- Waardering
- 30
Stel het zou mogelijk zijn om bij een waarzegster de datum te horen van je sterfdag. Zou je het willen weten zodat je jezelf kan voorbereiden of laat je het liever aan het lot over?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja graag, dan weet ik dat ik onbeperkt gekke domme maffe dingen kan doen en er nu nog niet aan dood ga![]()

ja graag, dan weet ik dat ik onbeperkt gekke domme maffe dingen kan doen en er nu nog niet aan dood ga![]()

zo moet je het niet helemaal bekijken heh
als er word gezegt ja gaat over 10 jaar dood op die dag
en jij springt morgen van een gebouw van 60 meter dan ben je dood
voor mij zou het overigens niet zo'n goed id zijn. ik zou de dag voor men dood de meest idiote dingen doen die verboden zijn

Nee dat overleef je, want je gaat pas over 10 jaar dood![]()

Nee dat overleef je, want je gaat pas over 10 jaar dood![]()
Nee, doodgaan moet een mysterie blijven! Maar het is van de andere kant wel handig om te weten dat je binnen 10 jaar doodgaat aan kanker, dan zal je leven een heel andere wending nemen. Ik weet het nog zo niet.

)Nee.
Andere vraag: als iemand je nu kon garanderen dat je precies 70 wordt, zou je die deal nemen zodat je zeker weet dat je niet voortijdig overlijdt aan dingen die je niet kan beïnvloeden?