- Waardering
- 229
- Lengte
- 1m85
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb ook een huidtype dat amper verbrand, maar smeer mij toch wel in. Wil het risico niet nemen, ken genoeg mensen met huidkanker wat steeds maar weer terug komt.
Is die spray net zo goed als creme? Rug is nogal k*t om zelf in te smeren zonder spiegel![]()

Als je je eigen rug kan insmeren word het tijd om serieus te gaan trainen![]()

Haha ja dat is dus ook serieus een probleem om in te smeren, en srs trainen komt pas weer na de cut
En je moeder vragen om je rug in te smeren is ook awkward![]()
Beter blijf je zo kort mogelijk in de zon, althans zo kort mogelijk om een kleurtje op te doen. Een rimpelkop op je 40ste is nou ook niet heel erg aantrekkelijk. Zelf blij dat ik zo goed als geen rimpels heb maar ik blijf ook op de kritieke uren zoveel mogelijk uit de zon.
Mijn vriendin heeft een huidtype dat in principe niet verbrandt maar smeert zichzelf ook in.
Shirt uit op straat rondlopen en eerste beste 7/10+ chick vragen om je rug in te smeren.
Ben je gelijk alpha as **** cuz
En ik ben ook nog eens een beta 

Nee, dat hoeft niet. In het pre-zonnebrand tijdperk overleefde men het ook gewoon.
Ik hoef ook nooit te smeren want mijn huid verbrand simpelweg niet. De enige reden dat ik wel doe , 365 dagen per jaar, is huidveroudering.
Beter blijf je zo kort mogelijk in de zon, althans zo kort mogelijk om een kleurtje op te doen. Een rimpelkop op je 40ste is nou ook niet heel erg aantrekkelijk. Zelf blij dat ik zo goed als geen rimpels heb maar ik blijf ook op de kritieke uren zoveel mogelijk uit de zon.
Mijn vriendin heeft een huidtype dat in principe niet verbrandt maar smeert zichzelf ook in.
Het hangt gewoon volledig af van hoelang je blootgesteld wordt en op welke uren van de dag. Dit icm het huidtype bepaald of en welke zonnecrème je moet gebruiken.
Zonnecrème doet niets anders dan het proces vertragen, dus het is best mogelijk dat iemand die niet snel verbrandt voor een hele tijd helemaal geen zonnecrème hoeft te gebruiken, terwijl iemand met gevoelige huid al na enkele minuten zonnecrème moet gebruiken.
Ik vond dit artikel een goed overzicht geven: http://www.heidbuchelmeg.be/huidkanker.html
Je kan de uren zon om een kleurtje te krijgen natuurlijk beperken met een middel als melanotan al zijn de bijwerkingen daarvan over lange termijn dan weer onbekend.
En op korte termijn pigmentvlekken en moedervlekken...
Wat ik eigenlijk al wist, maar in dit artikel bevestigd wordt, is dat ik een hoog risico op huidkanker heb. Is het aan te raden om mezelf preventief te laten checken op huidkanker, of is dit niet nodig?