Al Calogero
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 11%
Normaal gesproken kuur ik met een maat van me en ben ik minder actief op een forum. Ik ben nu van plan om een iets sterkere kuur te pakken en wou graag weten of het goed in elkaar zit en wat de mening van een aantal mensen is.
Ik was van plan om binnenkort te gaan kuren met....
Winstrol - 50 mg pd - 6 weken
Test E - 250 mg - 10 weken
Tren E 400 mg - 10 weken
Mast E - 400 mg - 10 weken
Nakuur zat ik te denken aan 3 weken Clomid 50mg pd.
Ik heb nog niet veel ervaring en verstand van HCG maar las hier op et forum: 'Samenvattende standaardkuur HCG: Laatste 2 weken van de AAS- kuur om de 2 dagen 750-1000 IU HCG en dan nog 1 week met dezelfde dosering doorgaan.'
Dit gaat mn derde kuur worden en ik heb al eens ervaring met 200 Tren E.
Wat denken jullie ervan? Ik ben de laatste paar maanden vooral bezig geweest om veel vet kwijt te raken, wat goed gelukt is, en wil nu proberen om meer spiermassa te pakken en een stuk harder en droger te worden zonder al te veel kilo's te pakken.
Ik was van plan om binnenkort te gaan kuren met....
Winstrol - 50 mg pd - 6 weken
Test E - 250 mg - 10 weken
Tren E 400 mg - 10 weken
Mast E - 400 mg - 10 weken
Nakuur zat ik te denken aan 3 weken Clomid 50mg pd.
Ik heb nog niet veel ervaring en verstand van HCG maar las hier op et forum: 'Samenvattende standaardkuur HCG: Laatste 2 weken van de AAS- kuur om de 2 dagen 750-1000 IU HCG en dan nog 1 week met dezelfde dosering doorgaan.'
Dit gaat mn derde kuur worden en ik heb al eens ervaring met 200 Tren E.
Wat denken jullie ervan? Ik ben de laatste paar maanden vooral bezig geweest om veel vet kwijt te raken, wat goed gelukt is, en wil nu proberen om meer spiermassa te pakken en een stuk harder en droger te worden zonder al te veel kilo's te pakken.
Laatst bewerkt:

) Als ik het dus goed heb, als ik elke week 2 x 500iu wil moet ik uiteindelijk twee doosjes van 5000 kopen voor 10 weken?