XXL Nutrition

Zonder voedingsschema?

yannis

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
80kg
is het mogelijk om massa te gainen bij het fitnesse zonder een uitgebreid te eten? ik ben namelijk niet in staat om6x per dag te eten door mijn werk. hierbij dacht ik aan shakes en derglijke. als iemand een idee kan geven van wat ik juist moet binnenkrijgen? ik kan wel 3x daags eten, maar dat is duidelijk te eweinig als hier heb gelezen!

mvg

als jij 3 x per dag gewoon een hele grote maaltijd wegwerkt is er niets aan de hand. Stel je eet 3000 kcal.. je kan 6 x 500 eten maar ook 3 x 1000. gewoon op die tijden meer eten.

wat voor job doe je dan als je op een hele dag maar 3x kan eten?
je hebt toch tijd om te gaan trainen ;-)

• Topic Starter Topic Starter
ik werk in een petrochemisch bedrrijf waar we enkel op bepaalde plaatsen mogen eten. ook is onze pauze te beperkt om uitgebreid te eten.
Dus als ik aanvullend "snel" iets kan binnenwerken zoals een bepaalde shake zou dit geweldig zijn. alleen heb ik geen idee wat ik moet nemen? moest ik dit fout hebben zullen jullie mijn visie hierop hopelijk kunnen bijsturen.

Mvg

Whey kan je nemen maar dit is een supplement op goeie voeding en niet om de helft van gewoon voedsel te vervangen. Groeien ga je niet (echt) doen als je niet voldoende eet.

ik werk in een petrochemisch bedrrijf waar we enkel op bepaalde plaatsen mogen eten. ook is onze pauze te beperkt om uitgebreid te eten.
Dus als ik aanvullend "snel" iets kan binnenwerken zoals een bepaalde shake zou dit geweldig zijn. alleen heb ik geen idee wat ik moet nemen? moest ik dit fout hebben zullen jullie mijn visie hierop hopelijk kunnen bijsturen.

Mvg
Ik werk zelf ook in een fabriek en mag niet op de werkvloer eten. En de tijden dat ik ergens ben waar ik wel mag eten zijn matig. Veelal wil ik beginnen en word ik weggeroepen... dus ik weet hoe het is. Maar 5 bth + zuivel + fruit zijn prima weg te werken in 10 minuten. Doe ik zelf ook vaak genoeg. Je moet alleen wat dooreten. Je kan dan ook denken aan een bak pasta salade wat je gewoon koud kan eten.

Wat je eventueel voor het gemak erbij kan nemen is havermout oid wat je aan kan vullen met whey.
Je zou een shake beker met 100 gram havermout en een scoop whey mee kunnen nemen (dus droog). Als je dan even tijd hebt doe je er melk bij of water en achterover gooien. Als je dat dan tussen je maaltijden door 2 keer kan doen schiet je al aardig op.

En stop gewoon zo nu en dan een hand noten in je zak.

Wat eet je nu? Misschien handig even te posten met je kcal en ekv en onderhoud. Dan is het ook makkelijker wat verdere tips te geven.

een complex carb gainer, fitshape mega massa ik heb effe via google maaltijdvervanger voor massa intypt en kwam toch enkele goeie producten uit waarvan de inhoud per dosis vast ook wel terug te vinden is, als je een goeie mixer hebt kan je ook zelf iets samenstellen en tot een vloeibaar snel in te nemen maaltijd mixen en als je drie keer daags een volwaardige maaltijd neemt en 3keer vervanger zou je toch al wat aan massa kunnen winnen denk ik

Veel noten (amandelen etc.) / pindakaas eten.. Weinig van nodig voor veel KCAL. Zorg ook dat je eiwitten aanvult met eventueel snel een shake (wat geen maaltijd vervanger is!!!) Verder is alles al vernoemd

Uitrekenen hoeveel je nodig heb. Havermout zie in de blende geweest is (veranderd in stof) + wat scheppen whey + melk , en dat,drinken, kun je vooraf klaarmaken in porties en meenemen en als er,tijd is opdrinken . Makkelijk , snel en bijzonder voedzaam.

Terug
Naar boven