AndroidHealthClinic

Zou jij willen weten wanneer je dood gaat?

Gorill0r

Colossal Veteran
Elite Member
10.000 berichten
Waardering
30
Stel het zou mogelijk zijn om bij een waarzegster de datum te horen van je sterfdag. Zou je het willen weten zodat je jezelf kan voorbereiden of laat je het liever aan het lot over?

Afhankelijk van je positie zijn er mensen die inderdaad hun eigen waarzegger spelen: euthanasie.

Als ik daaraan toe ben: ja, dan speel ik graag waarzegger en heb controle over m'n lijden en uiteinde. Zo niet; liever niet.

ja graag, dan weet ik dat ik onbeperkt gekke domme maffe dingen kan doen en er nu nog niet aan dood ga :D

Nee, doodgaan moet een mysterie blijven! Maar het is van de andere kant wel handig om te weten dat je binnen 10 jaar doodgaat aan kanker, dan zal je leven een heel andere wending nemen. Ik weet het nog zo niet.

Ik zou wel een waarzegger willen doden, telt dat ook?

ja graag, dan weet ik dat ik onbeperkt gekke domme maffe dingen kan doen en er nu nog niet aan dood ga :D

zo moet je het niet helemaal bekijken heh :P
als er word gezegt ja gaat over 10 jaar dood op die dag
en jij springt morgen van een gebouw van 60 meter dan ben je dood :p
voor mij zou het overigens niet zo'n goed id zijn. ik zou de dag voor men dood de meest idiote dingen doen die verboden zijn

zo moet je het niet helemaal bekijken heh :P
als er word gezegt ja gaat over 10 jaar dood op die dag
en jij springt morgen van een gebouw van 60 meter dan ben je dood :p
voor mij zou het overigens niet zo'n goed id zijn. ik zou de dag voor men dood de meest idiote dingen doen die verboden zijn

Nee dat overleef je, want je gaat pas over 10 jaar dood:o

hangt er vanaf of het een knappe waarzegster is en hoeveel ze vraagt !
nee, zou het wel willen weten. life sucks anyway.

Zou het niet willen weten.
Dan speelt alleen dat nog in je hoofd en kun je zelfs niet meer van de leuke dingen genieten.

Liever niet, hou niet zo van deadlines en verplichtingen.

Nee dat overleef je, want je gaat pas over 10 jaar dood:o

Idd, waarschijnlijk word je val geblokkeerd door een volslanke vrouw, die het helaas niet overleefd en 3 kinderen achter zich laat die zonder moeder op moeten groeien, maar jij blijft leven.

Nee.

Andere vraag: als iemand je nu kon garanderen dat je precies 70 wordt, zou je die deal nemen zodat je zeker weet dat je niet voortijdig overlijdt aan dingen die je niet kan beïnvloeden?

Nee, doodgaan moet een mysterie blijven! Maar het is van de andere kant wel handig om te weten dat je binnen 10 jaar doodgaat aan kanker, dan zal je leven een heel andere wending nemen. Ik weet het nog zo niet.

+1
Direct stoppen met school, enjoy life :D

Nog proberen om zo groot mogelijk te worden (van effecten op lange duur van AAS gebruik op jonge leeftijd zal je toch geen last hebben aangezien je al doodgaat voor die er komen :p)

Nee.

Andere vraag: als iemand je nu kon garanderen dat je precies 70 wordt, zou je die deal nemen zodat je zeker weet dat je niet voortijdig overlijdt aan dingen die je niet kan beïnvloeden?

No deal. Ik wil niet weten wanneer ik doodga dus ook niet of het op mijn 70ste is. Dan word ik nog liever vandaag overreden door Randstadrail.

zou het wel willen weten

nee, big fish:)

Ik zou het wel willen weten. Dan kan ik een betere planning maken, ik presteer goed onder tijdsdruk en deadlines.

Terug
Naar boven