AndroidHealthClinic

Zou jij dit kunnen ?

Weet niet zeker of het in Polen is, klinkt meer Russisch. Maar in ieder geval had ik het niet over een fiscale rekening, maar de spreekwoorderlijke rekening

Het is litouwen.

OT: dit is natuurlijk erg om te zien. Ik stel echter voor dat we eerder iets doen aan de commerciele exploitatie van dierenleed. Vee dat zo behandeld wordt, ligt immers nog altijd op ons bord (ook op mijn bord).

t*ring hee, wat een vieze fl**ker joh. Zal me niets verbazen als ze dat arme hondje daar dan ook gewoon nog laten liggen. Onvoorstelbaar... :(

gooi die kerel er maar achteraan svp

het naare hier aan is dat de hond niet (meteen)is doodgegaan.

Vuile gore kklijer.

Als ik zo iemand betrap dan maak ik diegene harstikke kapot, ik zal hem met liefde het licht uit zijn ogen slaan of zijn nek breken.

Hier kan ik helemaal niet tegen, ik hoop dat die gasten allemaal kanker krijgen en de ergste ziektes die er maar te krijgen zijn.

dit is wel de beste pre-workout booster die er momenteel te krijgen is..

cutler vindt (huis) dieren belangerijker dan 2 baby's die toch waarscheinlijk in de toekomst links zullen stemmen:D

Wat loop jij te bazelen. Ik zeg in dat topic dat die moordenaar dood moet.

En ja ik vind dierenleed ernstig, zoiets moet zwaar bestraft worden.

****ing mong**l. Waarom doe je zoiets. Als ie nou 1 van zijn maten van die brug af zou gooien, ok. Maar een weerloze hond?

r**ards

Dit is echt verschrikkelijk.

Ik stoor me aan die vent dat ie zo pauper doet met zen vriendjes erbij

Het is litouwen.

OT: dit is natuurlijk erg om te zien. Ik stel echter voor dat we eerder iets doen aan de commerciele exploitatie van dierenleed. Vee dat zo behandeld wordt, ligt immers nog altijd op ons bord (ook op mijn bord).

Zie nu pas dat er bij het filmpje staat dat het uit Letland komt. Volgens mij klopt dat ook, aangezien ik weinig Litouws er in herken.

Edit: Het blijkt dus om een Litouwse gast te gaan, maar er is een Letlandse group opgericht? What the hell?

what! :S

Hoe kk triest moet je zijn om een onschuldige hond op z'n manier te behandelen. Als je dit ziet gebeuren ben ik bang dat hij er ongeacht de consequenties achteraan gaat!! wat een !#$&*@

wat een ****ing k*tmongool.

hiervoor al zouden ze doodstraf terug moeten legaliseren.

Wat een ****ing &#Q%(*@#&%, ik zou hem echt het licht uit z'n ogen slaan als ik hierop zou uitkomen

*edit, dit filmpje heeft echt m'n dag verziekt man! goddamn!

Terug
Naar boven