AndroidHealthClinic

zomerkuur

Je vraagt toch onze meningen hierover? dat je er niet breder van wordt dat snap ik, zou wat zijn als iemand van mijn mening breder werd. dat je er niet wijzer van wordt ligt aan jezelf. Je vraagt meningen en die krijg je. Wat is het probleem dan?? moeten we iemand die ons inziens niet klaar is om te kuren de hemel in prijzen en meteen roepen spuiten met die hap, gooi er nog een gram testosteron bij?? dat is helemaal niet goed. ieder geeft hier eerlijk ze mening, dat die mening niet is wat jij wilt horen is wat anders. misschien zou je moeten nadenken waarom de meeste meningen afkeurend zijn?

Ik resprecteer ook ieders reactie, maar IK ben niet diegene die zeurt over snel breder worden, voor mij is het een pre, maar ik concentreer me liever op droog, dan op groot. Dat je iemand niet de hemel in moet prijzen om AS te gebruiken is helemaal waar, maar nieuwschierigheid is toch menselijk, nietwaar? En dat ik er nog niet veel verstand noch de kennis van heb, is helemaal niet zo gek. Hoe lang heb jij over alle kennis gedaan? Maar goed, je hebt best gelijk, maar aan jou reactie te merken heb je toch ook niet mijn reacties al te goed gelezen.

ik doelde op de threadstarter met mijn antwoord. misschien kwam het wat onduidelijk over omdat ik niet de quote functie gebruikte, mijn excuses dan :)

250mg testenathaat per week + 3x50mg winstrol (bvb ma-wo-vr) en dat gedurende 6 weken. goed om te beginnen. een licht beginnerskuurtje waar je achteraf ook niet teveel problemen mee zal hebben.

ruy: waar moei jij je mee. als die jongen wil kuren is dat zijn probleem. als je zelf nog nooit gekuurd heb, wat zit je hier dan te lullen. ik kan wel begrijpen dat mensen zoals jij die nog niet gekuurd hebben in de steroidensectie komen om info te verkrijgen maar dat ze de mensen die weten wat kuren is, laten antwoorden.

Rustig aan heren, de TS vraagt om een mening dus een mening dat hij beter nog niet kan kuren telt net zo goed. Of moeten we maar gewoon al het gebruik verantwoord of onverantwoord gaan aanmoedigen ? Neem aan dat iedereen het maximale er uit wil halen hier, dan is het ook logisch dat je dan met alle facetten die bij BB kunnen horen verantwoord omgaat.

Als je hier iets over een kuurtje voor de zomer vraagt krijg je allemaal opmerkingen naar je kop geslingerd van snotneuzen van een jaar of 18 die het allemaal zo goed denken te weten, zoals dat je nog niet klaar bent om te kuren als je het doet om de beachboy uit te hangen, dat je meer info moet zoeken, of je wel weet waar je mee bezig bent omdat je naturel ook een "hoop" kan bereiken, dat je een sukkel bent en weet ik het allemaal.
In mijn topic was dat ook het eerste wat er gezegd werd. Men ging er blindelings vanuit dat het mijn eerste kuur was en begon meteen opmerkingen te plaatsen waar ik erg moe van word.
Maargoed, daar zal dit board inmiddels al om bekend staan...

lunatic zei:
Als je hier iets over een kuurtje voor de zomer vraagt krijg je allemaal opmerkingen naar je kop geslingerd van snotneuzen van een jaar of 18 die het allemaal zo goed denken te weten, zoals dat je nog niet klaar bent om te kuren als je het doet om de beachboy uit te hangen, dat je meer info moet zoeken, of je wel weet waar je mee bezig bent omdat je naturel ook een "hoop" kan bereiken, dat je een sukkel bent en weet ik het allemaal.
In mijn topic was dat ook het eerste wat er gezegd werd. Men ging er blindelings vanuit dat het mijn eerste kuur was en begon meteen opmerkingen te plaatsen waar ik erg moe van word.
Maargoed, daar zal dit board inmiddels al om bekend staan...

Dat komt omdat het zo vaak voorkomt dat mensen de 1e zonnestralen zien en dan zichzelf al als mister big star over het strand zien paraderen en dan willen ze meteen naar de spuit grijpen terwijl ze daarvoor maar wat aan hebben lopen kloten. Zolang je niet in je 1e post duidelijk jezelf omschrijft e.d. kan je dan dit soort reacties verwachten omdat men dit soort 'types' bij bosjes langs ziet komen hier....
:)

JFS zei:
Dat komt omdat het zo vaak voorkomt dat mensen de 1e zonnestralen zien en dan zichzelf al als mister big star over het strand zien paraderen en dan willen ze meteen naar de spuit grijpen terwijl ze daarvoor maar wat aan hebben lopen kloten. Zolang je niet in je 1e post duidelijk jezelf omschrijft e.d. kan je dan dit soort reacties verwachten omdat men dit soort 'types' bij bosjes langs ziet komen hier....
:)

Dat noemt men vooroordelen. Ik zou zelf zo pas reageren als iemand een flutkuur post, of als je vanuit de post al duidelijk kan zien dat iemand geen ervaring heeft. Niet iedereen kan nou eenmaal vantevoren weten wat de eisen zijn van sommigen hier. Anders kan je elke nieuweling hier wel van dit board wegjagen.

Duidelijk voor mij is dat GVP niet wil denken aan speciale voeding en al die onzin, hij wil snel en grof z'n doel bereiken. Jongens als GVP gaan uiteindelijk halfslachtig een kuur in, weten totaal niet dat je naast een kuur vreselijk goed moet eten, vervolgens wint een kilo en na de zomer is alles weg en begint ie weer opnieuw.

Ik zou eerst es wat beweegredenen voor jezelf neerzetten.
Want blijkens je motivatie ben je niet van plan de lasten te nemen en denk je dat een paar spuitjes je wel de lusten brengt.

Het is schokkend hoe vaak er steeds meer jongens even het forum opkruipen om via deze weg bij hun net gevonden dealer een lijstje kunnen opgeven!

DBC01 zei:
Duidelijk voor mij is dat GVP niet wil denken aan speciale voeding en al die onzin, hij wil snel en grof z'n doel bereiken. Jongens als GVP gaan uiteindelijk halfslachtig een kuur in, weten totaal niet dat je naast een kuur vreselijk goed moet eten, vervolgens wint een kilo en na de zomer is alles weg en begint ie weer opnieuw.

Ik zou eerst es wat beweegredenen voor jezelf neerzetten.
Want blijkens je motivatie ben je niet van plan de lasten te nemen en denk je dat een paar spuitjes je wel de lusten brengt.

Het is schokkend hoe vaak er steeds meer jongens even het forum opkruipen om via deze weg bij hun net gevonden dealer een lijstje kunnen opgeven!

amen.

Terug
Naar boven