzij. Voor je eigen gezondheid....
https://forum.bodybuilding.nl/topics/geupdatet-excel-voedingsschema.410162/
 
Ik vraag me wel eens af hoe iemand die sowieso al wat kuurtjes heeft gedaan en redelijk wat spiermassa heeft weten op te bouwen op 20% bodyfat uitkomt. Dat is echt superveel vet, en nu moet je dus gaan kuren om dat er allemaal af te krijgen ipv te gaan kuren om groter/beter te worden. Zonde toch...
 
Ik vraag me wel eens af hoe iemand die sowieso al wat kuurtjes heeft gedaan en redelijk wat spiermassa heeft weten op te bouwen op 20% bodyfat uitkomt. Dat is echt superveel vet, en nu moet je dus gaan kuren om dat er allemaal af te krijgen ipv te gaan kuren om groter/beter te worden. Zonde toch...

Hangt van je doelstelling af natuurlijk ;) Ik ga ook nooit lager dan 12% En in de winter sta ik ook lekker rond 18 a 20.
 
Ook lekker veel middelen voor zo lange tijd.:eek:
 
Ik vraag me wel eens af hoe iemand die sowieso al wat kuurtjes heeft gedaan en redelijk wat spiermassa heeft weten op te bouwen op 20% bodyfat uitkomt. Dat is echt superveel vet, en nu moet je dus gaan kuren om dat er allemaal af te krijgen ipv te gaan kuren om groter/beter te worden. Zonde toch...
3 jaar binnen gezeten...
 
Test naar 500 uppen. Primo kan ook nog aardig omhoog. Proviron is imo niet nodig.

T3 enkel opbouwen. Cold turkey stoppen als je klaar bent. Niet afbouwen.
 
Test naar 500 uppen. Primo kan ook nog aardig omhoog. Proviron is imo niet nodig.

T3 enkel opbouwen. Cold turkey stoppen als je klaar bent. Niet afbouwen.

Thanx, ga ook eerst even dieper in me voeding duiken zoals marina aangeeft. Wou me test en primo aan de lage kant houden aangezien ik ook al 3 jaar niet meer gekuurt heb
ivm detentie. Waarom T3 niet afbouwen, als k vragen mag?
 
Thanx, ga ook eerst even dieper in me voeding duiken zoals marina aangeeft. Wou me test en primo aan de lage kant houden aangezien ik ook al 3 jaar niet meer gekuurt heb
ivm detentie. Waarom T3 niet afbouwen, als k vragen mag?

Heeft geen zin ;) Je schildklier hersteld als je er mee stopt. Afbouwen zorgt alleen maar voor langere onderdrukking zonder extra effect.
 
Zomerkuurtje ? Enkel om er in de zomer ripped bij te lopen ? Wat erna ?
 
Ongelooflijk weer dit. Leer eerst eens natty alles doen.
 
Heeft geen zin ;) Je schildklier hersteld als je er mee stopt. Afbouwen zorgt alleen maar voor langere onderdrukking zonder extra effect.
Oke, ga ik zo doen. Dan zit ik alleen nog even met de volgende vraag. 12 weken 250mg test e pw, of eventueel 1ste 6 weken 250mg sust pw, daarna 6 weken 300mg test p pw. Met oog op droger worden natuurlijk, ben bang dat ik iets te veel massa ga aanzetten en ook omdat de winstrol eruit gaat na 6 weken
 
Oke, ga ik zo doen. Dan zit ik alleen nog even met de volgende vraag. 12 weken 250mg test e pw, of eventueel 1ste 6 weken 250mg sust pw, daarna 6 weken 300mg test p pw. Met oog op droger worden natuurlijk, ben bang dat ik iets te veel massa ga aanzetten en ook omdat de winstrol eruit gaat na 6 weken
 
Je bent bang dat je teveel massa gaat aanzetten????
Dat begrijp ik even niet
 
Denk dat ie vet bedoeld.... maar hoe ga je massa/vet aanzetten als je maar 2000 kcal eet.... bij 1.85 m en 102 kg ... en dus minimaal een 1000 kcal onder onderhoud eet?
 
Je kunt best een 1000kcal onder onderhoud zitten, wie zegt dat dat niet kan dan?
 
Back
Naar boven