AndroidHealthClinic

Zou jij dit kunnen ?

Ik zou serieus mezelf vermaken als ik die kerel van die brug of kon gooien en dat hij dan krijsend en spartelend op de grond ligt te kreperen voor uren. En dan lekker filmen en op dvd uitbrengen, dat zou mijn hele dag goedmaken, wat zeg ik, het hele jaar kan niet meer stuk dan. Ik zou het dan bekijken met een zak chips en fles bier en een big smile.

Ik zou serieus mezelf vermaken als ik die kerel van die brug of kon gooien en dat hij dan krijsend en spartelend op de grond ligt te kreperen voor uren. En dan lekker filmen en op dvd uitbrengen, dat zou mijn hele dag goedmaken, wat zeg ik, het hele jaar kan niet meer stuk dan. Ik zou het dan bekijken met een zak chips en fles bier en een big smile.

bier is niet goed man, is haram:D

Wat een mong**l man

Dat ze m potverdomme levend in brand steken!!!!!

Weet je haat sucked en ik probeer om niemand te haten. Maar als ik dat zag en ik zou niet gestraft kunnen worden zou ik niet twijfelen om een kogel door die genetisch gefaalde sl*t te jagen. Zo zie je maar weer dat die sukkel ons nu allemaal raakt door die haat die we voor hem hebben voelen we ons zelf k*t.

Anyway hij krijgt wel wat ie te wachten staat.

bier is niet goed man, is haram:D

ORLY_Mexican.jpg

Mag ik mee komen kijken?

Als dieren liefhebber zie ik er toch van af om het filmpje te kijken, gezien de comments.

Hoe halen mensen het toch in hun hoofd om zoiets zieks te doen, stelletje sadisten. Ik hoop echt dat ze die eikels opsporen om ze vervolgens op de film gaan martelen.

als je een dikke joint neemt voor dat je die filmpje gaat kijken dan ziet het er best grappig uit, lijkt net of die olifant wou vliegen

dit soort dingen dat verdient gewoon echt de marteldoodstraf.
WALGELIJK

Die kerel moeten ze bij de wolven gooien, kijken of die dan nog zo stoer is! wellicht zou hij dat niet overleven.

Trieste mensen bestaan er zeg..

GVD wat een vieze KKLIJER, zo'n lief hondje van een brug gooien, zo'n iemand gun je echt het aller slechtste.

omg :(

zieke gast, ook meteen van een brug af gooien en aan zn lot overlaten! :mad:

Dit is echt het zieligste wat ik ooit heb gezien. :(

wat een varken... ik wil hem op een pijnbank leggen, z'n eigen zak op laten eten en z'n darmen eruit trekken.

kle**lijer.

Wel zielig, maar al die ophef hierover? ???

Terug
Naar boven