Fitness Seller

Zou jij dit kunnen ?

Die moet je zelf ook van de brug afgooien zo,n hufter:mad:

****ing r*tard, ik hoop dat ze hem vinden en in mekaar slaan, vuile k*tmongool...

:mad: kijk hem nie eens af pffff hoef niet te zien dat die hond naar beneden gegooit word :mad: kapot schoppe zo iemand nek omdraaien

Lekker, net thuis van nachtdienst en voor 't pitten nog even snel online dacht ik, staat dit op m'n netvlies en dat gehuil in m'n gedachten bij 't inslapen. Zo'n gast moet te traceren zijn.

Dat arme hondje. :( :(

Gekke Polen ook altijd...

Het is wel k*t dat dat beest daar nog ligt omdat hij niet van hoog genoeg gegooid is! Een oude hond kan je op verschillende manieren afmaken als hij niet meer doet wat je verlangt, maar doe het dan wel goed!

Of dat ik dit zou kunnen?

Zo zwaar moet die hond toch niet zijn? denk dus wel dat ik dat kan.

Nee serieus, aardig sick. Kan me geen reden bedenken om zoiets te flikken.

Wat een loser die kerel...

Jawel!!

Met die gozer....... en dan pis ik ook nog over hem heen.

Dikke k*tmongool!

wtf, niet normaal :s

(zonder te kijken wat het is) ja, zonder twijfel!

Die lompe kerel staat vol met zijn kop op de video. En aangezien dit vast nog wel big news wordt online, zal hij de rekening nog wel gepresenteerd krijgen.

Die lompe kerel staat vol met zijn kop op de video. En aangezien dit vast nog wel big news wordt online, zal hij de rekening nog wel gepresenteerd krijgen.

wellicht komt ie er vanaf met gewoon een boete -_-'
terwijl liquidatie een betere oplossing zou zijn imo

wellicht komt ie er vanaf met gewoon een boete -_-'
terwijl liquidatie een betere oplossing zou zijn imo

Weet niet zeker of het in Polen is, klinkt meer Russisch. Maar in ieder geval had ik het niet over een fiscale rekening, maar de spreekwoorderlijke rekening. Net zoals er criminelen zijn die kindverkrachters ed. aanpakken in jail, zijn er ook altijd van die dierenliefhebbers die gekke dingen doen.

Als ik dat iemand zie doen , wurg ik hem met de blote handen tot zijn ogen uit zijn kop ploppen .

****ing mong**l!

wat een achterlijke kl***zak. Waarschijnlijk was het ook iemand anders zijn hoofd die hij gepikt heeft.

Ik ga niet eens kijken ik lees het al weer.

Ik wens de mother****er succes in de hel, dat ie maar eeuwig mag branden.

Terug
Naar boven