Fitness Seller

Zomerkuur - Tren/mast/test??

Test langer dan tren? Dat hoor ik nu voor het eerst.. Soms word er ook zomaar wat geroepen hier he

Bij deca wel ja maar nu ineens ook bij tren?? Daar kom ik dan een beetje laat achter nu :o

HCG laat ik nu wel standaard meelopen, kost bijna niks en een snel Herstel zorgt toch dat je meer overhoud aan je kuur.

Zou je niet gewoon 20 weken kuur doen dan? :shrug:

Kan, net waar je voorkeur ligt. Denk dat ik meer zou halen uit de kuur zoals ik 'm voorstelde, een ander misschien uit die 20 weken kuur en de dosis telkens uppen. Ik heb een zware hekel aan m'n cruises maar vind ze aan de andere kant ook wel prettig. Dingen als bloeddruk zakken weer een beetje, je lichaam komt wat tot rust enzovoort.

Test langer dan tren? Dat hoor ik nu voor het eerst.. Soms word er ook zomaar wat geroepen hier he

Met deca zou het nog logisch zijn, die ester is langer dan een E-ester.

• Topic Starter Topic Starter
Zou je niet gewoon 20 weken kuur doen dan? :shrug:

Ik denk dat ik het bij 1-10/ 11-16 bridge / 17-26 kuur. Ik kuur eens per jaar en wil alles eruit halen. Daarnaast als ik 20 weken doe heb ik op et einde nog wat over van mn mast en tren

Als iemand alleen nog onderstaand kan beantwoorden? Kan ik eindelijkkkk beginnen met een open mind :lick:

- Hcg van week 1 t/m 26 mee laten lopen is dus jullie advies of van week 11-16 tijdelijks even stoppen?
- Nakuur niet eerder inzetten als week 28/29?
- Zou bovengenoemde bridge veel uitmaken in vergelijking met mn 'standaardkuur' van week 1-10? Ik bedoel is het dan puur vorm vasthouden en niet inzakken of maak je nog een klein beetje gains tot eind 26

Snap alleen HCG nog niet helemaal. Hier op et forum staat...

''Samenvattende standaardkuur HCG
Laatste 2 weken van de AAS- kuur om de 2 dagen 750-1000 IU HCG en dan nog 1 week met dezelfde dosering doorgaan.

Zware en lange AAS kuren
Als boven omschreven in standaardkuur plus additioneel tijdens de kuur om de 2 weken 500-1000 IU 3 x in de week te beginnen in week 4 van de AAS kuur. ''

Kan ik me hieraan houden, gewoon vanaf week 4 om de twee weken, hcg pakken tot aan week...?
Damn, et lijkt alsof ik weer in een college zit waar een leraar rocket-science shit uitlegt

Laatst bewerkt:
misschien wil je supplier je hMG verkopen. is duurder omdat er FSH en LH zit ipv alleen LH. hCG en hMG neem je om je herstel te bevorderen. hierbij moet je weten dat de kans groter is op zwangerschap bij gebruik van deze twee stoffen.

Nee, het is echt hcg - Pregnyl 5000. Daar zitten dan drie ampullen in. Vraag me alleen af of dat drie doseringen zijn, hoelang tot wnr te gebruiken, hoevaak te gebruiken. Inet staat er vol met info, mr niks concreets hoe en wat :mad:

1 zo'n doosje waar er drie inzitten is gwn al een paar tientjes. kan me gwn niet voorstellen dat, stel 1 zo'n ampul 1 dosering is, dat ieder hier 5 zo'n doosjes gekocht heeft

tja ik zou verder op internet rond kijken en vergelijken. ik weet zelf ook niet hoe t echt eruit ziet man ik heb nog nooit aas gebruikt en dus ook geen hcg nodig gehad.. miss dat andere je uitsluitsel kunnen geven.
succes

Nu uren 292829 artikels gelezen heb ik ontdekt.... Hcg gebruiken vanaf week 1, doorzetten tijdens bridge tot aan eerste week nakuur. Per week 2 x 500 iu zetten. Pregnyl 5000 = hcg. en 5000 is (10ml??)... Correct me if i'm wrong... 10 doseringen x 500 (1ml??) (no shit Sherlock) dusss.. Poeder niet mengen met water wat er bij zit maar mengen met bacterieel water zodat et langer houdbaar blijft (10 weken?) Et zijn soort van insuline spuiten, naast je navel in de buurt prikken. Eenmaal gemengd kan et in de koelkast bewaard worden? of moet et persee in de vriezer?

Laatste vraag? Waar the **** bewaar ik et in dan die 10 gemengde shit?

Come onnnn, ben er bijna..:bang:

je mengt toch gewoon al je hCG. trek je het op in insuline spuitjes, daarna smijt je het in de vriezer. Klaar?

Aha i see, damm wnr je et snapt denk je hoe logisch kan et zijn...

10 ml bac water mengen met poeder. optrekken in 10 insuline spuiten. bewaren in vriezer. per week 2 zetten?

Zeg dat ik goed zit :lol:

Aha i see, damm wnr je et snapt denk je hoe logisch kan et zijn...

10 ml bac water mengen met poeder. optrekken in 10 insuline spuiten. bewaren in vriezer. per week 2 zetten?

Zeg dat ik goed zit :lol:

Als je het 1maal doorheb :)

10ml water mengen met 5000IU is veel man.

Meng 1ml bacwater met 5000IU ! Verdelen over 10insuline spuitjes dan heb je je 500IU per spuit in kleine injecteerbare hoeveelheden,anders moet je steeds een hele ml wegspuiten voor 500IU ,kan wel maar onnodig imo.

Succes

Laatste vraag? Waar the **** bewaar ik et in dan die 10 gemengde shit?
Spuitjes gewoon invriezen. Voor gebruik een spuitje ui de vriezer halen en even een minuutje in je hand opwarmen. Spuiten doe je in een huidplooi. Maakt niet uit waar in je buik, maar niet binnen 4cm van je navel.

wat is het voordeel van masteron naast tren btw? ben benieuwd zie het vaker ik ga zelf binnenkort aan test e tren e beginnen maar wil daar mss dan ook mast naast zetten.

Verminderd de bijwerkingen een beetje

MWAAH, als een hier was zou ik jullie kussen, no homo.

Ik heb spuiten van 0,45 x 13 mm. Zou moeten kunnen lijkt me?

Als je een leuke zus hebt dan mag zij mij wel kussen :cool:.

Ik heb deze: http://www.daxtrio.nl/injectiemater...spuit-microfine-1ml-u100-033-29g-x-127mm.html
Maar die van jou lijken me ook prima.

Mn zus kust alleen mannen met 1000 tren :D

Ik jat je link gewoon, ik denk dat ik die ook haal. Ik heb et gevoel dat die van mij te dik zijn

---------- Toegevoegd om 22:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:07 ----------

Waars wordt dit nu voor de 600ste x gevraagd.. Iemand een fatsoenlijke website voor bacterieel water voor mn hcg wat niet meteen 25ml is. Ik heb 200 topics nagekeken, of dode link of website wat weet ik veel waar ligt of betaling naar een freaking postbus opsturen ???

En nope, mn apotheek heeft nada, ze vroegen aan mij waar et normaal te halen was.. stupid

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven