XXL Nutrition

Zomerkuur - Tren/mast/test??

Al Calogero

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
102kg
Vetpercentage
11%
Normaal gesproken kuur ik met een maat van me en ben ik minder actief op een forum. Ik ben nu van plan om een iets sterkere kuur te pakken en wou graag weten of het goed in elkaar zit en wat de mening van een aantal mensen is.

Ik was van plan om binnenkort te gaan kuren met....

Winstrol - 50 mg pd - 6 weken
Test E - 250 mg - 10 weken
Tren E 400 mg - 10 weken
Mast E - 400 mg - 10 weken

Nakuur zat ik te denken aan 3 weken Clomid 50mg pd.
Ik heb nog niet veel ervaring en verstand van HCG maar las hier op et forum: 'Samenvattende standaardkuur HCG: Laatste 2 weken van de AAS- kuur om de 2 dagen 750-1000 IU HCG en dan nog 1 week met dezelfde dosering doorgaan.'

Dit gaat mn derde kuur worden en ik heb al eens ervaring met 200 Tren E.

Wat denken jullie ervan? Ik ben de laatste paar maanden vooral bezig geweest om veel vet kwijt te raken, wat goed gelukt is, en wil nu proberen om meer spiermassa te pakken en een stuk harder en droger te worden zonder al te veel kilo's te pakken.

Laatst bewerkt:
Laat je test nog 2weken doorlopen .

en hoe vond je tren op 200mg?

• Topic Starter Topic Starter
Ikhad het samen met 400 test e. Ikwerd er stukke groter mee maar ikwas niet superdroog. Vandaar mn keus om het nu te switchen en mast erbij te doen.

Ik zie heel vaak test op 12 weken terug komen, 2 weken langer. Iemand een duidelijke verklaring, nooit teruggevonden?

Gedachte erachter is dat je niet wilt dat de tren langer (opzichzelf) doorwerkt zonder test ernaast .

Anders krijg jij een tren derde beentje die niet meer zo hard werd als voorheen. Daarom test wat langer laten doorlopen of tren eerder staken.

Oke thanx, maakt het helder.

Ik twijfelde om hierna te stoppen en nakuur te pakken of evt te gaan bridgen met 125 test. Als ik bovengenoemde kuur volg voor 10 weken, kan ik dan na week 10 gaan bridgen en vervolgens verder kuren of is 10 weken te lang om daarna te gaan bridgen?

Rest is me allemaal duidelijk. Het is me alleen nog niet helemaal helder hoe een 'bridge' mee te nemen in mn kuur.

wrm nakuur niet gewoon 4 weken nolva, en zou hcg mee laten lopen tijdens kuur. week 1 t/m 1e week nakuur 500iu 2xweek of 250iu eod

Ikheb clomid al liggen van de vorige x en vorige x werkt t naar mijn gevoel ook netjes. Zou het een groot verschil uitmaken?

Hcg zat ik al te denken om naast te laten lopen. Persoon waarbij ik t koop verkoopt 1 doosje, waar dan als ik me niet vergis 2x 250 (??) inzit voor een flinkkkk bedrag. Ik kan me niet voorstellen dat t klopt, dat het een kuur zoveel duurder maakt?

Ikheb clomid al liggen van de vorige x en vorige x werkt t naar mijn gevoel ook netjes. Zou het een groot verschil uitmaken?

Hcg zat ik al te denken om naast te laten lopen. Persoon waarbij ik t koop verkoopt 1 doosje, waar dan als ik me niet vergis 2x 250 (??) inzit voor een flinkkkk bedrag. Ik kan me niet voorstellen dat t klopt, dat het een kuur zoveel duurder maakt?

durf ik niet te zeggen, meen dat meeste liever nolva pakken maar geen ervaring mee.

je mag geen prijzen bespreken maar je zou hcg moeten kopen per 1000/2000/5000iu als ik het goed heb, 5000iu meest voorkomend. zal je de prijs wel eens pmmen heb je een redelijke indicatie.
iig als je nog off wilt gaan of een kinderwens hebt is hcg een must als ik het goed heb.

Je bent toch niet gelijk onvruchtbaar als je geen hCG mee laat lopen..?

Ja hCG is sowieso beter om mee te laten lopen :)
Maar volgens mij kan je ook hCG gebruiken wanneer je iemand zwanger wilt maken (correct me if im wrong)

overigens wil ik nog eens benadrukken dat ik t niet aanraad om het niet mee te laten lopen :)

Ja hCG is sowieso beter om mee te laten lopen :)
Maar volgens mij kan je ook hCG gebruiken wanneer je iemand zwanger wilt maken (correct me if im wrong)

overigens wil ik nog eens benadrukken dat ik t niet aanraad om het niet mee te laten lopen :)

Ah ja zou kunnen. Snap nog steeds niet veel er van behalve dat het beter is om wel te gebruiken

Laat je test nog 2weken doorlopen .

en hoe vond je tren op 200mg?

Gedachte erachter is dat je niet wilt dat de tren langer (opzichzelf) doorwerkt zonder test ernaast .

Anders krijg jij een tren derde beentje die niet meer zo hard werd als voorheen. Daarom test wat langer laten doorlopen of tren eerder staken.

Care to explain? Als beide stoffen een E-ester bevatten en je stopt beide op dag x, zijn ze toch ook beide op dezelfde dag uitgewerkt? Of is de E-ester van Tren een speciale in vergelijking met die van Test?

Verder voor TS : een bridge tussen 2 kuren kan prima, pak dan alleen wel HCG als je nog weer van plan bent om OFF te gaan. Herstel zal wel een b*ch zijn anders. Als je supplier HCG alleen voor woekerprijzen verkoopt zoek je toch gewoon een andere voor de HCG? Zou idd persoonlijk ook niet de prijs van m'n kuur willen verdrievoudigen om een beetje HCG hehe.

Care to explain? Als beide stoffen een E-ester bevatten en je stopt beide op dag x, zijn ze toch ook beide op dezelfde dag uitgewerkt? Of is de E-ester van Tren een speciale in vergelijking met die van Test?

Verder voor TS : een bridge tussen 2 kuren kan prima, pak dan alleen wel HCG als je nog weer van plan bent om OFF te gaan. Herstel zal wel een b*ch zijn anders. Als je supplier HCG alleen voor woekerprijzen verkoopt zoek je toch gewoon een andere voor de HCG? Zou idd persoonlijk ook niet de prijs van m'n kuur willen verdrievoudigen om een beetje HCG hehe.

9 nor onderdrukt sterker vandaar dat je het liever volledig uit je systeem wilt hebben voor je begint met nakuren..

9 nor onderdrukt sterker vandaar dat je het liever volledig uit je systeem wilt hebben voor je begint met nakuren..

Ook zoiets wat ik veel mensen hoor roepen maar nog nooit iemand heb zien bevestigen. Waarom zou Tren sterker onderdrukken dan Test? Plat is toch plat? Of schieten je ballen terug naar boven als je te lang aan Tren zit?

Overigens wil je alle stoffen het liefst al uit je systeem hebben voor je begint met nakuren lijkt me.

durf ik niet te zeggen, meen dat meeste liever nolva pakken maar geen ervaring mee.