- Waardering
- 394
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb al te maken gekregen met kanker,,,het nam m'n linkerlong en stukje van m'n tikker maar niet m'n leven dus dat dood me allesinds niet,,,Dus zal ik wel nog een tijdje kunnen doorknallen
,,,Maar langs de ene kant zou ik wel willen weten hoe en wanneer
ik laat het liever aan God over om te bepalen wanneer ik sterf, Hij vraagt er tenminste geen geld voor.......
leef elke dag alsof je morgen doodgaat, zodat je later trots kunt zijn op hetgeen je gepresteerd hebt!

beetje raar, stel ze zegt 18 juni 2031, hoe ga je dan tot die tijd leven? ligt je lot vast of kun je er invloed op uitoefenen? Kan ik dan het wereldrecord onder water blijven zonder te ademen gaan verbeteren? want ik ga toch niet dood
jazeker zou ik dat willen weten maar dan zou ik ook willen weten hoe ik zou sterfen dan zou ik m'n lot kunnen veranderen

Ga je dan pas los?Zou het wel handig vinden. Stel nou dat ik nog maar een jaar heb... Dan ga ik los.
jazeker zou ik dat willen weten maar dan zou ik ook willen weten hoe ik zou sterfen dan zou ik m'n lot kunnen veranderen
Ik zou niet willen weten wanneer, omdat je dan uiteindelijk begint met aftellen. Wat ik wel zou willen weten is de manier waarop ik zou sterven.