MuscleMeat

zomerkuur

gvp

Novice
Waardering
0
hallo mensen,wil graag een kuurtje doen voor de zomer.
train 3 jaar
180 lang
12%vet
75 kilo

wil graag kuuren met winstrol inject! voor ongv 6 tot 8 weken
wat kan ik hier nog het besten aan toevoegen.wil ongv 4a5 kilo zwaarder worden...hier over graag jullie mening

alvast bedank! grtzzzzzzzzzz

sorry beste friend maar denk dat jij met goede creatine kuur en veel eiwitten nog makkelijk voor de zomer 4 kilo spiermassa haalt.

Anabolen zijn nog echt geen optie voor jouw.

Aangezien mij stats nog hoger naturel zijn.

• Topic Starter Topic Starter
dank je ryu voor je advies,maar hier word ik dus niet blij van!!!

sorry gvp maar het is zo. Het is nog GEEN optie.

Zeg natuurlijk niet dat helemaal geen optie is en ik kan je natuurlijk ook niet dwingen om niet te gebruiken. Als ik jouw was zou ik gewoon flink naturel nog doortrainen en later pas over een kuur gaan nadenken.

Niet aan beginnen. Je houd er toch niets aan over als je niet weet wat je doet. Je kan beter beginnen met eten want dit lijkt nergens op. Ik train nu een maandje of 4 en ben met 1.90 95kg en ongeveer 12%.

• Topic Starter Topic Starter
ik ben heel erg blij voor je hee kay! dat je 95 kilo weegt.
maar daar word ik ook niet breder van..............

gvp zei:
Post gewoon eens je voedings- en trainingschema, zien we meteen of je weet waarmee je bezig bent. En als die niet goed zitten, moet je daar gewoon iets aan doen om breder te worden. Stick to the basics.

Ryu zei:
sorry beste friend maar denk dat jij met goede creatine kuur en veel eiwitten nog makkelijk voor de zomer 4 kilo spiermassa haalt.

Anabolen zijn nog echt geen optie voor jouw.

Aangezien mij stats nog hoger naturel zijn.

lol dus als jij 80kg weegt mogen mensen onder de 80nix doen maar met 81kg spuiten maar ??? raare logica. en voor 4 kg neem je geen kuur. of je doet het goed of je doet het niet.

gvp zei:

Hij wil er alleen mee zeggen dat er naturel nog veel mogelijk is. Gezien je stats kun je die paar kilo's ook zonder a.s erbij krijgen met een goed voedings- en trainingsschema..

We proberen je alleen maar te helpen zodat je er later geen spijt van krijgt en je erachter komt dat de snelste manier niet altijd de beste is..
Wanneer je eenmaal hebt gekuurd gaat naturel groeien namelijk stukken langzamer..

MmS zei:
Wanneer je eenmaal hebt gekuurd gaat naturel groeien namelijk stukken langzamer..

Geldt dat ook voor als je ph gebruikt hebt? Ben namelijk bezig zoveel mogelijk daarover te lezen en dan straks te beslissen of ik dat komende winter misschien wil gaan doen. Maar op deze vraag had ik 't antwoord nog nergens gevonden.

barman lees de facts. Hij traint 3 jaar pas. Ik train al 6 jaar. Als hij in die 3 jaar 50 kilo had gepakt had ik het nog niet aangeraden.

en btw wat ik wil zeggen is dat zijn stats gewoon helemaal te laag zijn.

Mee eens toch ?

yep

meeste wat mij opviel is dat hij een kuurtje voor 4kg spieren wou doen???
voor 4 kg doe je toch geen kuur of je moet als 5jaar of 10 jaar aan het kuren zijn.....

en jij traint 6 jaar? neem aan dat je op je 12 de nog niet bezig was met hardcore bodybuilding ofwel?

en id 75kg is weinig

Waarom zou je voor 4 kilo geen kuur doen??
ALS gvp dat wil doen, dan betekent dat dus dat hij niet echt zwaar wil worden, zijn doel is scherp eruit zien voor de zomer en niets meer, zo te lezen! Na de kuur naturel aankomen of tenminste spiermassa winnen wordt wel moeilijk ja, maar ja, ik denk dat gvp dat wel weet inmiddels!
Zijn vraag was eigenlijk wat hij als kuur voor de zomer kon gebruiken en niet of hij klaar is voor a.s.

Dus gvp, als je toch gaat kuren en al die kilos wil opgeven dat je nog naturen kan winnen, dan raad ik je aan om in ieder geval geen middelen te nemen waar je vocht van vasthoudt, denk meer aan deca en winstrol...voor de rest moet je je voedingsschemaaanpassen maar ik neem aan dat je dat wel weet!
Succes GVP!

Ow ja en als je later grotere biceps hebt dan hoor je tot de bicepsuelen!

gvp zei:
hallo mensen,wil graag een kuurtje doen voor de zomer.
train 3 jaar
180 lang
12%vet
75 kilo

wil graag kuuren met winstrol inject! voor ongv 6 tot 8 weken
wat kan ik hier nog het besten aan toevoegen.wil ongv 4a5 kilo zwaarder worden...hier over graag jullie mening

alvast bedank! grtzzzzzzzzzz

:no:

je hebt nog 3 maanden de tijd neem een goed dieet/trainingsschema
en je hebt die 4/5 kilo er zo op zitten !
waarom je gezondheid op het spel zetten alleen maar voor de zomer ?

gr BT

Je kan winny met heel veel dingen combineren. Kijk maar eens goed rond op de as sectie.

Maar voor die paar kg zou ik geen kuur nemen. Dus denk er nog maar eens goed over na.

Ik snap het aan de ene kant best wel hoor, als je niet zo groot bent (1,75m) en je weegt 75kg, is dat opzich helemaal zo slecht nog niet. IDe meeste die een beetje zitten op te scheppen hier, zijn groter dan 1,90m, en dan is het vanzelfsprekend dat je meer weegt. Ook de bouw is dan meestal van nature al een stuk steviger, dan een klein persoon. Ook ik weeg maar 75kg, en ben 1,78m lang, maar ik train nog maar 3 jaar. Goed op voeding letten, een goed trainingsschema en flink wat rust doen wonderen, maar ik kan mij de frustratie goed voorstellen als het allemaal niet snel genoeg gaat naar je eigen zin, en zeker niet als de wat grotere gasten sneller groeien. Een kuur is dan ook erg lonkend, en ook ik heb er wel eens aan gedacht om het in ieder geval te proberen, maar de kans op leveraandoening en gebrek aan kennis laten mij dit nog even wachten.

Creatine, flink water drinken, goed eten, beter trainen en positief over jezelf blijven denken is voor mij, en ik hoop ook voor jou, nog steeds de motiverende drijfveer.

Mocht je desondanks toch ies gaan proberen, ik heb me laten vertellen dat is primobolan een lichte AS is. Of het waar is???

Matheos zei:
Ik snap het aan de ene kant best wel hoor, als je niet zo groot bent (1,75m) en je weegt 75kg, is dat opzich helemaal zo slecht nog niet. IDe meeste die een beetje zitten op te scheppen hier, zijn groter dan 1,90m, en dan is het vanzelfsprekend dat je meer weegt. Ook de bouw is dan meestal van nature al een stuk steviger, dan een klein persoon. Ook ik weeg maar 75kg, en ben 1,78m lang, maar ik train nog maar 3 jaar. Goed op voeding letten, een goed trainingsschema en flink wat rust doen wonderen, maar ik kan mij de frustratie goed voorstellen als het allemaal niet snel genoeg gaat naar je eigen zin, en zeker niet als de wat grotere gasten sneller groeien. Een kuur is dan ook erg lonkend, en ook ik heb er wel eens aan gedacht om het in ieder geval te proberen, maar de kans op leveraandoening en gebrek aan kennis laten mij dit nog even wachten.

Creatine, flink water drinken, goed eten, beter trainen en positief over jezelf blijven denken is voor mij, en ik hoop ook voor jou, nog steeds de motiverende drijfveer.

Mocht je desondanks toch ies gaan proberen, ik heb me laten vertellen dat is primobolan een lichte AS is. Of het waar is???
Anders kick je ff een oud topic naar boven

Terug
Naar boven