Ik snap het aan de ene kant best wel hoor, als je niet zo groot bent (1,75m) en je weegt 75kg, is dat opzich helemaal zo slecht nog niet. IDe meeste die een beetje zitten op te scheppen hier, zijn groter dan 1,90m, en dan is het vanzelfsprekend dat je meer weegt. Ook de bouw is dan meestal van nature al een stuk steviger, dan een klein persoon. Ook ik weeg maar 75kg, en ben 1,78m lang, maar ik train nog maar 3 jaar. Goed op voeding letten, een goed trainingsschema en flink wat rust doen wonderen, maar ik kan mij de frustratie goed voorstellen als het allemaal niet snel genoeg gaat naar je eigen zin, en zeker niet als de wat grotere gasten sneller groeien. Een kuur is dan ook erg lonkend, en ook ik heb er wel eens aan gedacht om het in ieder geval te proberen, maar de kans op leveraandoening en gebrek aan kennis laten mij dit nog even wachten.
Creatine, flink water drinken, goed eten, beter trainen en positief over jezelf blijven denken is voor mij, en ik hoop ook voor jou, nog steeds de motiverende drijfveer.
Mocht je desondanks toch ies gaan proberen, ik heb me laten vertellen dat is primobolan een lichte AS is. Of het waar is