XXL Nutrition

Zomerkuur - Tren/mast/test??

Al Calogero

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
102kg
Vetpercentage
11%
Normaal gesproken kuur ik met een maat van me en ben ik minder actief op een forum. Ik ben nu van plan om een iets sterkere kuur te pakken en wou graag weten of het goed in elkaar zit en wat de mening van een aantal mensen is.

Ik was van plan om binnenkort te gaan kuren met....

Winstrol - 50 mg pd - 6 weken
Test E - 250 mg - 10 weken
Tren E 400 mg - 10 weken
Mast E - 400 mg - 10 weken

Nakuur zat ik te denken aan 3 weken Clomid 50mg pd.
Ik heb nog niet veel ervaring en verstand van HCG maar las hier op et forum: 'Samenvattende standaardkuur HCG: Laatste 2 weken van de AAS- kuur om de 2 dagen 750-1000 IU HCG en dan nog 1 week met dezelfde dosering doorgaan.'

Dit gaat mn derde kuur worden en ik heb al eens ervaring met 200 Tren E.

Wat denken jullie ervan? Ik ben de laatste paar maanden vooral bezig geweest om veel vet kwijt te raken, wat goed gelukt is, en wil nu proberen om meer spiermassa te pakken en een stuk harder en droger te worden zonder al te veel kilo's te pakken.

Laatst bewerkt:
Laat je test nog 2weken doorlopen .

en hoe vond je tren op 200mg?

• Topic Starter Topic Starter
Ikhad het samen met 400 test e. Ikwerd er stukke groter mee maar ikwas niet superdroog. Vandaar mn keus om het nu te switchen en mast erbij te doen.

Ik zie heel vaak test op 12 weken terug komen, 2 weken langer. Iemand een duidelijke verklaring, nooit teruggevonden?

Gedachte erachter is dat je niet wilt dat de tren langer (opzichzelf) doorwerkt zonder test ernaast .

Anders krijg jij een tren derde beentje die niet meer zo hard werd als voorheen. Daarom test wat langer laten doorlopen of tren eerder staken.

Oke thanx, maakt het helder.