Als ik dat iemand zie doen , wurg ik hem met de blote handen tot zijn ogen uit zijn kop ploppen .
zo'n figuur zou je gewoon helemaal in elkaar mogen trappen..wat een @!%@#%^@##@!$ lul ben je dan zeg...dat hondje leeft ook gewoon nog.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik dat iemand zie doen , wurg ik hem met de blote handen tot zijn ogen uit zijn kop ploppen .
Weet niet zeker of het in Polen is, klinkt meer Russisch. Maar in ieder geval had ik het niet over een fiscale rekening, maar de spreekwoorderlijke rekening
t*ring hee, wat een vieze fl**ker joh. Zal me niets verbazen als ze dat arme hondje daar dan ook gewoon nog laten liggen. Onvoorstelbaar...![]()
Edit: Dit is die gast: http://www.facebook.com/Valdelis
Vuile gore kklijer.
Als ik zo iemand betrap dan maak ik diegene harstikke kapot, ik zal hem met liefde het licht uit zijn ogen slaan of zijn nek breken.
Hier kan ik helemaal niet tegen, ik hoop dat die gasten allemaal kanker krijgen en de ergste ziektes die er maar te krijgen zijn.
cutler vindt (huis) dieren belangerijker dan 2 baby's die toch waarscheinlijk in de toekomst links zullen stemmen

cutler vindt (huis) dieren belangerijker dan 2 baby's die toch waarscheinlijk in de toekomst links zullen stemmen![]()
Het is litouwen.
OT: dit is natuurlijk erg om te zien. Ik stel echter voor dat we eerder iets doen aan de commerciele exploitatie van dierenleed. Vee dat zo behandeld wordt, ligt immers nog altijd op ons bord (ook op mijn bord).